Twinkel meid bij Kylian heb ik me doodgeklepperd de trap op en af en steeds maar controleren, vinger nat maken en voor zijn mond houden om te controleren of hij nog ademde. Maar op 1 of andere manier bracht dat mij rust, ik had echt het idee dat ik er dan de controle erover had. Nu met Kinley is dat een stuk minder. Ariel jeintuïtie is lekker goed geweest meid en dat moet een goed gevoel zijn en ach manlief die heeft weer eens geleerd dat hij toch naar zijn vrouw moet luisteren. Camperen is niet voor mij weg gelegd, ja misschien heel misschien in een stacaravan met 3 slaapkamers en douche/wc. Ik moet er gewoon niet aan denken om voor mijn nachtplasje met een rol closetpapier door het donker over een camping te moeten lopen om te eindigen op een smerige wc vol met spinnen 8) Torties zo te horen heb je een verrotte nacht gehad, ik hoop dat dat snel opknapt en jullie met zijn allen weer lekker kunnen slapen. Groetjes Anita
Voor mijn zwangerschap at ik echt veel.. 10 boterhammen, smiddags vaak een snackie (pizzabroodje, patatje o.i.d.), tussendoor snoepen en snaaien, en savonds 2 volle borden avondeten en ik bleef maar hetzelfde gewicht, 66/67kg. Gewoon slank! Na de bevalling ook geen moeite gedaan om af te vallen, en let er nu nog steeds niet op.. Als ik trek heb eet ik gewoon, maar moet wel zeggen dat ik minder trek heb als toen! Echt iedereen noemde mij altijd bouwvakker, omdat ik zooveel kon eten. haha! Moet alleen nog buikspieroefeningen doen, dan zou het allemaal net wat mooier zijn. Weeg nu 68/69 kg.. En dan wil je niet weten wat mijn broer eet met zijn strakke lijf en hij sport nooit.. En mn moeder.. Nouja het zal wel in de genen zitten! Twinkle, het word heus wel minder die angst.. En dat je het hebt is niet raar! Als het maar niet een te grote rol gaat spelen in je leven. Pluk, ok jij dus hetzelfde.. Ben ik toch niet zo gek haha! Gabriëlla ook hetzelfde soort eczeem en erfelijk e.d. dusja. Doordeweeks gaat ze ook zonder zeep in bad, alleen water en als papa er is wel met zeep want dan spelen ze met het schuim, haha. Torties, Gabriëlla past ook niet in het kleine bad meer hoor. Komt straks wel weer als ze kunnen zitten. Kamperen, nou hier met de kleine alleen nog luxe kamperen met alles er op en eraan.. Nu lekker naar een all.in hotel en dat vind ik heeel fijn
Ikbenhetmaar, volgens mij weinig hoor.. Ik heb 2 filmpjes op m'n hyves gezet van Gabriëlla die in de bank staat..
HIer ook heel af en toe schuim hoor maar dan gebruik ik altijd die van de bumblies omdat zowel Kylian als Kinley hier het minste op reageren. Van constitutionele eczeem weet ik dat het na het eerste jaar een stuk minder wordt en dan vooral nog zit achter de oren, binnenkant elleboog, knieholte en bips. Na hun 4de jaar groeien de meeste kinderen eroverheen. Maar goed Kylian blijkt allergisch voor zonnebrand (wordt hij nog rooier als van de zon) en uierzalf te zijn dus hier kunnen we nooit zomaar iets gebruiken maar moeten het eerst 's avonds aan de binnenkant van de elleboog smeren en dan de volgende dag kijken of er een reactie op is. Ik ben dus gek op de merken waar ze niet op reageren (verzorgingsproducten van de vaselinne, zonnebrandcreme van cien - het merk van de liddle) OJa en net even heel leuk nieuws gehad van een buurvrouw en buurmeisje. Mijn buurmeisje (woont dus niet meer hier in de straat maar het blijft een buurmeisje) is zwanger van Nr 2 (en nr 3 en heel misschien ook van nr 4) Inderdaad die heeft haar eerste echo gehad omdat ze wat bloed verloor (7 weken zwanger) en daaruit bleek dat er 2 kindjes zaten (met hartslag) en nog een vruchtzakje maar daar konden ze nog geen kindje in zien, dus moet ze nu naar het ziekenhuis omdat ze daar betere aperatuur hebben. Maar ze krijgt dus sowieso een tweeling, zelf denkt ze dat het andere een leeg vruchtzakje is, ik heb de foto's gezien en ik denk ook dat het leeg is het ziet er in ieder geval precies zo uit als bij mijn eerste zwangerschap, heel mooi rond en zwart van binnen. Groetjes Anita
hahahahahaha pluk wat heb ik gelachen om jouw berichtje dat ze niet meer op de bank mag staan., en wat een leuk nieuws van je buurmeissie
Heej meiden daar ben ik ook weer ff vanaf mijn moeder @eerised ik heb ook ff het filmpje gekeken van gabriëlla, zo schattig ! @ twinkle, ik denk soms ook dat mijn loslaat issues te maken hebben met de dood van mijn vader, maar moet zeggen dat het me wel steeds beter afgaat nu. @pluk, een tweeling ( misschien zelfs een drieling) wat leuk !! Oja mijn zusje wazs trouwens weer ongie geworden, dus ik word nog geen tante.
Maar het is best raar, want ze doet er langer over om zwanger te worden dan ik. En dan weet ik dat ik elke keer echt snel zwanger was. Maar het blijft raar.
Pff bij Kylian hebben we er 25 rondes over gedaan en bij Kinley 6 (en dat vond ik dus al snel ) Groetjes anita
Ja ik geloof ook wel dat die angst minder gaat worden Gewoon niet teveel enge dingen lezen, dan zal het wel goedkomen. Joyce bij jou ook al dus, niet zo gek moet ik zeggen hoor, het verlies van je vader was toen je zwanger was van Mano toch?! Ik denk dat het ook het idee is van nog een dierbare verliezen kan ik niet aan ofzo... Torties wat balen zeg dat het zo een moeilijke nacht was geweest. Als ze nu een hele heftige infectie doormaakt van de waterpokken heb je wel kans he dat het niet meer terug komt. Ik hoop het in elk geval voor haar en jou Zo zielig!! Ikbenhetmaar dat broekje wat ik bij je hebt besteld met die ruitjes, even foto zoeken hoor: dit broekje valt heel erg klein en is smal in de taille. Yanoah begint nu net een beetje uit 68 te groeien en ik heb maat 74 van dit broekje, maar hij kan het eigenlijk niet aan. Geeft niet hoor, ik doe het hem nog wel een paar keer aan, maar dan weet je het in elk geval voor je klanten.
Pluk wat leuk zeg een twee- misschien drieling! Ik zou er zelf niet aan moeten denken, maar vind het altijd wel leuk om te horen. Jusi wat een leuke filmpjes van Kenji, echt een schatje zeg, ik vind hem steeds meer op jou lijken! Oh jammer Joyce dat je nog geen tante gaat worden, hoop dat het snel raak is!
Ik heb hem al 2x gewassen, eerste keer voor hij het aan deed en de 2e keer omdat hij erin gepoept had en de rand een beetje vies was. Nee joh, gewoon pech, dat kan gebeuren, ik geef hem wel door aan een vriendin. Ik begrijp het alleen niet zo omdat de andere kleding wel goed past. En jij kan er toch niets aan doen dat iets klein valt. Wel lief dat je het aanbied, maar hoeft niet hoor. Ik ben ook bang dat een maatje groter ook smal in de taille is, dan doe ik het ook niet graag aan bij mijn ventje.
Ja ik was de 1e 2x gelijk ronde 1 zwanger, de 3e x ronde 2 en bij Lorenza ronde 3. Echt heel snel Weet ook wel dat het niet bij iedereen zo snel gaat, maar eigenlijk denk je dat wel dan. @twinkle, ja mijn vader is overleden toen ik zwanger was van mano. Oh das ook zonde van dat broekje.