September mama's 2009 deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Eerised90, 23 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Lorenza is ook gefrustreerd als ze op haar buik ligt, omdat ze ook probeert te kruipen ( maar ze komt niet vooruit en ook niet achteruit) en dan word ze ook boos en gaat heel hard huilen.

2. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Hier is het trouwens ook erg hoor, manolito drinkt eigenlijk vanaf 2 1/2 dus 2 maandjes geleden goed uit een beker.

Hij dronk altijd pakjes, dus met een rietje of een beker met een rietje. Maar nu kan hij ook goed uit een beker drinken.

3. francescak

francescak Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.594
    1
    0
    kinderleidster
    twello
    ach ja ze lullen ook maar! maar kan het niet helpen dat het me een naar gevoel geeft!
    ik laat hem lekker in zijn eigen tempo alles bepalen! komt vast wel goed met hem!

4. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    @ francescak, ja hier gaat het eigenlijk nu wel goed op het cb met Lorenza. Maar bij Manolito kreeg ik ook altijd van die onzin adviezen (terwijl het nog wel dezelfde mensen zijn) Maar toen ging het ook mijn ene oor in en het andere oor weer uit.

5. Ja joh, Gabriëlla zit eigenlijk altijd bij me op schoot of staan.
    Alleen als ze slaapt of in de box ligt ze plat!

Kruipen wil ze ook, lukt niet uiteraard.. Dus ze maakt de raarste capriolen in d'r box:p!

Speen heeft ze bij elk slaapje nog altijd.. En ook als ze moe word of ze zit tv te kijken!

6. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Hier eigenlijk weinig speen, meestal alleen als ze gaat slapen en meestal heeft ze hem er alweer uit voordat ze in slaap valt, 's nachts doe ik hem soms wel weer terug als ze onrustig slaapt, daar word ze dan wel rustig van, maar verder heeft ze hem bijna niet in.

7. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.269
    4.508
    113
    HIer helemaal geen speen, wel in huis en aangeboden maar zowel Kylian als Kinley hadden er geen behoefte aan.
    Heel af en toe zuigt Kinley op haar duim.

Groetjes Anita

8. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    zo ik ben ook weer terug,

david is nu 65 cm en weegt 8450 gramm. een kleintje maar dat wist ik al. ik heb net als francesca belachelijk advies gehad, maar ik moet zeggen dat ik mij daar dus echt niets van aantrek.

9. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Zo ik ben weer terug van een flinke wandeling.

@ Francescak, ooow niets van aantrekken joh, mag hij ook even baby zijn? sjonge jonge kan me altijd zo druk maken over die "geweldige" adviezen van het CB.
    Maar hij wordt wel groot he, stoer ventje :)

@ Mare, ook jij "geweldige adviezen" gehad dus?
    En david is ook goed gegroeid toch?

xxx

10. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    @Sofie
    leuk is dat vest he!
    ik was net de waslijst aan het typen wat ik allemaal voor leuks had gekocht, maar verkeerd knpje nu is het weg :(

@ikbenhetmaar
    ja beetje beschamend eigenlijk he die waslijst aankopen.. :$

@eerised
    ooh leuk dat jij ervaring hebt met die streek :D ja ik wist dat het erg leuk was, ben vroeger veel naar frankrijk op vakantie geweest, maar ik kan het me allemaal niet zo in detail meer herinneren!
    maar wilde er graag naartoe met me eigen gezinnetje :D
    zonder zetpil vandaag doet Alisa het aardig, dus ik blijf het rustig aankijken zo :) ze is nu lekker oo de grond aan het spelen en probeert me aandacht te trekken :p
    zo terug.. even de aandacht geven :D

@ikbehetmaar
    en de jas is Leeeuuukk ! ben er echt verliefd op, nu nog wat te groot, maar kan ze er een tijdje mee doen! ben er mega blij mee!!

@booky
    ooh jeetje je verjaardag :D gefeliciteerd! (zoals jullie merken plaats ik alleen foto;s van Alisa op hyves en verder doe ik niks bijna met hyves :p )

@pluk
    leuke vakantie bestemming :D

@Madwin
    heb het kdv gesproken
    morgen mag ze niet komen
    en inderdaad als alle blaasjes zijn ingedroogd. dus as vrijdag betwijfel ik ook

maar ik heb werkelijk geen flauw idee hoe lang dit duurt
    het lijkt nu allemaal nog niet zo best
    de koorst loopt alleen maar op
    ben een uur bezig geweest met haar in slaap krijgen (spelen eten knuffelen wilde ze ook niet)
    en ze krijgt er alleen nog maar pokken bij en bij

@Francescak
    hij is netjes gegroeid toch :D
    wat een muts zeg dat Sem dat zogenomaand niet zelf kon pakken, ik durf te wedden dat ie het wel kan, maar zoals jij al zegt, gewoon trek en slaap had!

@Eerised wat een onzin zeg, als Gabriella gemiddeld 4x 180 drink en groente en fruit vind ik echt niet gek!

@Speen
    hier ook altijd met slapen, als ze moe is, chagerijnig, verdrietig en soms voor de tv
    ik was er ook mee getrouwd toen ik klein was en met 2.5 heeft me moeder gezegd dat ze zeg weg ging gooien en ik vond het goed en nooit meer om gevraagd

@Mare
    hihi kort mannetje maar wel mooi gewicht toch :D

@CB
    die adviezen ook he.. ach, we doen der mee wat we zelf willen ja toch :D wij zijn de ouders! en kennen onze kindjes ook het beste dus weten we waar ze behoefte aan hebben

ik geef Alisa soms wel drinken uit der fles maar zonder speen erop zeg maar
    vind ze erg leuk! en dan heeft ze toch weer een paar slokjes binnen als ik vind dat ze niet zoveel vocht binnen heeft gekregen die dag..
    maar niet bewust om te oefenen ofzo :(

11. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    ja hoor david is wel goed gegroeid alleen in de lengte wil hij nog niet echt.

dit is zijn gewicht

12. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    en dit zijn lengte :p

13. Torties, nee als ze niet zo zwaar zou zijn zou je ze ook niet horen ;) .. Maarja mevrouwtje is al 10kg geweest natuurlijk!
    Reden om te zeuren..

Ik ga even lopen.. Tot straks, dan reageer ik even de laatste bladzij!

14. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Nou Linde heeft vandaag haar dag dus echt niet.
    Had ik haar in bed liggen, kijk ik 10 minuten later slaapt ze.. 20 minuten daarna wakker.. dus ik haal haar op, na 5 minuten beneden te zijn gaat ze gapen en in haar ogen wrijven, dus terug naar bed.. en nu huilt ze? en als ik ga kijken gaat ze weer in haar ogen wrijven.. snap er niets van haha gek kind

15. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    ja inderdaad eerised...

ik ga een poging doen om Alisa in de kinderwagen mee te nemen naar het postkantoor..
    het is alleen maar huilen geblazen vandaag, wordt er gewoon verdrietig van..
    zaterdag was het ook huilen in de wagen..
    maar ach het is het proberen waard

16. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.269
    4.508
    113
    HIer begint Kinley altijd in haar ogen te wrijven als ze moet eten (van een lepeltje) gek kind. Het maakt dan ook niet uit dat ze net (uitgeslapen) uit bed komt.

Ze heeft net wel heel lekker meloen met liga gegeten en ligt nu (tot op dit moment) tevreden in de box te spelen (voor zolang als dat duurt).

Madwin op de camping ben ik nog niet geweest, wel bij de campingwinkel vorig jaar. Zijn er op de camping wel speeltoestellen voor de kids, het viel me vorig jaar op dat er op het bungalowpark niets te vinden is (nog geen glijbaan).

Groetjes Anita

17. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    francascak:ik ga eigenlijk naar het cb voor de spuitjes en wat ze allemaal te vertellen hebben wat wel en niet mag heb ik geen begoefte aan!
    ja,wat wel mag vind ik goed wat ze zeggen.

torties:idd leuke vest!ben benieuwd wanneer ik ze ga binnen krijgen,want een buitenlandse overschrijving duurd lang.

speen:noa heeft nooit een speen gehad en als ze behoefte heeft om te zuigen,neemt ze haar vingers of zuigt ze op haar onderlip!

mare:fijn dat david goed is gegroeid en ja,jij ook "mooie verhaaltjes" te horen gekregen?!

ikbenhetmaar:misschien wil ze gewoon bij jou zijn en niet toe willen geven aan haar slaapje!?

pluk:hier ook,wrijven vanaf dat ze fruit- of groentenpap krijgt,maar dat doet ze omdat ze weet dat het na haar eten direct bed in moet,dus geeft ze toe aan haar slaap tijdens het eten.

zo,ik ben even naar de winkel geweest en even goeiedag gaan zeggen bij de oma en opa langs vriend zijn kant,tot als noa moe werd en dan zijn we maar naar huis gekomen.
    dadelijk fruitpap en bed in.

18. Madwin03

Madwin03 Actief lid

15 okt 2009
    342
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja op de camping zijn hele mooie speeltoestellen.
    Als je bij de campingwinkel bent en je loopt/fietst die hoofdweg af dan is er een groot speelgebeuren voor de kids aan de linkerkant. Ze hebben er nu ook weer nieuwe speeltoestellen bijgezet. Onze kids vinden het daar geweldig en zullen daar ongetwijfeld zondag te vinden zijn ;)

19. Madwin03

Madwin03 Actief lid

15 okt 2009
    342
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dikke knuf voor Alisa!!!
    Wij hadden groene emulsie voor de waterpokken dat voelde voor de kids erg lekker aan. Weet ff niet precies meer hoe het heet. Is van VSM. Kijk wel ff als ik weer thuis ben.

20. francescak

francescak Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.594
    1
    0
    kinderleidster
    twello
    hio meiden!

nou hier heeft sem zijn allereerste broodje gehad en hij vond het heerlijk!!!! hij at em op zonder te kokhalzen! knapperd!! ihihihihi!
    hij ligt nu lekker in bed en straks gaan we naar de verjaardag van roy zen broertje ( zal ik em voor je feliciteren ikbenhetmaar???) hahahaha

tot vanavond meiden!!

en thnx voor de reacties!! ondanks dat ik weet dat ik het goed doe met sem word ik toch onzeker van dit soort commentaar ( of zoals zij het zegt preventief advies!)

ow ja en ben net ff lekker naar de kapper geweest! ben ik weer iets toonbaarder!

Deel Deze Pagina