Ik ook de kip en daarna een dubbele taco gevuld met gehakt en als na gerecht de choco taart mmmmmmmmmmmmmmmmm
Meisjes, ik ga afsluiten... vannacht echt te weinig geslapen.. ik dacht dat we om kwart voor 4 in bed lagen maar volgends ruben (die nuchter was) was het kwart voor 5 hahahaha.. Dus even bijslapen he Trusten xx
goedemorgen, ben ik blij dat ik gisteren al patat had gegeten anders had ik er nu zin in denk ik. @eerised: jaa het eerste puntje van het eerste tandje. zo langzaam is ze niet hoor, ikken zat kinderen die pas na hun eerste verjaardag tanden kregen. plopjes: ja voel ik hier ook heel vaak. en ik ben toch echt niet zwanger. trouwens is mijn ontlasting sinds de bevalling juist veel beter geworden. maar dat zal ook aan mijn melkvrije dieet liggen. ik heb trouwens een voor ons goede nacht achter de rug. nadat hij om 21 was gaan slapen zijn wij rond 22 uur naar bed gegaan,maar jaap had hem per ongeluk wakker gemaakt. dus ik david tegen mij aan gelegd en hij sliep gewoon verder :O om 23.40 gevoed. om 1.20 gehuild maar ik hoefde hem niet eens op te tillen om te troosten. om 3.15 gevoed en om 6.00 was hij wakker. en ik ben nog steeds moe.
goeiemorgen dames.. lig nog op bed, en de kleine ligt nog te kletsen in dr eigen bedje.. weer een goede nacht, zoals eigenlijk altijd, maar had ook geen last van mn darmen!: Mare, ja ik bedoel meer dat er hier al veel kindjes tandjes hebben en Gabriella nu 'pas'... Snap je? Meeting, al wat meer bekend? want het schiet al op he...
Mare, dat klinkt zeker wel goed.. Miss dat het toch langzaam de goede kant op gaat? En juist nu je meer kan gaan slapen word je zo moe. Omdat je steeds meer de rust krijgt die je nodig hebt..Je lijf is gewoon helemaal op! w
@eerised: ik snapte wel dat je in vergelijking met de anderen hier bedoelde, maar ik probeerde het weer te gaan relativeren dat zij alsnog niet laat is. ik hoop echt dat het nu langzaam aan wat beter wordt ja. ik verwacht er gewoon niet teveel van en dan zien we wel. en ja het is wel jammer dat ik in het begin alleen maar vermoeider zal zijn, maar 't komt wel goed
Mare, oh oke .. Ja weet ik wel hoor, en maak me er ook niet druk om, ze word al zo snel groot, pfff!!!! Ja idd, niet teveel hopen. En alle beetjes zijn mee genomen! Het zou ondertussen wel fijn zijn, want volgens mij beginnen je aardig op te raken?!
morgen!! mare:fijn dat je een goede nacht hebt gehad! heeft david trouwens gereageerd op dat ei van gister?? eerised:gabriella is zeker niet laat met haar tandjes! dezelfde leeftijd als noa. hier ook weer een goede nacht gehad! ze was wakker om 7u.
goedemorgen! hier ook een goede nacht. sem wordt tegenwoordig elke ochtend wakker met een poepbroek! en altijd om 07.30 ! hij zit nu bumba te kijken op zappelin. straks naar het buro! ben heel benieuwd! kijk er naar uit!! heb hem vandaag kleren maat 68 aangetrokken en dat gaat toch al echt passen dus kan ik binnenkort 62 op gaan ruimen denk ik!
Sofie, goede morgen!!! Noa ook net dr eerste tandje? Ik zit nu beneden achter de pc. Flesje is klaar, ga de kleine uit dr bedje plukken! Tot later. X
ja,ze heeft het nu van 2 weekends geleden en nu pas begin je het goed te zien! ja echt hè zo worden zo vlug groot!
Franceska, ook goedemorgen! Ook al naar het CB vandaag, veel succes. Moeten nog wat dames met de kindjes naar het cb vandaag toch? Wat een verschil hé, Gabriëlla zit al een paar maandjes in 74. En ze past kleding maat 80 al goed soms..
francasca : sem lijkt precies de kleinste!?zit hij nu pas in 68?? houons op de hoogte hè hoe goed dat hij is gegroeid?
De kleine ligt op mn schoot muziek te maken met dr speen en dr fles. En leuk dat ze het vind die herrie! Straks maar weer even dr apparaatjes in doen..
hij draagt nog 62 maar broekjes beginnen nu te krap te worden om zen billen. Sem is denk ik korter dan de meeste hier! maar ik denk dat hij de 8 kilo wel gepasseerd is nu hoor!!
Eerised wat leuk dat je zo'n verschil merkt bij Gabriëlla. Laat ze de app. goed zitten? Sembem, succes op het cb. Allemaal eerste tandje zie ik voorbij komen. Hier nog steeds een tandloos bekkie. Torties, als ik het goed heb onthouden heeft Alisa de waterpokken. Beterschap en hopen dat ze er niet al teveel last van heeft/krijgt. Hier ook een goede nacht gehad. Nils werd wakker om 7.15 uur en de rest van de nacht NIET gehoord .
Goedemorgen meiden ben ik weer Lang geleden he ?? Ik had een druk weekend Nu heb ik het ook best druk op me werk, heb wel een beetje teruggelezen, maar ben ergens halverwege gestopt. @Torties, arme alisa de waterpokken , beterschap !! @eerised, las dat je niet zo'n leuk weekend had, maar het is gelukkig weer opgelos. @tandjes, Lorenza haar 2e tandje is nu ook echt door en al een stuk gegroeid, zo leuk !! 2 ondertandjes Hier zit Lorenza ook best lang al in maatje 74 en broekjes 68, daar passen haar dikke billen niet meer in Die broeken in maatke 74 zijn nog wel een beetje te lang, maar truitjes zitten perfect en an rompertjes zitten 74/80 ook krap nu, dus ze heeft nu rompertjes maat 86/92 en die zitten goed. Pfff.. ben best moe ook de laatste paar dagen, jef moet zo vroeg opstaan 5.10 en daar word ik ook wakker van natuurlijk en daarna kan ik niet meer slapen en als ik wel in slaap van en dan wakker word ben ik nog moeier (ofzo) Gisteren wel ff lekker dagje geshopt met mijn zusje en alleen maar dingen voor mezelf gekocht een keertje was wel leuk en gezellig !! Normaal koop ik meestal alleen iets voor de kids.