September mama's 2009 deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Eerised90, 23 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Ok, maar die heb ik niet nodig :p Moet nu nog een verder hebben voor mano ;)

2. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Geef maar type nr door.. dan bel ik daar morgen ook direct vor ;)

3. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    heb geen idee, het is de mc rodi volgens mij. Weet het ff niet hoe hij verder heet, ben nog steeds in landal he :p

4. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0

Ja, hij was er ook blij mee! Hij was het gezeul met de MC ook beu :p

Ja zalig van de belasting! We hebben financieel niet te klagen hoor, maar sinds ik ouderschapsverlof neem en minder ben gaan werken waren de inkomsten dus gekelderd en de uitgaven gestegen (-> opvang en eten en kleertjes etc.etc. voor Britt :D) en dat merk je toch wel. Nu we niet zo veel geld kwijt zijn aan de Belasting, kan alle vakantie geld en bonussen op de spaarrekening, heerlijk weer een paar duizend euro er bij :D vind ik toch altijd een fijne gedachte dat we wat achter de hand hebben.

Soms denk ik wel eens,ik wou dat ik een baan had die zo leuk is als die wat ik nu heb, maar die ik dan van thuis uit zou kunnen doen!! Bijvoorbeeld 1 dag per week naar kantoor en de rest thuis doen! Maar helaas is zo flex werken bij ons nog niet mogelijk :(

5. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Oke dan bel ik tzt wel voor jou appart..;)
    Geef maar keer door als je thuis bent..

6. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    @ Joyce Hoe is het in Landal??? Hoop leuK!! Geniet er maar lekker van meid!

7. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Joyce, sorry, ken dat Jan Klaassen land niet.
    En ja, als je het zo leest is het natuurlijk ook best grappig. :p
    Maar ik snap gewoon niet dat ons pap niet even belde ofzo, om te vragen hoe het kon dat 1 poederbakje over was. Nee, die sukkel geeft dan gewoon een fles om 14.30, terwijl hij al 2 maanden, of weet ik het hoe lang, van die fles af is.
    En dat weet ie ook goed.

Ikbenhetmaar, ojee, had Linde gisteren geen goede nacht dus?
    Succes vannacht dan, en hopelijk slaapt ze door!

8. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Ja das goed, anders moet ik het nu gaan opzoeken, kan ik ook wel ff doen hoor.

9. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    @ Joyce, nee hoor jij hebt nu vakantie.. heb geen haast..;)
    @ Jusi, nee er komt weer een tand door.. nr 6.

10. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    @mamtob, heerlijk is het hier en heel lekker weer vandaag en morgen word het ook weer 18 graden volgens mij. Dus we zitten ook lekker op ons terrasje in het zonnetje, ben nu ff aan het ineternetten, iedereen ligt te slapen :p Ga ook zo naar bed, want mano is wel vroeg wakker elke dag, maar hij vind het helemaal leuk en daar word je als moeder ook helemaal blij van :D

@jusi, ja snap het van jou kant heel goed hoor ,maar ik moest gewoon echt lachen toen ik het las.

11. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    @ikbenhetmaar ok, had er ook niet echt veel zin in om het op te zoeken nu :p

Geef het door als ik thuis ben, heb nog een foldertje liggen met alle types enz. van de test.

12. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    @ Joyce, ja je hebt echt prachtige kids, en mano is echt een schatje!

Ga nu naar bed, trusten en tot morgen

xx

13. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    Heerlijk, geniet er lekker van!!

Wij moeten nog wachten tot mei eer we een weekendje weg gaan! :D

14. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Nou , maar dan is het wel echt lekker weer in mei :D

@ikbenhetmaar, thnx meid, dat vind ook (maar dat vind elke moeder van haar kids :p) Welterusten

15. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Ik ga ook lekker naar bed :D

Manolito is morgen denk ik weer vroeg van de partij.
    Hij gaat samen met papa de dieren voeren morgenochtend :D Dat word lachen !

Welterusten meiden !

16. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Ikbenhetmaar, oow, de 6e al?
    Kenji moet zijn eerste nog krijgen. :D

17. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Joyce, ik ken het land van Jan Klaassen wel, dat is hier aardig dicht in de buurt. Volgens mij is dat al erg leuk hoor. Ik wil er met Mats binnenkort ook een keertje naar toe en die is volgens mij nog een stukje jonger ;).

Jusi, ach ik zou me om zoiets niet heel druk maken. Maar nu ben ik ook niet iemand van de super strakke schema's e.d. Je pa heeft het lijkt me met alle goede bedoelingen gedaan en het kwaad is al geschied. Gelukkig dronk de kleine man de laatste fles goed en ach dan maar een keertje wat minder groente. Morgen gewoon weer lekker het normale ritme en dan is er niks aan de hand..

Hmm Nils is hier ineens in niet al te beste doen. Hij blijft maar huilen :(.

18. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Ik zal me ook best aanstellen hoor. :p

Ojee, Nils ook al in een sprongetje? :(

19. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Nee Jusi dat is toch geen aanstellen joh. En ik kan natuurlijk achteraf makkelijk praten heh, misschien was ik op dat moment ook wel link geworden ;).

Ja is het weer sprongetjes tijd??? (zal het boek er weer eens bij pakken ;))

20. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    @jusi: Ik kan er persoonlijk ook slechter tegen als iemand anders iets 'fout' doet met Britt. Dat komt denk ik omdat ik er moeite mee heb om de controle van de zorg over haar af te moeten geven aan iemand anders. Ik twijfel altijd wel, van zouden ze het nu wel echt goed doen, zoals ik het doe :D heel erg eigenlijk, maar zal wel bij het moederschap horen? Of misschien ben ik te perfectionistisch of overbezorgd.

@ s-moeder; morgen middag komt ze hier oppassen. Ik ben benieuwd. De afgelopen twee keer was ze poepvriendelijk en was ik te moe om er over te beginnen. Maar t borrelt nog steeds hoor. Ik ga haar morgen zeggen dat we van 210 naar 180 cc per fles zijn gegaan en ik ben bang dat ze dan weer zal beginnen van 'ja maar die 210 was ook veeeeeeel te veel' en dan vlieg ik echt uit m'n vel. Ik kan gewoon van haar NIKS meer hebben, geen één woord wil ik meer horen over dat Britt 'te veel krijgt' of 'te dik wordt', want dan ga ik echt gillen.

Zo, nu ga ik een sigaretje roken buiten en dan ga ik naar bed, ben KO, en manlief zit toch alleen maar naar z'n playstation te staren (pfff 365 dagen regel is me nu eigenlijk te vermoeiend vandaag :D)

Deel Deze Pagina