MamatoB, hier kukelt Kenji ook meteen om hoor, als ie zit. Hij houdt het net 2 seconden vol ofzo. En Kenji ligt nu dus ook in het zitje van de wandelwagen, de Maxi Cosi nog iets. Maar wat ik dan niet snap, is dat dat ding van de voeten wel omhoog blijft staan?
MamatoB, Gabriëlla zit al een tijdje in de Quinny met kinderwagenzitje.. Maar dan behoorlijk plat! Want als ik ergens een heel stuk heen ging lopen, dan vond ik de maxi-cosi nou ook niet echt comfortabel voor dr.
Leuke foto trouwens MamatoB!!! Ik begrijp je even niet Jusi, wat blijft omhoog staan? Ik wil trouwens een mooie fiets met fietsstoeltje voor de kleine.. Ga ik dit weekend even heel lief aan Fer vragen!
hihi, Eerised, flink knipperen met de wimpers, dat helpt hier ook altijd goed pfff Hellen, wat rot zeg. Hoop voor je dat Roosje ondanks geen prakje toch door zal slapen vannacht, zeker nu je zo moe bent. Heel mooi die buggy van jou trouwens! En ze zit er zo happy in te kijken! Ik kom niet meer wijs uit alle kinderwagens en buggy's, haha, ik geef het maar even op. Straks toch manlief maar lief aan kijken of hij alsjeblieftttt nog eens naar de buggystand van onze kinderwagen wil kijken. Want ik denk, dat als die bak er niet meer op ligt, de wagen ook niet meer zo zwaar zal zijn om te sturen. Wie weet is het dan ook wel goed? Manlief is nog steeds niet thuis van z'n fotoshoot, en Britt ligt in haar bed te snurken. Ik ga denk ik es lekker in de tuin een sigaretje roken, babyfoon neem ik mee, en dan even een vriendin bellen ofzo
Mag toch aannemen dat ze sterk zijn, want anders werden ze echt niet verkocht. Maar ja bij mijn man moet alles stevig zijn , hij heeft ooit zelf een tafel voor buiten gemaakt van bankieray (of zoiets) het waren in ieder geval oude trapleuningen, nou de tafel wat met 4 man bijna niet te tillen, ik zat met mijn kin op tafel maar ja bij Jan met zijn 2 meter paste het allemaal precies. Jusi you've got mail
Pluk, hahahaha. Nouja het is een goed ding hoor, en hij is ook wel wat zwaarder, kan wat hebben en stuurt fijn.. Lange vent heb jij, en leuk dat hij met jouw lengte rekening houdt, mannen.. Haha! Zit je wel lekker comfortabel aan die tafel, en de kids zeker . MamatoB, ah die is lief! (die foto) Ik heb de Quinny Freestyle en met de bak vond ik hem helemaal niet fijn. Nu met de inzet rijdt hij super licht en heerlijk.. En je kunt Britt best in een buggy doen hoor, als hij maar plat kan. Haha ik hoop het, dat hij geld over heeft voor me .. Want is best duur natuurlijk, mooie fijne fiets en een zitje+scherm en dat alles..
Aaah wat een schatje is Britt toch. Pluk, damn, foto's zijn keimooi geworden, alleen kan ik ze niet opslaan op mijn pc. Iets met uitpakken of iets? En dat lukt niet.
Bij mijn oppaskindjes hebben ze de Quinny Freestyle met 4 wielen, jeetje wat een onding vind ik dat zeg! Vind het zo vaag rijden zonder zwenkwielen aan de voorkant...
Ik ben zeg maar gewend dat ik met 1 hand de wagen kan besturen en met die andere kan bellen, of Roos dr hand vast houden ofzo. Nou dat is er bij die niet bij zeg...
Hebben nu een Topmark kinderwagen die ook in buggystand kan. Maar om nou te zeggen dat ik er veel van snap hoe dat ding werkt... en ze zat er ook helemaal niet lekker in, kan maar in 2 standen. Heb nu op marktplaats een Quinny Fashion gezien (kinderwagen met drie wielen en zwenkwiel voor) voor 80 euro en ziet er nog erg goed uit moet ik zeggen. Ben benieuwd of dat wat wordt. Iemand ervaring met de Quinny fashion? @ ariel: ik heb dus die topmark, en die heeft voor en achter twee hele dikke wielen. Heerlijk stevig maar VRESELIJK om mee te sturen. Had laatst gewoon spierpijn de dag er na van het sturen en kracht zetten. Het is ZO'n zwaar ding!
Nou Feyenoord is in ieder geval aan het winnen, dus dat scheelt weer voor Vin. Jammer dat Ajax weer een stapje dichter bij de overwinning is alleen...
@ariel: Hebben nu een Topmark kinderwagen die ook in buggystand kan. Maar om nou te zeggen dat ik er veel van snap hoe dat ding werkt... en ze zat er ook helemaal niet lekker in, kan maar in 2 standen. Heb nu op marktplaats een Quinny Fashion gezien (kinderwagen met drie wielen en zwenkwiel voor) voor 80 euro en ziet er nog erg goed uit moet ik zeggen. Ben benieuwd of dat wat wordt. Iemand ervaring met de Quinny fashion? @ ariel: ik heb dus die topmark, en die heeft voor en achter twee hele dikke wielen. Heerlijk stevig maar VRESELIJK om mee te sturen. Had laatst gewoon spierpijn de dag er na van het sturen en kracht zetten. Het is ZO'n zwaar ding! @ eerised : gaat je vast wel lukken @ hier: pff, begin moe te worden. ga nu echt ff naar buiten
Ik zag vanmiddag ook voor 100 euro een Quinny Buzz op MP staan trouwens! Als we de Duo wagen weg doen dan ga ik of voor de Buzz 4 of voor de Bugaboo!