September mama's 2009 deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Eerised90, 23 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.267
    4.506
    113
    Dit is onze buggy :D

2. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Wa tis dat er voor 1 Pluk?

3. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Pluk, nu ik die bewerkte foto van Roos zag, moest ik er ineens weer aan denken dat ik je gevraagd had een foto voor mij te bewerken. Beetje laat, maar toch. :)
    Er is een mail naar je onderweg in ieder geval.

Zo, en nu even Kenji naar bed te brengen, want die begint moe te worden.

4. Ikbenhetmaar, haha dat zal wel ja!
    Heerlijk om met geld te smijten:D..

Ariel, zou kunnen hoor. Ze zei wel dat ze nogal kortaf waren bij service punt van Bugaboo.
    Iig fijn dat jij zo goed bent geholpen!

Overweeg ook om het te doen voor een mooi prijsje.
    Ding is nog puntgaaf en die mensen zijn zóó zuinig en netjes op hun spulletjes.

Pluk, kan ook lekker zijn hoor gras. Alle diertjes eten het ook ;) ..
    Stopt ze normaal nooit dingen in d'r mond dan?
    Gabriëlla zit op alles te sabbelen.

Heerlijk hé dat weer.. Wij hebben ook super veel gelopen vandaag!
    Bij elkaar weer 2uur. Een speciale honden-frisbee gekocht en langs de Oude Maas gewandeld hier en naar s-ouders gelopen, rondje dorp. Lekker gezond!

Mare, was gezellig dus. Dat is fijn. Want je ziet je moeder niet zo vaak hé?

Autostoeltje, Gabriëlla heeft vorige week even in dat stoeltje gezeten om te testen. Hun waren ook op het familieweekendje en ze zat prima in de Tobi.

Hellen, wat een super lieve foto zeg. Helemaal in dromenland!
    Enne, ook goedkope autostoeltjes komen soms goed uit de test:).

MamatoB, de patatjes hebben zeker gesmaakt. Heb er nu alleen last van.. :( Dat is minder!

Gabriëlla dr prakje, heeft weer gesmaakt. Ze was echt aan het smullen.(broccoli, aardappels en kipfilet) Ze had best veel en had alles op.. Toen een Yogolino erachteraan.. En een fles van 210.
    Ze heeft vandaag op:
    08.00 fles 210
    12.00 fruit
    13.15 fles 180
    16.00 liga
    17.00 broccoli, aardappels en kipfilet
    17.30 Yogolino
    20.00 fles 210

Ze heeft vandaag gewoon 3 flessen op, zonder dat ik daar moeite voor heb gedaan of het heb opgedrongen, gewoon vanzelf!!!!! :D:D
    Dus CB, lekker puh.
    Zei toch dat ze dat zelf wel zou gaan doen;).. Haha

MamatoB, de Quinny Zapp is een buggy en kan volgens mij niet versteld worden..
    Als buggy heb ik de MaxiCosi Cicco. Of hoe was het ook alweer? Die kan bijna helemaal plat. Fijn ding!

Sofie, veel plezier vanavond..

5. Er word echt over de kleine gewaakt.
    Constant als Gabriëlla in bed ligt, ligt er een bodyguard voor dr deur..
    Echt iedere keer en ze wijkt dan echt niet van dr plekkie in de gang!

6. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.267
    4.506
    113
    Haar speeltjes stopt ze wel in de mond maar andere dingen nog niet (kleine dingen dus).
    Ben bang dat die tijd over is dus grassprieten, zand en steentjes kijk maar uit :D

De buggy is een sunny love buggy en hebben we toen bij de babypark in enter gehaald. Het was toen in de aanbieding voor € 59,95 ipv meer ;)
    Heb net al gegoogled maar er is volgens mij al een nieuwere versie uit 8).
    Ik vind hem in ieder geval fijn, wieltjes kunnen zwenken maar je kunt ze ook vast zetten, hij kan in 5 standen en er zit een cupholder aan.

Groetjes Anita

7. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik ben, misschien heel stom, altijd een beetje terughoudend met spullen die niet van een 'echt' merk zijn.

8. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.267
    4.506
    113
  9. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Kenji stopt ook alles in zijn mond. Zelfs de hond wil ie in zijn mond proppen als ie er de kans voor krijgt. :D

Pluk, huh, das vreemd, ik had de foto wel mee verstuurd? :(
    Zal het nog eens proberen.

10. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.267
    4.506
    113
    Buggy 2N-Joy Sunny Luxe Red | Babypark
    \
    Dit is de opvolger ze zijn dus van het merk 2n-joy maar daar hebben wij toen niet naar gekeken, zag ze in het krantje, we hadden er een nodig, de prijs stond ons aan, Kylian zat er goed in en wij vonden hem stevig genoeg dus gekocht.

Groetje sAnita

11. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Aha!! Kon heel dat merk al niet vinden! :D

12. Pluk, oh ik vind het een fijn ding en hij is ook best stevig en rijdt heel fijn!
    Kan tegen een stootje ook:)..

Ariel, ik ben van zulke dingen ook wel een beetje van de merken.

Pluk, haha kleine graseter.
    Gabriëlla stopt alles in dr mond, en net zoals Kenji, als het kan ook de hond :D .

13. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.267
    4.506
    113
    Gaat even foto's bewerken :D8)

14. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Noah stopt ook echt ALLES in z'n mond. En als de katten voorbij komen wordt ie helemaal wild. Dan probeert ie ze te pakken en naar z'n mond te trekken haha

15. Haha gekke kindjes ook hé :D!
    Gabriëlla zit ook als ze de kans krijgt, altijd op plukjes haar van mij te sabbelen. En dan zit ze er mee te spelen en laat ze die helemaal langs dr mondje gaan.. En gaat ze heel schattig lachen omdat het kriebelt!

16. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Pluk: wat leuk bewerkt! Dank je wel!

@buggy: die hele simpele die ik maandag kocht, heeft een verstevigde rug en kan zo goed als helemaal plat, net als mijn Quinny wandelwagen met buggy-inzet. Tuurlijk zijn het geen luchtbandjes, dus ik zal er voorlopig nooit uren mee gaan lopen, maar ik had een alternatief nodig als ik samen met mijn lief op pad ga. Want we kunnen onmogelijk met zijn 3-en in de auto en dan nog de ingeklapte wandelwagen erbij. De buggy past wél. En dan moet ik toch kiezen. Onderstaande foto van Roos in deze buggy

Hier een gedoe tot en met. Ze sliep van 5 tot half 6 en werd weeer huilend wakker. Wilde ze prakje geven, maar dat werd geheel en al geweigerd. Ze wilde alleen tiet! Toen ze na het boeren na een uur nog op me lag te slapen, heb ik ze maar naar bed gebonjourd. Morgen was ik ze wel even goed. Badderen had weinig zin, gezien zowel humeur als het feit dat ze sliep als een os. Mam is ook moe...maar omdat ze nu geen prakje opheeft en al vroeg tiet moet ik erop bedacht zijn dat ze weer vrij snel aan de bel zou kunnen trekken en helaas..ook dat ze vannacht zou kunnen komen ( hoeft niet)

17. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    @ buggy's: ik heb dit gevonden op de site van Quinny:
    Mijn kindje past niet meer in de kinderwagenbak en kan nog niet zelfstandig zitten. Wat moet ik nu doen?

Zodra jouw kindje niet meer in de kinderwagenbak past, kan je gebruik gaan maken van het kinderwagenzitje. Dit is bij een (gemiddelde) leeftijd van ca. 6 maanden. Als jouw kindje nog niet goed zelfstandig kan zitten, adviseren wij de kinderwagen te gebruiken met het zitje in de ligstand of het onderstel te gebruiken in combinatie met het Maxi-Cosi autozitje.

Hmmz,.... dus is toch nog beter even niet in de buggy, want Britt kan echt nog niet zelfstandig zitten. Ja, ze kan wel even alleen rechtop zitten, maar niet lang, na een paar minuten kukelt ze toch echt nog altijd om...

@ dingen in mond stoppen: Britt ook! Heb gisteren nog bij s-moeder het strikje om de nek van een beertje (dat s-moeder in de box had gelegd) er af gehaald, want dat was dus een koordje van zeker 20 cm en ik zag het haar al afslikken! :$
    als de katten langs lopen wordt Britt ook helemaal hyper, haha zo grappig!

oh ja nog even spam van zittende Britt :D

18. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Balen dat Roos vandaag zo'n rothumeurtje heeft Hellen.
    Hopelijk is ze morgen weer vrolijker!

19. Hellen, mooie buggy toch.
    En ik gebruik als ik ergens heen ga ook de buggy en dan stop ik niet de Quinny in de auto. Wel naar bos of strand of zoals vorige week naar het weekendje..

Lastig zeg dat Roos weer een beetje van slag was en je schema in de war gooit.
    Lekker vroeg naar bed zeker?

Deel Deze Pagina