September mama's 2009 deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Eerised90, 23 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    voorbeeld bewerking

2. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    nog eentje, dan ga ik echt pitten.

3. Ik hoop het ook, lijkt me super om op een mooie nieuwe fiets met mn meissie te fietsen. Alleen er zijn zoooveel fietsen, pfff!

MamatoB, wat leuk gedaan die foto. Crea hoor!
    Slaap lekker, tot morgen.

4. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    @Quinny Freestyle: hier ook de 3 wieler, met zwenkwiel. bevalt goed. is alleen onhandig groot om mee te nemen in de auto nu de buggyzit erop zit. Maar ik vind hem ook heel erg licht rijden (kan met 1 hand sturen)

Mooie foto Jusi! ( En pluk natuurlijk) Whahaha die slab met ingang-uitgang is ook wel om je te bescheuren!

MamatoB: leuk die fotogedichtjes!

Mogguh! In tegenstelling tot wat ik verwachtte, is Roos sinds ik haar om 10 voor 11 op bedlegde he-le-maal niet meer gekomen vannacht. Pas om 10 voor 6, toen ik al aangekleed en al was, meldde ze zich, rammelend van de honger! Er ging dus gejuich op in huize heleen. Waarom ik me na een goede nacht dan zo dood- en doodmoe voel, is me wel weer een raadsel.
    En Lief is hartstikke ziek. Ik duim en hoop, dat ie morgen toch mijn kant op kan komen. Want voor de 2e bezichtiging moet nog veel gedaan worden, dus als hij niet komt, kan ik ook niet naar hem....

Fijne dag dames!

5. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Dressuur amazone & instructrice
    Zuid Limburg
    Goeiemorgen!

@Hellen, he bah, hopelijk vannacht een betere nacht gehad!

@Eerised, haha dacht dat ik het al getypt had maar schijnbaar alleen in gedachte. Zal binnenkort wel foto’s maken van hoe het eruit ziet nu en straks!
    Met je schoonzoon gaat alles helemaal top, kan úren doorgaan over hoe leuk hij is :D En met Gabriëlla, is ze al wat aan haar nieuwe ‘oortjes’ gewend?
    Lekker druk maar gezellig dagje voor jou en Balou weer coupe de soleil :D

@Rensje, oh ja :D Wel grappig als niemand anders dat kuiltje verder heeft maar ergens moet het beginnen he :D Kan hij het weer aan zijn kinderen geven ooit ;)

@Maxi Cosi, wij wachten idd voor de veiligheid ook zo lang mogelijk. Tot hij met zijn hoofd er bovenuit groeit blijft hij fijn in de MC :)
    En de keus wb kinder autostoel gaat hier uit naar de veiligste volgens de ANWB test, zo zijn we ook op Maxi Cosi gekomen. Vind veiligheid toch wel belangrijker dan prijs en design.

@Maxi Cosi slepen, heb het al eens gevraagd maar waarom slepen jullie in godsnaam met dat kreng? Dat doe ik dus al niet meer sinds hij een week of 7, 8 is. Vind het niet echt gewrichts-vriendelijk om met dat ding te sjouwen, hier blijft hij gewoon in de auto en Kenji gaat op de arm. Zóveel fijner voor rug, schouders en nek ;)

@Kinderwagens, wat ben ik blijjjjjjj met onze Bugaboo! Wil echt nooit meer een andere (of hij moet nóg beter zijn) mocht er ooit een tweede komen. Aanbid hem bijna ;)

@Ikbenhetmaar, lekker wezen shoppen, heerlijk :D

@Mare, wel fijn dat je moeder is geweest en moeilijke onderwerpen kosten idd veel energie, maar als je ze daardoor beter een plaatsje kunt geven krijg je weer energie! Heerlijk dat ze met David heeft kunnen knuffelen en hij zich van zijn beste kant liet zien!

KENJI WORDT WAKKER :D dus even tot halverwege pagina 445 maar, sorry!

6. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Goedemorgen dames,

Ben ik weer :D Zit weer op me werk (weer een 1/2 dagje ) want moet vandaag weer naar de fysio met Lorenza, wel beetje onhandig dat die man precies ook de dagen dat ik werk werkt, maar goed.

@maxi cosi dragen: Oh ik draag de maxi cosi nog steeds met Lorenza erin :p Het wordt wel zwaar , maar het lukt nog.
    En wij hebben trouwens ook de maxi cobi tobi , waar mano nu inzit. En daarna ga ik voor de rodi denk ik.

@kinderwagen, wij hebben de quinny buzz, maar vind het zwenkwiel, soms echt onhandig en mano was veels te zwaar voor dat ding, ik kreeg hem op een gegeven moment niet meer vooruit geduwd :p Maar ben er verder wel tevreden over.

Hier gaat evrder alles goed , ben alleen moe ,kom ook omdat ik veels te veel dingen plan op 1 dag, heb nooit een dagje rust, pffff word er gek van.

Van het weekend ook weer druk, mijn moeder had kaartjes gewonnen voor de musical the sound of music, dus daar ga ik zaterdag naartoe met mijn moeder en zusje. Vandaag weer druk, met al dat heen en weer gerij......
    Ik ben wel weer toe aan een weekje vakantie :p

Oja kreeg gisteren een kaartje van mano zijn peuterspeelzaal in de bus, ze bestaan 35 jaar dus mogen we op 22 mei gratis naar blijdorp, das wel leuk voor Manolito :D

7. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Goedemorgen,

@Mijnkleine, ik sleep met de MC omdat ik op 5 hoog woon en als Rosalie dan ff niet te genieten is en ik heb Noah gewoon zo los vast dan wordt dat natuurlijk drama!

8. Hellen, ja dat is wel jammer he? Het is maar goed dat de 2 wielen er af kunnen.
    Voor de rest vind ik hem heel fijn, lekker sportief. rijdt fijn door gras, zand e.d..

Zo, dat is wat. Echt fijn! zeker omdat je het niet verwacht had.. Het gaat langzaam aan steeds beter he?
    En dat je zo moe bent. je lijf krijgt rust en heeft na zo'n periode wel een paar goede nachten nodig om bij te slapen. en na zo'n nacht kakt je lijf gewoon in!

Beterschap voor Han. Vervelend zeg! Hopelijk kan hij wel koomen..
    Hij was laatst ook zo ziek he?

Mijnkleine, ze is al gewend hoor. Went best snel. Eerst schrok ze snel.. Maar gisteren buiten.. Blaffende honden, toeterende autos, en dan zoekt ze op het gemak waar het vandaan komt :) ..
    Maar ze hoort nog niet alles, er is nog maar 30db versterkt, dus over een aantal weken word de rest versterkt!

Maxi cosi, nou daar sleep ik ook al lang niet meer mee. Alleen als het heel koud was soms en glad. want wij zetten de auto achter bij het terras neer en hebben dan een ijzeren gladde trap naar boven. En met dat vriezen enzo.. En daar ga je zo op je plaat.. Vond ik het wat fijner met de mc, lag ze veiliger vond ik! Maar als het even kon er uit, al vond ik het tillen op zich wel gaan tot een paar maandjes terug.

Hoe is het met je moeder?
    Ok, lijkt me leuk om het te zien als het af is..
    Ja de hond is lekker geknipt en gekamd, ze moet eigenlijk even naar de trimsalon, maar heb het ergste al gedaan!

Hihi, ik ook hoor.. Als mensen aan me vragen hoe het is met de kleine enzo. Lul ik een heel verhaal, dan kan ik blijven gaan echt.. haha!

Joyce, oh nou dat is altijd vervelend. VAAK komen zulke dingen nooit zo uit als je zou willen he?
    Wat raar dat je die kinderwagen met Mano erin niet vooruit krijgt, dat is toch vreemd?

Leuk naar Blijdorp. Wij willen ook over een tijdje gaan.. x

9. Ariel, dat is logisch ja. Je kan Noah niet effe neerzetten als er wat is.. Wel lastig dat je zoveel trappen op moet!

Haha vanmorgen om kwart over 5 werd ik wakker van een druk pratende en lachende Gabriella..
    Kom ik in dr kamertje, lag ze op dr rug, helemaal bovenin dr bedje, overdwars.
    Ze was echt druk!!! En lachen en heel erg bewegen en kronkelen.
    Nouja, ik heb dr goed gelegd, speen gegeven en uiteindelijk sliep ze weer :p..

10. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    JA , vond het wel leuk van de peuterspeelzaal, krijg zelfs mijn uitrijkaart van hun :D Dus das wel fijn.

Ja mano was echt te zwaar voor de kinderwagen hoor , in een kleine normale buggy zeg maar, kregen we hem vooruit, maar in de quinny, ging het lastig. Nu met Lorenza gaat de quinny ook weer goed.

En ja soms denk ik echt ik heb het altijd veels te druk, eigenlijk zou ik gewoon 's avonds niks moeten doen, maar dat kan ook niet altijd, :D Nou ja een weekje weer rustig aan en ik kan er weer tegenaan.

11. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    @ Eerised, ja Lorenza begint nu ook te draaien in haar bed, maar dat komt omdat ze nu een slaapzakje aanheeft die niet te lang is, anders doe ik hem onder het matras en dan kan ze niet zo erg bewegen nu ligt ze meestal ook dwars in haar bedje :D
    Wel grappig, toen mano zelf goed kon bewegen zeg maar, vonden we hem altijd op zijn buik met zijn knietjes opgetrokken helemaal boven in het bedje :D Dat was altijd wel schattig om te zien.

12. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    @ Ariel, spaar je de streepjescodes nog ??

13. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    morge!!

eerised:wat kan gabriella goed eten seg:$:$
    echt een vreetzakje:D

en hellen:een goede nacht gehad???
    oh lees het al,je hebt een super goede nacht gehad!!!
    ja,als je heerlijk hebt geslapen,kan je s'morgens nog zo moe zijn hè
    oh sneu dat lief ziek is,hopelijk komt lief jou kant nog uit!

mamatob:ach leuke foto van zittende britt!

hier heb ik noa al in de kinderwagenzitje ,maar dan wel in volledige ligstand en als ze heel goed wakker is,mag ze even rechtzitten!

leuke foto weer van jullie!

jusi:mooie spam van mijn toekomstig schoonzoontje:D

mamatob:ik zou wel een fotootje willen laten bewerken!!
    als je even tijd hebt....

joyce:ik ben gek van die film van de sound of music,keek al als kind!!

oh mooi meegenomen die gratis kaart!!

hier weer een goede nacht gehad,van 20 u tot 8u.
    nu ligt ze heerlijk te brabbelen en gielen in de box en ze heeft weer nieuwe geluidjes ontdekt:bababaaabaaaa,pieuwpieuwpieuw,boyboyboy echt leuk die geluiden!

gisterenavond had vriend alles klaar gezet en we wilden ons juist in de zetel zetten,gaat de bel,is het de broer van vriend met zijn vrouw en kids,dus ja,binnen gelaten iets te drinken aangeboden,hebben ze alle kaasblokjes mee opgegeten:)x) en toen het drinken en kaasblokjes opwaren zijn ze weg gegaan!
    maar vandaag gaan wij naar hun toe gezellig op bezoek en zullen we het wel terugkrijgen!:D

14. Welke Quinny heb jij dan Joyce?
    Ja zeker leuk van de peuterspeelzaal, want dagje Blijdorp is duur zat:)..

Gabriëlla ligt soms in een slaapzakje, maar ook dan gebeurt het:p..
    En dat instoppen gaat bijna niet omdat ze heel erg gaat trappelen, denk omdat ze op dr buik slaapt heeft ze het zo los!

Zo tref ik Gabriëlla ook vaak aan, echt lief heel die beentjes onder dr buik :D..

Ariel, ik heb ook nog streepjescodes voor je..

15. Madwin03

Madwin03 Actief lid

15 okt 2009
    342
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen allemaal,

Hier zit ik alweer op het werk.
    Gelukkig laatste dag voor deze week. Dan heb ik ook 4 dagen gewerkt... Morgen is mijn baas er weer.

Hadden we van de week een brief gekregen dat we de afspraak van het CB waren vergeten. Blijkt dat helemaal niet zo te zijn.
    Voor vanmorgen 11 uur staat er een afspraak. Gelukkig dat ik het vanmorgen zag omdat mijn man al naar het inloopspreekuur wilde gaan om een nieuwe afspraak te maken. Via het callcenter werd hij toch slecht behandeld. Ik zei dan moet je gewoon hier zelf heen gaan en dan een afspraak maken. En toen zag ik dus dat we een afspraak hebben voor vandaag! Mijn man gaat dus even met hem heen.
    Ik ben erg benieuwd! Volgens mij is hij nu wel goed gegroeid.

16. Sofie, haha en nu heeft ze dan een fles minder.
    Eerst waren het 4 flessen :p..

Noa kan ook heerlijk slapen hé, zo klokje rond!

Ik vind het altijd zwaar irritant als ik met Fer samen ben, en we hebben gezellig dingetjes enzo en er staat ineens bezoek op de stoep. Maakt dan niet uit wie het is, maar vind dat dan echt niet leuk.
    Maar de meeste mensen komen in de weekenden ook nooit onaangekondigd langs, omdat ze dat wel weten. Ik ben gewoon heel erg gesteld op onze weekenden samen..

17. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    De Quinny buzz is het geloof ik in het lime groen.

En dat voorwiel ging op een gegeven moment echt niet meer meewerken toen mano ouder werd, hij was ook snel te klein voor mano hoor, toen hij een jaar of 1 was hebben we een normale buggy gekocht en daar paste hij veel beter in, maar mano is best wel fors gebouwd zeg maar, ook beetje breed aan de bovenkant, misschien daarom. (nu is hij wel dun aan het worden hoor, komt omdat hij nu in 1 keer gaat groeien) Maar vroeger was mano dikker dan dat Lorenza nu is :D

18. Madwin, ooh lekker vaag van het CB.
    Wij hebben ook een callcenter voor het CB. Careyn hebben wij!
    En vind hun ook niet echt zo behulpzaam. Verbinden je altijd door en weten nooit wat. En dan zeggen ze dat je terug wordt gebeld, en dat gebeurt dan gewoon niet.

Ben ook benieuwd hoeveel je mannetje gegroeid is hoor.
    Hij was wel pas een kledingmaatje groter gegaan toch?
    Werkse!!

19. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    Goedemorgen deze morgen!!!!!!!!!!!!!!!!

ohhh mams voelt zich weer helemaal lekker gelukkig... was het ziek zijn echt beu...!!
    Ons enzotje heeft het ook goed gedaan, die ligt alweer in zijn bedje. Hij heeft geslapen van 20.00 tot 6.30 toen lekker bij papa en mama in bed zijn flesje gehad... en om 9.00 heb ik hem weer in bed gelegd. Kreeg gewoon een big smile toen ik hem weer in bed legde. hihi

@jusi, heb gister ook eens goed nagezocht en heel apart. Maar mijn opa is ook overleden toen ik 7 jaar oud was en die had ook een kuiltje in de kin. Moest zoiezo zeggen dat enzo ook veel op mijn vader lijkt. Hij krijgt krullen en dat heb ik ook niet en kevin heeft lichte slag. Nou mijn vader was vroeger echt een jackson 5!! haha had echt kroeskrullen. Ben echt blij dat ons manneke ook krullen krijgt ik vind dat zo mooi.

@mamatob, nee heb echt niets op te biechten hahaha (zie hierboven)

@hellen, kwam een mooie foto tegen van roos ... wat een schatje..

ook van mijn schoondochter die deugeniet hahah, enzo zit ook al zo wijs!!!

@buggy/kinderwagen, wij hebben de bugaboo en ik ben daar echt laaiend enthousiast over. Deze rijdt zo licht en is makelijk te vervoeren. Wil nooit meer anders.
    Vond hem wel duur in aanschaf, maar omdat ik niet zo groot en zwaar ben had ik zoiets dan maar even in de buidel tasten maar heb er nooit spijt van gehad.
    Een vriendin van mij heeft de maxi cosi kinderwagen nou mijn ik net zon tienermoeder achter haha.. is echt een bakbeest voor mij!!!

@maxicosi, ik laat deze ook altijd in de auto staan ik ga daar echt niet meer mee liggen sjowen. Enzo is ook 8 kilo en dan die mc er nog bij is volgens mij bijna 13 kilo bij elkaar.
    Doe dus hetzelfde als dat hij in een kinderstoel zit, alleen als hij in slaap gevallen is probeer ik de maxicosi uit de auto te tillen maar anders niet.

@sofie, misschien een brutale vraag maar hoe is het met je paniekaanvallen??
    Hopelijk gaat het goed meid, moet maar zo denken uiteindelijk word je er sterker van!! echt waar..

dikke kus rensje

20. Joyce, sorry.. Dat had ik al gevraagd, suf :p!
    Is dat zo'n kleine wagen dan? Gabriëlla past nog makkelijk in de Quinny en in de Maxi Taxi Tico...

Gaat ineens hard hé? Mijn neefje was altijd stevig met van die dikke beentjes. En word ineens een heel stuk langer en zn benen slanker.

Deel Deze Pagina