September mama's 2009 deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Eerised90, 23 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Femya

Femya Niet meer actief

Rensje wat een mooie foto's van jullie!!

Ariel misschien niet de manier waarop, maar je mag wel ontzettend trots zijn hoe je het nu voor elkaar hebt toch?!

2. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    enzo heeft wel een speciaal kleur ogen hè!?of zie ik het verkeerd!
    en jawel tis een stuk hoor!

3. MamatoB, gezellie hoor samen met je meisje! Hier is het bijna elke avond meiden avond..
    Het lijkt me zo leuk als ze wat ouder is om lekker te tutten en dr haartjes te doen enzo! Hihi.
    Dus je hebt lekker lang weekend, dat is fijn.

Hou op schei uit zeg.. Moet er niet aan denken, ze worden veels te snel groot!
    Mn nichtje is volgende maand alweer 1 jaar.
    Zo raar, toen mn zus op klappen stond had ik bijna nog geen buik.. Één jaar geleden, iedereen vroeg of er wel een baby kwam:p
    Toen mn zus bevallen was, begon mijn buik ineens snel te groeien.

Rensje, nou het is echt een stuk hoor.
    Hij heeft mooie oogjes.. :)

4. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    @rensje: LEUK die foto!!! Echt lief, en ja, het is zeker een stuk hoor, mijn schoonzoon! :D

5. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ben dr ook heel trots op hoe we het voor elkaar hebben! En ben ook super trots op Vin. Hem is het zeg maar een soort van opgedrongen...

6. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    @sofie, moet zeggen dat de oogjes nog steeds verkleuren hier.
    Soms zijn ze echt heel licht blauw... met wat bruin... En nu zijn ze gewoon blauw met in het midden wat bruin. Maar krijg ik wel vaker te horen dat hij aparte oogjes heeft...!!

Vind ook alles zo snel gaan, eerised die foto's heeft toen onze kraamverzorgster gemaakt. Als cadeautje voor ons ... lief he. Heb er nog wel een serie op dvd staan. Is ze toen voor terug gekomen toen enzo 6 weken was omdat hij dan iets meer kon.

Voor dat we het weten staan hier dadelijk allemaal foto's van onze kindjes dat ze 1 jaar zijn geworden.

@ariel, jee 4 kindjes in huis... wat een drukte meid... heb je het goed kunnen handelen???
    Ik heb er zondag dus twee in huis enzo en mijn petekindje en die is net 1 jaar.. en dat vind ik al spannend hoe dat gaat...haha

@mamatob, alles goed meis!! en met mijn knappe schoondochter ook??

7. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    oh ik wil ook weer eens spammen! mijn schatje in zijn stoere brasil pyjama!

8. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    @ Tutten met Roos, dat vind ik ook zo heerlijk! En Roos is ook echt een meisje meisje zeg maar. Dus die loopt constant met poppen, handtassen, borstels en elastiekjes te sjouwen. O en ik vergeet bijna de kettingen en de armbandjes. En het liefst maakt ze zichzelf ook nog op...

9. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    @ Rensje, met een goeie voorbereiding is dat best goed te handelen hoor! ;)

10. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    Effen nog snel, ik ben zo trots op mijn mannetje hij rolt continue om... ben zo blij dat hij dit doet!!! Eindelijk en ook nog eens allebei de kanten op van buik naar rug en van rug naar buik!! Is toch gek he in 1 dag doet hij dit... en daar heb ik denk ik wel weken met hem geoefend.

11. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    mare:ach wat een knap menneke!!!
    en wat zie je zijn tandjes goed seg!

rensje:ja ik vind enzo zijn oogjes ook wel apart...

tutten met noa: als het aan noa lag de hele dag,wang tegen wang en dan hoor je haar niet meer!!
    maar ik vind dat ook gewoon za-lig!!

12. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ghehe hoef ik met Noah echt niet te proberen wang tegen wang. Dan heb ik geen haar, oogleden en wangen meer :D

13. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    oh nee,ariel,noa is een heel rustige!
    mensen zeggen dat allemaal van "oh das een braveke,zo rustig,heerlijk!".

14. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    oohhh herkennin! mijn gehele gezicht en decollete zitten onder de krasjes van het knijpen van david. haar heb ik eigenlijk altijd in een staart

15. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    @sofie: hier zie je zijn tanden nog beter, hij heeft er alleen nu al 3,5 maar de bovenste krijg ik niet op de foto

16. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    @mare, wat een stuk zeg en die tandjes maken hem lekker eigenwijs haha...
    hier nog geen tanden te bekennen....

17. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    ghehe wat een leuke foto!

18. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    ja echt cute mare!

19. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Noah heeft er 2 en volgens mij zit er boven nu ook wat aan te komen.

20. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    @mare: cute foto van david met z'n tandjes :D

@rensje: nou ja met mij alles goed, maar gisteren wel weer ontzettend boos gemaakt over s-moeder (zie mijn stukje van gisteravond). Echt heel vervelend. Voor de rest gaat het wel goed, afgezien van het stukje artrose/bekken instabiliteit. Tja, ik ben gewoon af aan het takelen, haha!! ;) Maar zolang met Britt alles goed gaat, ben ik happy, no matter what!
    wat goed dat Enzo opeens het licht heeft gezien, hihi! Leuk zeg dat ie zo enthousiast doet rollen!!! :D zoo leuk he, kan je ze 250 keer per dag gaan terug draaien haha!

@tandjes: Britt heeft met vier maanden haar onderste twee tandjes, maar daarna is er niets meer door gekomen! Heb wel het vermoeden dat er iets aan zit te komen ,maar dat roep ik al weken.... tja!

Deel Deze Pagina