Sofie, niet zo eigenwijs zijn.. Nou ik bedoel meer sinds vorige week, voorheen was het ook drukker! En tijdens de zwangerschap was het helemaal erg. Toen zat echt iedereen hier ELKE avond..
@sofie, ik kom als eerst hier juichen hahah!!! (als het verkocht is) @eerised, denk ook dat veel mensen toch te weinig tijd hebben. Ik ben nu nog ziek thuis vandaar dat ik er weer ben maar normaal kan ik ook vaak alleen dinsdagavond en donderdagavond en als enzo slaapt op woensdag en donderdag (want dan ben ik vrij). Maar is wel jammer inderdaad, weet nog wel toen ik zwanger was was echt dagelijk nou (schaam bijna ieder uur wel haha). vooral in het laatste weken klaagtopic ben ik er vaak geweest. Had er echt veel steun aan... En nu ook nog als ik jullie verhalen vaak lees is dat zo herkenbaar ook betreft de kleintjes...tis gewoon makkelijk om er samen over te praten. Ben dan een stuk minder onzeker..!!!
Sofie, dat bedoel ik. Ik hou het veel makkelijker bij nu met teruglezen. Ben zo klaar! Rensje, haha schaam je niet. Tijdens de zwangerschap was ik hier ook hele dagen. Als ik niet kon slapen ging ik zelfs snachts even kijken. En de nacht van de bevalling was ik hier ook even.. Zat ook altijd met mn laptop buiten hier te neuzen
@eerised, haha tis ook maar goed dat die er zijn mama'skindjes hihi... Ik ben ook heel close met mijn moeder, maar kom niet aan mijn vader... ohhh dan word ik gek. Ik en mijn moeder zijn ook 2 handen op 1 buik maar heb gelukkig wel meer het karakter van mijn vader. Mijn moeder is echt een hittepetit en ik ben meer van eerst aanzwengelen zeg maar.... En mijn vader dus ook dus wij hebben altijd zoiets van oooh dat doe ik dadelijk wel............hahah.. Gelukkig is kevin ook niet zo anders zou het er hier uitzien hihi...
Goedemorgen Hier een goede nacht gehad en vanmorgen lekker naar mijn werk gefietst. Was nog wel koud, maar toch lekker om tussen de weilanden te fietsen en al die geitjes te zien. Torties wat zielig voor Alisa! En schrijf hier maar wat je wil hoor, ik vind het fijn om te lezen en ga het zeker onthouden. Fijn dat dat spul zo goed werkt! Heb je wel een redelijke nacht gehad? Wat een lieve foto's heb je geplaatst van je mooie meisje! MamatoB wat naar van je smoeder zeg, ik kan het me erg goed voorstellen dat je haar niet meer kan vertrouwen. Misschien toch eens goed over denken om Britt wat langer naar het kdv te laten gaan? Veel sterkte met de situatie, zal erg vermoeiend voor je zijn. Is het met je heup dan toch wat beter gesteld als je in eerste instantie dacht of juist niet? Ik merk de laatste week ook dat ik wat meer bekkenklachten heb dan afgelopen tijd. Maar goed de hormonen zijn nog volop aanwezig in mijn lijf, dus hopelijk gaat het langzaam maar zeker over. Oh Ariel dat wist ik ook niet dat Rosalie niet gepland was, fijn dat jullie nu een leuk gezinnetje hebben. Hihi moest wel lachen om je berichtjes van gisteren Rensje wat goed van Enzo dat hij aan het rollen is en pogingen tot kruipen doet. Leuk om te zien! En je huis bijna verkocht, joepie! Dat is goed nieuws. Wat je schreef over dat kindje wat het 3x had, dat is erg uitzonderlijk hoor, maar het kan wel. Als je kindje voor zijn eerste verjaardag de waterpokken krijgt is het immuunsysteem nog niet zo goed ontwikkeld en kan hij het dus nog een keertje krijgen. Ruben heeft de waterpokken gehad toen hij 24 was ofzo, hij was er echt doodziek van, je kan het beter als klein kindje krijgen, maar dan nog is het geen leuke ziekte. Francesca succes met je drukke dag! Mare hier heb ik dat ook vaak dat ik ergens iets neer leg en een minuut later echt niet meer kan herinneren waar het nou was. Veel plezier met je moeder vandaag! Mijnkleine wat lief dat je het vraagt, het gaat aardig met mijn vader, hij heeft afgelopen vrijdag een darmonderzoek gehad en krijgt de 27e de uistlag. Alleen heeft hij volgens mij niet zo goed door wat er gaande is, ik ga de 27e ook met hem mee om te horen wat er nu met hem aan de hand is. Heeft Kenji wel een goede nacht gehad of heeft hij echt last van tanden/sprongetje? Eerised wat een schattige foto van jullie! Lekker ding hoor die Gabriëlla. Sofie fijn dat je geen angstaanvallen meer hebt gehad! Jusi heel veel beterschap meid! Ikbenhetmaar ik heb mijn pakketje nog niet gekregen met die oxxy slofjes, terwijl ik zondag een mailtje kreeg dat het verzonden was, weet je daar iets meer van? Of zou die vandaag nog kunnen komen. Voor het broekje ga ik zo het geld overmaken! Succes met alle drukte! Madwin voor jou een verantwoordelijke dag dus Wat voor werk doe je eigenlijk? Sorry als ik niet op je hebt gereageerd, dat is niet expres! Zo en nu weer aan de slag, tot later!
Effe snel nog wat spammen... Enzo is hier nog maar 6 weken en als ik zie hoe groot hij nu is.... AH VIND HET ZO SNEL GAAN!! heb soms echt nog het gevoel alsof ik vorige week bevallen ben...
@sofie, thank nouja enzo staat er wel knap op. Ik had echt nog zon opgeblazen hoofd en dubbele kin hahah
@rensje: oh wat een mooie foto! en het gaat inderdaad zo snel. als ik nu naar david kijk kan ik mij echt niet meer voorstellen dat hij in mijn buik zat. wat een cliché hè, maar het is echt zo
Rensje, die foto is super mooi! Heb je toen een shoot laten maken? Echt gaaf.. Als ik dat zie.. Krijg ik gelijk heimwee naar dat kleine hummeltje van me. Ze worden zo snel groot. Ik ben echt een mengeling van mn ouders. Uiterlijk steeds meer mn moeder, al heb ik ook veel typische dingen van mn vader. Karakter is echt gemeng, wel grappig! Maar kan het beter vinden met mn moeder, denken hetzelfde etc. Echt een vriendin voor me.. Mijn vader kan behoorlijk overheersen en heeft wat negatieve karaktereigenschappen die me niet altijd aan staan Twinkle, hihi dankje. Ze is altijd zo vrolijk die muts! Waterpokken had ik toen ik 10 was. Ik was beroerd, en jeuken. Heb er gewoon littekens van omdat ik er niet af kon blijven. Heerlijk hoor fietsen en al die natuur zien. Ik wil ook fietsen, samen met kleintje...
Goedemorgen! Word meteen verrast met een prachtige foto van Rensje en Enzo! Wat leuk zeg! @Rosalie ongepland, ja het is helaas zo, maar dat is natuurlijk ook niet iets om onwijs trots op te zijn ofzo Als onbekenden het vragen zeg ik ook altijd dat ik altijd graag jong moeder wilde zijn. Anders krijg je blikken @Mare, veel plezier met je moeder! @Hier, niet zo'n onwijs goede nacht gehad, als de oppaskindjes hier zijn geweest merk ik het altijd ontzettend aan Noah. Die heeft toch nog best wel veel moeite met zulke prikkels verwerken en hij begint ook te dromen nu. Dus die heb ik halverwege de nacht gewoon lekker bij me in bed genomen, want na 80 keer lopen voor die speen was ik het zat om 01.30 en om 06.00 ging de wekker van Vin en daar werden we wakker van. Rosalie is nu met me zwager, schoonzus en nichtje naar de Dierentuin (Blijdorp) En die komt pas weer terug vlak voor dr middagslaapje. Dus kan ik nu ff lekker tutten met Noah, als die niet veel liever op de grond ligt met z'n speeltjes..... @ Eerised, zullen wij dan vandaag de meeting ff plannen???
MamatoB, begrijp ik meis.. Ik ben natuurlijk vaak alleen en de kleine is best makkelijk dus heb tussen de wassies en poetsbeurten door veel tijd! En de meeste moeten gewoon werken. Cliché, dat is het miss wel ja. Maar ook ik kan het niet geloven dat bijna 7 maanden geleden dat meisje nog in mijn buik zat.. Er ligt nu een bonkie in de box van meer als 10kg .. Time flies!
Ariel, jeetje meid drukke boel. 4 kids.. Vervelend dat je zo'n slechte nacht had! Ah wat leuk voor Rosalie, gezellig diertjes kijken en verwend worden ..
@ eerised: morgen en vrijdag heb ik lekker VRIJ! Vandaag nog even een dagje heel hard werken, vanavond ben ik alleen met Britt thuis want mijn man gaat een fotoshoot doen na zijn werk, dus meidenavond vanavond thuis. Morgen en vrijdag vrij, heerlijk! Verheug ik me echt op om ff lekker met m'n meisje thuis te zijn. En het is inderdaad cliche, maar ook ik kan het niet geloven. Volgende week zaterdag is Britt ook alweer 7 maanden, het gaat ZOOOO snel!!!! Voordat je het weet zijn ze al een jaar!
zal nog even spammen hoe dat hij er nu uitziet.... nog een stuk hooooooor hahaha... grapje.. nou ja ik vind het wel een stuk maar zou ook niet goed zijn als moeder zijnde...hih