Ik klets die pagina's trouwens wel in met 1tje vol joh Lekker gezellig zo alleen, geen zin in tv, kids liggen op bed en Vin is onderweg naar huis...
@ Ariel, is dat zo die fout? wat erg is me nog helemaal niet opgevallen. kijk het zo even na, ga even wat bestellingen inpakken xx
bah voetbal hahaha hier hebben we sem net naar bedje gebracht! was vast moe want tis gelijk stil! mag ook wel want hij heeft er vandaag heel wat af gejankt! pffff werd er dol van! heb echt het idee dat hij last heeft van zijn tanden! Wat hij ook heel erg heeft ineens is dat als ik maar ff uit het zicht ben hij keihard begint te huilen! herkennen jullie dit?? @ikbenhetmaar: ik bestel zo nog wat uit je voorjaarscollectie! Hoef je niet op te sturen hoor neem ik zaterdag ook wel mee! betaal ik het dan allemaal in 1 keer is dat goed?
Hallo! Heb geprobeerd bij te lezen,maar het was me te veel, ben halverwege gestopt Hier een drukke dag gehad. Bij de bedrijfsarts geweest, die trouwens meende dat naast misschien beginnende artrose, ik vooral flinke bekkeninstabiliteit heb. Ik ben daar behoorlijk van in de war. WARNING: EGOBERICHT Ik ben echt een beetje boos op mijn s-moeder. Ze had vandaag haar verjaardag (dan lopen altijd veel mensen in en uit) en ik had gevraagd of ze het niet vervelend vond dat Britt er dan was (dinsdag is een van haar vaste oppasdagen). Nee dat vond ze niet erg, en ze zei heel stellig dat alleen zij en mijn s-vader Britt op schoot zouden krijgen en niemand anders. Komen we daar aan, horen we van mijn s-zus (waar de band toch al niet super mee is) dat zij en haar man een hele tijd binnen hadden gezeten alleen met Britt, terwijl s-moeder en s-vader en het bezoek buiten zaten te roken. Ze hadden echt een HELE tijd met haar alleen gezeten, op schoot, foto's maken, etc. Ik ben dus echt pissig want dit is niet de eerste keer dat ze iets belooft en het niet nakomt. Ze weet sowieso al dat de band met mijn s-zus niet super is, en daarbij, als ze haar dan toch op schoot wil zetten bij iemand anders, BLIJF ER DAN BIJ!! Mijn s-zus heeft nog geen kinderen en weet er niks van! Ben ik nou een aansteller? Ik vind zelf van niet. Afspraak is afspraak. Maar niet bij mijn s-moeder. Dit is de zoveelste keer dat ze zo stront eigenwijs gewoon haar ding doet en onze wensen niet respecteert. Mijn man is ook boos op haar trouwens. Maar echt, wat wou ik dat ik gewoon gezegd had, 3,5 dag naar het KDV!!!! :x:x:x
ach die filmpjes gaan niet lopen torties! oh heb me juist bij het ontharen flink in mijn been gesneden,juist in de plooi vanachter de knie!
ja,das echt een rotplek,elke keer als ik mijn been plooi prikt het. achja,te snel willen zijn hè mamatob:als je er echt zo boos om bent,vind ik dat je dat moet bespreken met haar,jij of je vriend,anders begin je je te ergeren aan alles wat ze doet en is het niet meer leuk voor jullie om britt daar naartoe te brengen.