September mama's 2009 deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Eerised90, 23 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikbenhetmaar, zo kun je het ook noemen :p ..

Torties, ja altijd van het ergste uit gaan zeg maar! Als wij er voor gaan ga ik dat ook doen. Ondanks dat ik 2x door anti-conceptie ben zwanger geworden..

2. Madwin, wat heftig je verhaal weer. Ik las het net!
    Super dat je moeder nog een verhaaltje heeft geschreven.. Elke keer als ik jouw verhalen lees krijg ik een brok in mn keel.
    Zo moeilijk allemaal! Jeetje, wat een nare situatie :(:(
    Ook dat het zo slecht gaat nu..
    Heel veel sterkte...

3. francescak

francescak Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.594
    1
    0
    kinderleidster
    twello
    @ikbenhetmaar: dan hoef je die niet op te sturen hoor dan kom ik die ook gewoon halen!

4. Wat eten jullie vanavond?
    Wij aardappels, kipfilet en broccoli..
    Kijken of de kleine dat ook lekker vind!
    Ik eet het wel lekker met een sausje..:)

5. francescak

francescak Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.594
    1
    0
    kinderleidster
    twello
    wij eten kipfilet met wokgroenten en mie

6. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Dressuur amazone & instructrice
    Zuid Limburg
    Hallo!
    Zo ben weer klaar en Kenji ligt in zijn bedje, denk dat hij toch iets last heeft van zijn tandjes of een sprongetje. Hij is moe en wat huilerig, kan de beste gebeuren he ;)

@Bang zijn kindje te verliezen, ja ook hier kan ik daar erg bang van worden. Vooral door negatieve verhalen bij anderen, delicten met kinderen als Nicky Verstappen die je toch altijd bij blijven of nu die Koos Hertogs van Peter R. de Vries maar ook als hij langer slaapt dan normaal bijvoorbeeld. Gelukkig kan ik het altijd wel snel relativeren en ik denk dat, dat héél belangrijk is zodat die angst niet gaat overheersen.

@Douchen & Hellen, wij douchen nooit samen met Kenji, ik ga wel zo nu en dan samen met hem in bad maar douchen doen we mbv het Comfy Badkussen (http://www.babytrendz.nl/badspullen/diversen/Comfy+Bath+badkussen.html ). Die leg je gewoon neer, daar de baby op en lekker wassen maar, zonder alle rompslomp of een waterballet op de vloer. Die gebruiken we zowel in de douchekabine als in bad. Als ik hem gebruik voor in bad laat ik een laagje van zo’n 15 a 20 cm (even ruw weg geschat) in bad lopen om lekker te spetteren en douche ik hem daarna eventjes het schuim af terwijl het bad leegloopt. Nu we bij m’n ouders zijn leg ik hem gewoon op dat kussen in de douchebak, gaat super!

Het babybadje gebruik ik al een hele tijd niet meer.

@Hellen, nog altijd wat gezever op het KDV met de voedingen? Wat stom dat ze niet gewoon luisteren, jij kent je eigen kindje toch het beste!
    Weet je al iets over de potentiële kopers?

@Joyce, haha herkenbaar dat draaien met slaapzak! Kenji rolt ook zijn hele bedje door met of zonder slaapzak, op zijn buik, op zijn zij, met het hoofd aan het voeteneind (a la de pamper reclame :D ).
    Beterschap!

@Twinkle, staat op het pakje precies aangegeven hoeveel ze mogen hebben van de baby paracetamol :)
    Hoe is het met je vader?

@Francesca, misschien dat Sem even van z’n à propos is door alle drukte?

@Sofie, hoe gaat het met jou? Geen last gehad meer van angst?

@Mare, ahhh heerlijk om te lezen dat je eindelijk met volle teugen kunt genieten, zowel voor jou als voor Jaap en David natuurlijk!!! Hoe is het met je energie?

@Blue Band Bordje, geen idee want we zijn niet thuis, heb je daar iets voor moeten invullen? Ben wel benieuwd!

@Jusi, beterschap!! Idd een goed begin om te stoppen met roken, je hebt nu al zolang niet gerookt dat je de rest ook wel volhoudt. De 4e dag is het zwaarste en dan gaat het steeds beter :D ;)

@Ikbenhetmaar, hahaha geweldig (en herkenbaar) verhaal van Linde’s grijpgrage vingertjes! Hier nog zo’n vreetzakje :D
    Heb de betaling ontvangen?

@Torties, poeh vermoeiend nachtje gehad. Arme Alisa! Had je al zo’n moutbadje geprobeerd? Beterschap voor je kleine meid!

@Camperen, over 4 maanden gaan we naar een luxe camping in Spanje in Sant Antoni de Calonge maar dan wel in een mobiele bungalow. Ben toch wel verwend met luxe hoor…

@Pluk, wat gaaf van je buurmeisje!!

@Ronde zwanger, hier een keer valse start (alle symptonen en 2 weken over tijd maar opeens bloed, misschien zelfs een vroege miskraam?) en daarna direct positief getest.

Mijn moeder was 18 toen ze mijn broer kreeg (de eerste) en 26 toen ze mij kreeg en ik was 22 toen Kenji geboren werd ;)

@Madwin, hoe is het met jou en je moeder?
    Ah lees het net, poeh behoorlijk heftig. Een heel dikke knuffel!

@Eerised, hahahaha OEPS! Dat is ook wel reden om je te schamen ;’) Maar goed dat hij ging piepen arm beest haha!

@Eten, geen idee nog eigenlijk!!

7. Mijnkleine, weer een drukke dag gehad vandaag? Het is wel heerlijk weer om te werken he?

Tjaa erg hé? Ik schaam me echt.. Maar ik ben soms zo verward sinds de zwangerschap, echt erg. Het is maar goed dat mn hoofd vast zit!!!

Heb dr wel flink gekroeld gelijk en 100x sorry gezegd tegen dat beessie..

8. Franceska, hmm dat is ook lekker. Krijg gelijk daar trek in!
    Eet Fer ook graag, en dan lekker pittig..

9. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    mijnekleine:nee geen last meer van gehad,maar ik neem al 2 weken ofzo medicatie daarvoor.

eerised:hier hebben we vanmiddag rode kool met aardappeltjes en koteletjes gegeten en net brood.

allè dat jij je hond bijna was vergeten?
    maja je bent dat ook niet meer gewoon hè
    gelukkig dat je er vlug achter kwam.

10. Vers van de pers.. Nu net gemaakt, 5 min geleden!
    Ze stond bij me op schoot toen ik aan het laptoppen was..

Bekijk bijlage 65188

11. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    @eten
    ik heb ook nog geen idee! ik denk misschien simpele spaghetti bolognese

@mijnkleine
    ik heb nog helemaal geen aksn gehad om havermout te kopen, maar ooh shit, ik moet nu naar de apo! huisarts had een receptje tegen de jeuk klaargemaakt!
    ik ga snel afsluiten hier!

12. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    lachebekje!!!

eerised:hoe zet je video's op hyves???

13. Sofie, ah dat is ook lekker zeg. Lekker hollands!
    Ja idd, eerst liep ik elke dag met haar.. En nu nooit meer, dusja.. Ach ik had wel het gevoel dat ik wat vergat?! Ben echt een dom blondje :D

14. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    wat kijkt gabriella schattig zeg

15. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    gabriella krijgt wel meer haar hè!,

16. Torties, simpel maar lekker.. Yammie!

Sofie, precies hetzelfde als je foto's, alleen selecteer je dan je filmpje i.p.v. een foto ;)..

17. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Ik heb een pizza in de oven gegooid.
    Jurgen moet overwerken, dus dacht, laat het makkelijk houden.

Eerised, hoe heb jij de filmpjes op jouw Hyves gekregen?
    Mij lukt het niet meer namelijk. :(

Hier gaat het echt zwaar klote met de verkoudheid, ik hoest de longen uit mijn lijf, moet bijna overgeven door het hoesten.
    Sorry voor de details. :)

18. Ja het word steeds voller en langzaam ook wat langer :D!
    Gelukkig, dan zie je dr apparaatjes ook steeds minder goed...

Mare, ja ze zit al die leuke jongens hier te versieren ;) ..

19. Precies hetzelfde als met foto's.. Alleen dan selecteer ik een foto inplaats van een filmpje.. :)
    Ik heb alleen wel die foto-uploader ofzo van hyves geïnstalleerd.

Voel je je nog steeds zo beroerd:(.. Shit zeg!

20. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    omgekeerd zeker,een filmpje in plaats van een foto?!:D

Deel Deze Pagina