September mama's 2009 deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Eerised90, 23 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Franceska, dat is goed. Leuk!!

Torties, ah ik begrijp je wel en kom hier maar klagen hoor.
    Ik heb zelf waterpokken gehad toen ik 10!!!! was, zo laat pas.
    En man ik was zieeeek en had jeuk, verschrikkelijk, moet je nagaan voor zo'n klein meisje, die het helemaal niet begrijpt..

2. francescak

francescak Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.594
    1
    0
    kinderleidster
    twello
    ik ga slapen dames! welterusten en tot morgenavond! ik moet morgen eerst van 9.00 tot 18.00 werken en daarna nog een set nagels zetten!

3. Franceska, slaap lekker en tot morgen..
    Heb je acryl nagels:)?

4. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    *** heeft zelf gelnagels *** :D

@ torties; wat een lieve foto's en zielige foto's van Alisa, arm mupke!! Zo zielig als ze zo ziek zijn :( heeeeeeeeeeel veel beterschap voor jullie prinsesje.

@ mare: dat bad-zitje hebben wij ook. Bij de prenatal gekocht. Britt kan er wel in zitten maar ze zit ook nog niet super stevig, dus wel oppassen geblazen bij ons. Maar het liefst heb ik haar gewoon bij me in bad, lekker samen spetteren :p

@eerised: volgens mij had je wel gereageerd, alleen had ik nog niet terug gereageerd ;) drukke dag vandaag!

en wat je zegt wat betreft s-moeder; daar heb je helemaal gelijk in. We moeten ook echt SNEL met haar gaan praten. Maar weet je tot welke trieste conclusie ik gekomen ben vanavond? Zelfs als we met haar praten, dan nog vertrouw ik haar niet meer. :(

ik ga zo pitten dames, wens jullie allemaal hopelijk een goede nachtrust! xxx

5. MamatoB, oh nou dan weet ik het allemaal niet meer hoor..
    Pff mijn geheugen is zo slecht.

Ja meis, dan zit er maar één ding op hoor. Ik zou praten, als het dan niet gaat, iets anders zoeken. Als je haar niet vertrouwd, schiet het niet op natuurlijk.. Dat is niks en dan ben jij niet op je gemak als ze bij je s-moeder is!

Gel/acrylnagels, die heb ik ook 2.5 jaar gehad, zou ze wel weer willen hebben hoor.. Vond ze altijd zo mooi!

Ik ga even de bak bij de weg vandaan halen en dan tegelijkertijd Balou laten plassen en naar m'n bed.. Is saai hier vanavond :p!
    XX Slaap lekker iedereen.

6. Goedemorgen!!

Kleine heeft gisteravond om 20.15 dr fles op en om 21.15 was ze het zat en zijn we naar boven gegaan maar was met Fer aan het bellen, dus die ging mee naar boven en zo kon ze nog even kletsen met papa. Ze vond het echt leuk toen ze m hoorde, lag helemaal te glunderen in dr bedje en te lachen naar me toen ze papa zijn stem hoorde! En toen sliep ze gelijk, even draaien met dr oogjes, beetje knipperen en hoppa ze slaapt.....
    Als Fer thuis is ook 9/10 keer, kan geen toeval meer zijn!

Nu is ze vanaf 07.00 alweer aan het kletsen, ik lig ook nog in bed wakker te worden.. haha, luie aap ben ik ook!

Liefs

7. francescak

francescak Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.594
    1
    0
    kinderleidster
    twello
    @eerised ja ik zet acryl nagels! Dus drukke dag vandaag! Fijne dag allemaal! Xxx

8. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    goedemorgen,

@eerised: leuk is dat hè, dat ze papa al door de telefoon herkennen. hier ook dan krijgt hij echt van die glunderende oogjes. zo lief.

ik heb even niet bijgelezen, misschien straks nog.
    hier weer zo'n redelijke nacht, al ben ik de helft kwijt. ik heb bijvoorbeeld mijn pyjama broek blijkbaar ergens uit gedaan en kan het mij niet herinneren. weet ook niet hoe laat ik david gevoed heb alleen dat ik hem gevoed heb, maar dat zijn goede tekenen.

vandaag komt mijn mama op visite. ik vind dat zo leuk! ik ga denk ik lekker met haar naar de stad ofzo. ik verheug mij er echt op

9. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    morgen!

torties:leuke spam van alisa!
    zij is ook meer haar aan het krijgen!

pppfff wat zielig die waterpokken en dat ziet eruit alsof het heel erg jeuk.

eerised:heb ik hier ook eens geprobeerd en noa ging ook leuk lachen en ze wou direct de gsm hebben!
    leuk hè als ze zo reageren!?

hier ook een goede nacht gehad,ze lag erin om 7.30u en werd wakker om 7.30u,dus klokje rond geslapen!

alleen ik ben zo moe,zou graag eens willen uitslapen,maar aangezien ik de fles enz altijd doe en noa altijd aankleed,doe ik het mijn ventje niet aan om hem uit bed te schoppen en noa is dat ook niet gewoon als papa het zou doen,ze pakt nu al een fles van een ander niet aan.

10. Madwin03

Madwin03 Actief lid

15 okt 2009
    342
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mare: Veel plezier met je mamma! Geniet er lekker van!

Ik ben weer op mijn werk.
    Heb nog niet bij gelezen, weet ook niet of dat lukt hier vandaag.
    Mijn baas staat op de beurs dus ik ben hier het aanspreekpunt en de leidinggevende ;)

Fijne dag allemaal!!!

11. Franceska, ooh jij zet ze bij mensen? Wat leuk.. :)

Sofie, ja echt schattig. Ze herkent papa echt, en dan kijkt ze zo van: He dit is leuk ik hoor papa, maar ik snap er niks van, want waar is hij dan? Dan gaat ze lachen en kijkt ze heel de kamer rond..
    Je kan het toch proberen? Kun je is lekker uitslapen voor een keertje! Zo erg is het voor je vent toch niet om rond 07.30 uit bed te gaan:p?

Mare, veel plezier met je moeder! Gezellig..
    Kijk je wel uit, klinkt alsof je half-slapend door huis hebt gelopen vannacht!

Madwin, werkse vandaag..
    Dus je hebt het druk vandaag! Kom je zo nu en dan maar gewoon binnen vallen toch ;) .. Bijlezen is geen verplichting, we kletsen soms ook zoveel, is niet bij te houden.

12. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    Goedemorgen meiden,
    ben er ook weer een xtje... ben eindelijk aan het opknappen (mag ook wel na dik 1 week koorts) heb antibiotica gekregen en nu gaat het redelijk.
    Hier voor het eerst voor mama een goede nacht eindelijk doorgeslapen. Enzo doet het sinds het weekend ook weer super... het lijkt wel of hij het licht heeft gezien haha...
    Hij is zo vrolijk en ligt continue te gillen van plezier... en jaaaaaaaaaaaa hij kan rollen!!!! ben zo blij...
    En hij probeert te kruipen... als ik hem op zijn mat legt binnen 5 min is hij er van af. Hij gaat wel nog terug uit, maar acht hij vind het geweldig.

@nog een goed nieuwtje betreft ons huis, morgen om 15.00 komt de koper voor een 2e bezichtiging met zijn makelaar voor een aankoopkeuring!!! aaaaaaaaaaaaaaahhh hij kreeg de financien rond. En hij hoeft zelf geen huis te verkopen want hij zit nu nog gehuurd..
    @hellen, meis hoe is het eigenlijk bij jou huisje want daar kwamen ze toch ook voor een 2ex???

@torties, moet zeggen dat er heel veel kindjes hier in de buurt zijn met de waterpokken dus het zal ontzettend heersen...!
    Ik dacht dus als je het 1x gehad hebt dat je het dan niet meer kunt krijgen... blijkbaar wel dus.. kwam moeder tegen waar de kleine het al voor de 3e x heeft.

@gelnagels, heb ik misschien wel 10 jaar gehad todat ik zwanger werd toen bleef het niet meer goed zitten, zou het nu wel weer ooit willen als ik die stompjes zie haha

@mare, veel plezier met je moeder maak er een leuk dagje van. Tis wel mooi weer voor de stad!!

@eerised, leuk he als je kindje zo reageert op papa!!! Is toch erg herkenbaar (maar goed ook). Als kevin thuis komt wil enzo meteen bij me weg naar papa toe!!! en begint echt te schatteren. (smelt).

groetjes rensje

13. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    eerised:ja ik kan het wel even proberen,maar ik kan best goed uit mijn bed en ventje niet.

rensje : super dat jullie allebei zijn opgeknapt!

jeeeehhheeee enzo kan rollen!!!!!

ooh dan is jullie huisje zo goed als verkocht???

14. Rensje, ah wat leuk dat Enzo ineens volop beweegt!!!
    En allebei opgeknapt gelukkig.
    Bijna gefeliciteerd, ziet er naar uit dat het huis verkocht word :D.

Gabriëlla ook, zo lief. Echt een papaskindje!
    Vind het leuk voor Fer, juist omdat hij de hele week weg is.

Sofie, haha nouja als jij wil uitslapen een keertje. Komt hij maar een keer zn bed uit toch ;) .. Tenminste zo zou ik zijn!

15. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    @sofie, ja gaat de goede kant uit haha... ben af en toe nog wat duizelig maar das niet gek... maar komt goed..

@huis, ja er is natuurlijk nog niets off. getekend dus tot die tijd juich ik niet haha.. want dat hebben we al vaker gehad.
    Zelfs dat koopcontact getekend was en dan uiteindelijk hadden ze ergens nog schulden dusss..
    Maar moet zeggen deze man is wel slimmer geweest die is eerst naar de bank gegaan om te kijken wat mogelijk is en of het haalbaar was... en niet eerst een bod gedaan en daarna pas naar de bank gaan....
    Dus jaaaa hoop zo dat het morgen off. is en dat we alsnog ons huisje verkopen!!

Zag trouwens nog een paar mooie foto's op de hyves voorbij komen van noa... wat een prachtig haar zeg!!!! echt een knapperd!!

groetjes rensje

16. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    @eerised, ja daarom vind ik het ook zo leuk dat enzo op kevin zo reageert want die is ook zo veel weg... Als ik kevin aan zie komen rijden ga ik met hem op de vensterbank zitten en dan ziet enzo papa aankomen en dan begint hij kei hard tegen het raam te slaan...!! Zo leuk...
    Tja en meiden en papa's he... das helemaal heilig hihi.. ik kijk maar naar mezelf en mijn vader!!!!

17. Rensje, dat begrijp ik, dat je niet te vroeg juicht..
    Nou hopelijk lezen we snel goed nieuws!
    Brengt een hoop rust denk ik als het huis verkocht is.

Ik vind het hier trouwens echt rustig hoor de laatste dagen.
    Wat is iedereen aan het doen joh telkens?

18. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    mijn duimen staan omhoog dat het verkocht word!!
    laat iets weten als het zover is?!

dankjewel voor het complimentje!
    ja dat haar,daar is iedereen weg van,wij zelfs ook!!
    maar speltjes en elastiekjes wil ik nog niet doen,ze slaapt nog teveel en ze heeft vrij dun haar,ben bang dat haar haar gaat afbreken!

eerised:ja hij zou het wel doen hoor als ik het zou vragen,maar ik ben ook weer een beetje eigenwijs ;)

19. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    eerised:ik denk echt dat de meeste hun handen wel vol zullen hebben ofwel met de kleine,huishouden of werk.
    tijdens de zwangerschap zijn er veel thuis geweest en ja wat doe je dan,op zwangerschapspagina,maar nu is dat alweer achter de rug.

20. Rensje, hihi wat leuk. Is voor de papas ook zo leuk!
    Als de kleine alleen met mij is, ligt ze altijd even te mopperen voor het slapen. En moet ik vaak nog een x of 2 naar boven. Als Fer thuis is NOOIT. Die legt haar dan op bed, en ze slaapt onderhand al als hij de kamer nog geeneens uit is, en gisteravond heeft ze papa even gehoord. Zei hij: Slaap lekker lieve meid, blablabla.
    En ze sliep ook binnen een paar minuten :p !

Ik heb een goede band met mn vader hoor, maar ben echt een mamaskindje. :D

Deel Deze Pagina