Inderdaad, maar dat geeft niet.. heb er zelf voor gekozen om weer te gaan stunten.. ben ondertussen alle emails van tussen 17.00 en nu aan het verwerken.. Maar lees elke keer trouw bij hoor..
Ariel, ja echt erg.. Ik schaam me nog steeds! Snap er niks van, is ook niet echt wat voor mij. Ben echt een verward persoon de laatste tijd.. Ikbenhetmaar, nou is toch fijn? Lekker poen verdienen. Ben je nu thuis gewoon?
Dat hoop ik inderdaad ook Eerised. Als het een stabiele relatie is, is het ook allemaal niet zo'n probleem. Als ik niet zeker wist dat Vin bij me zou blijven, ookal hadden we nog maar een half jaar, was ik er nooit aan begonnen.
Ja net, eerst linde nog op moeten hale he. Die ligt nu te slapen.. ruben is aan het koken zodat ik nog even snel kon werken.
Ariel, hier precies hetzelfde.. Ik wist/weet zeker dat het goed zit tussen ons en dat we de kleine alles kunnen bieden wat ze nodig heeft. Ooooh ze is wakker, haha nu al Normaal gaat ze rond 8uur half 9 naar bed voor de nacht!
ariel:ja,ik snap je ,ik heb/had dat ook bij glenn,ik was 21.5j en bij jens was ik 22.5j. had ik dat geweten had ik ook nog iets langer gewacht. noa heeft al slapend haar fles opgedronken en heb haar zo in bed kunnen leggen,die was dood-op!
@ Ariel, En ook jij gaat de mist mee in om je bestelling niet door te voeren maar in je winkelwagentje te laten zitten.
ja,heerlijk,geen gemopper en de jongens liggen er ook in! bij ons varieerd het nog wel,meestal tussen 19u en 20u liggen ze er in.
DUH!!!! k zag dat overzicht en dacht dat ik er al was! Vond het al zo raar dat ik geen mail had gekregen!
@ Ariel, ik vind het heel erg wisselend.. welke bolero bedoel je? die rode en witte? Die vallen groot.. die heeft Linde nog aan in 68!