nou dan zou ik me zeker geen zorgen maken en van je ontlasting,dat heeft ook tijd nodig,sommige kunnen na de bevalling helemaal niet meer gaan,maar je lichaam is aan het ontzwangeren hè
hallo trouwens! vandaag op visite geweest bij men schoonouders en nog bij nmen broer! onderweg naar huis besloten uit eten te gaan dus heerliJK!! nu lekker met de voetjes omhoog!! @tanden: sem heeft nog niks maar wel ontzettende tandenpoep! dun en stinken! ook zen billetjes worden er knetter rood van! heel zielig ! dus maar dikke lagen sudocreme smeren!
@ Francescak.,.. ooow spannend dat sem ook tanden krijgt Welk restaurant zijn jullie geweest? @ Sofie, nee 7
francascakw vervelend die poepluiers en dat gevoeligheid aan zijn poepje! hier ook sudocreme ikbenhetmaar:nee nee nog 6 min...
Nog 5.. Ow eigenlijk ben ik wel blij dat jullie ook die plopjes hebben want zat serieus te denken van miss ben ik wel zwnger door de pil heen en gewoon ongesteld.. kan namelijk wel.
Haha Ikbenhetmaar, dat kan zeker! Ik was beide keren gewoon nog ongesteld.. Door de anticonceptie heen.. Dus ik heb al 2x bij rare klachten een test gedaan nu haha