zo mijn mama zit weer in de trein naar huis. het was erg leuk, maar ook wel vermoeiend. wij hebben het ook veel over een moeilijk onderwerp gehad zeg maar en dat kostte veel energie. maar ik heb echt genoten. en mama heeft even met david kunnen knuffelen. hij heeft echt alle truucjes laten zien en heeft daarom ook bijna niet geslapen, maar ach, hij was wel vrolijk gelukkig. autostoel: tja ik ben daar denk ik wat spontaner in. ik kijk idd welke in de tests het beste uitkomen en dan kies ik één en kijk alleen of ik hem ergens met korting kan krijgen en klaar. maar daar laat ik geen weken overheen gaan.
Mijn advies is om in iedergeval even met je kindje ergens te gaan passen. Kylian heeft bij ons autostoel nr 2 (waarmee je met de gewone gordel vastzit) van de Römer en bij mijn schoonouders van de maxi cosi en in die van de Römer zit hij echt veel beter in. Mare hoe gaat het met David, reageert hij nog op de eiwitten ? Zo te horen een vermoeiende maar waardevolle dag. Hier geeft Kylian Kinley zachte kopstoten en het kind ligt helemaal in een deuk. Groetjes ANita
Hehe..hoewel het tijdstip uitermate vreemd en onhandig is, heeft Rozemoos besloten om nu dan toch even te slapen. Dat ging wel met een hoop gekrijs en geschreeuw vooraf. Maar goed...ze moet alleen nog wel een prakje, dus lang laat ik ze niet liggen. @autostoel: er zijn zoveel mooie. mja..ik ben gebonden aan een klein budget, en ik kreeg een hele mooie roze van opa en oma, die dus vanaf 0 tot 4 jaar is te gebruiken. Ik vond um mooi en solide aandoen en hoewel die hele dure merken erg mooi zijn, heeft ie alle keurmerken, dus ik ga ervan uit dat ie goed is. Hij staat ingepakt en al op zolder te wachten. Ik heb de badring ook maar eens van stal gehaald. Ik ga gewoon eens kijken of het lukt om Roos er zo lang/kort in te laten zitten, dat ik ze gewoon kan douchen. Moet ik met mijn krakkemikkige lijf er wél op een laag krukje voor gaan zitten, maar ach... EDIT: kon deze allerschattigste fotro van Roos vanmiddag, toen ze héél even tijdens het wandelen de oogjes had gesloten, niet onthouden:
@pluk: nou ik vind het nog lastig te zeggen of hij erop reageert of niet. volgens mij wel een beetje, maar niet heel heftig. hij kreeg weer direct last van verstopping en wat meer winderigheid. ik heb net twee dagen rust achter de rug en heb nu de hoeveelheid ei verhoogd, dus ik ben benieuwd wat de volgende dagen gaan brengen
hallo! @hellen: Wat een mooie, vredige foto van Roos! Echt cute! @eerised: Heeft het gesmaakt? @rensje: Wil je iets opbiechten? @ hier: Meiden avond met Britt (papa is fotoshoot doen), ja dag, mevrouwtje was moe van de hele dag KDV dus die ligt te slapen! Ik ben dus aan het kijken voor een mobielere kinderwagen in buggy stand, zag op marktplaats een quinny zapp buggy, maar is dat nou een kinderwagen of een buggy?? Ik snap dr niks meer van! Ik had van die vrouw van de prenatal begrepen dat ze tot acht of tien maanden echt nog niet in een buggy mogen, maar wel in een kinderwagen in buggystand, want die hebben meer vering en dat is dan weer voor het ruggetje. Snappen jullie dit wel?? Mag ze nu wel of niet al in een buggy Quinny Zapp??
EEEeh nee ik weet niet beter of als je ze in een buggy vervoerd het het raadzaamste is dat dit er 1 tje is met verschillende standen zodat je kindje ook even kan liggen. Maar dat het met de vering temaken zou kunnen hebben heb ik nog nooit van gehoord. Hellen wat een mooie foto van Roos zeg. Groetje SAnita
MijnKleine, jullie logeren dus nog steeds bij je ouders. Hoe is het met je moeder? Hellen, ach meissie toch. Gaat niet echt lekker bij jou dus. Knuffel voor jou! Rensje, oh heeft Enzo ook al een kuiltje in zijn kin? Kenji ook al. Schijnbaar heeft ie dat van mijn opa, die op mijn 7e overleden is. Ik was er zelf ook nooit opgekomen, maar vind het wel heel leuk dat je van alle kanten van de familie iets in hem terugziet. En succes morgen met je huis! Autostoeltje, hier niet gekocht, en dat gaan we ook niet doen, aangezien er hier een tweedehandse van neefje op de zolder staat. Maar die hoeven we voorlopig echt nog niet te gebruiken. Onze Kenji is nog licht en klein zat. MamatoB, ik snap ook nooit zo goed hoe dat nu zit met de kinderwagen en alles. Wij hebben Kenji iig nu wel in de kinderwagen in ligstand, aangezien hij uiteraard al een tijdje niet meer in de bak paste.
Zapp zou ik niet doen hoor, die heeft geen verstelbare rugleuning. Wij hadden em omdat ie zo lekker klein was maar inmiddels heb ik die ook al weer verkocht.
hellen:mooie foto van je meisje! en pluk heeft hem mooi gepimpt!! mamatob:de zapp is helemaal nog niet goed voor de rug,die kan je niet plat leggen,zou ik nu nog niet doen hoor! hier dadelijk lekker bankhangen en dan vroeg bedje in,snak nu al naar mijn bedje maar vriendlief heeft lekkere kaasblokjes en een bailey's klaar staan voor mij,dus nu moet ik wel mijn prioriteiten kennen hè! doei en tot morgen!
Veel plezier met de kaas en baileys Sofie! Hier staat voetbal aan, Vincent is bij de wedstrijd en ik sta ondertussen te strijken....De berg is nog steeds niet weggewerkt....
@sofie; oeh lekker! geniet er van! @pluk: ahh wat snoezig wat je met de foto van roos gedaan hebt! lief! @ ariel: oke,good to know! geen idee wat ik nu het beste kan kopen. Denk dat we maar eens naar de prenatal gaan zaterdag of zo. @ hier: mevrouwtje heeft tot half acht geslapen vanaf kwart na zes. Beneden nog prakje gehad en even daarna de papfles, die ze half in slaap vallend op slobberde. Het KDV heeft haar erg moe gemaakt vandaag ze wilde ook niet lang meer spelen, alleen maar in d'r oogjes wrijven en duimen, meiske was moe! Dus die ligt nu lekker in haar fris opgemaakte bedje. Ik ga nog maar eens even verder met zoeken naar kinderwagens
O ja over de spontaniteit van autostoelen. Toen we dr 1 nodig hadden voor Roos, waren we gewoon naar Babypark gereden en hebben we er 1 gekocht. Helemaal niet op Internet gekeken ofzo. Gewoon Roos ff in de stoeltjes gezet en degene gekozen waar zij het best in zat naar ons idee en dan ook nog eens met een leuk printje natuurlijk!
Je kan ook wel gewoon een goeie buggy nemen boor. Ik zou als ik jou was eens naar de wat duurdere Maclaren buggy's kijken. Wij hadden de euhm ff denken hoor. Techno XT ofzoiets en die rugleuning kan ik 5 standen versteld worden en er zit vering bij de wielen en de handvaten zijn in hoogte verstelbaar. Heb er nog steeds spijt van dat we die weg hebben gedaan. We hadden toen een Polo en daar ging die met moeite in. En dus de Zapp er voor terug gekocht...
@ariel: thanks voor de tip! lijkt me een hele mooie buggy! hebben jullie de kids dan ook al in een buggy zitten??
Wij niet, maar Rosalie zat toen ze 6 maanden oud was in die Maclaren buggy Ik moet het voorlopig nog ff met me Easywalker Duo doen aangezien Rosalie nog geen lange stukken kan lopen en ik buggyboards echt dood eng vind.