September mama's 2009 deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Eerised90, 23 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rensje, dat is fijn dat je weer helemaal beter bent. En Enzo ook lekker vrolijk dus:).

Haha een tienermoeder :p .. Ben je zo klein dan?

2. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Nou hij is niet echt klein hoor ,maar op de een of andere manier paste mano er gewoon niet zo goed in :p

Ja mano is nu ook dun :D Tenminste iedereen die hem zeg maar een tijdje niet heeft gezien en hem nu ziet zegt altijd wat is hij dun geworden !!

3. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    @jusi, wat een mooi manneke trouwens... echt een knapperd.

En mamatob, creabea...haha leuk joh als je dat kunt! ik krijg die dingen nooit voor elkaar.

4. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    @eerised, nou echt groot ben ik niet. Ben maar 1.60 dussssssssssssssss en ook niet echt fors gebouwd zeg maar haha

5. Joyce, ok:p. Hoe groot was Mano met een jaar dan:)?
    Ben niet nieuwsgierig hoor.....

6. Rensje, zo dat is zeker niet groot.
    Ik vind mn moeder al klein en die is 1.66..
    Ben zelf 1.80m

7. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    Nou toen ik zwanger was kreeg ik regelmatig blikken van ????!!! zei ik wel ooit eens tegen mijn moeder wat kijken al die mensen toch hebben die nog nooit een zwangere vrouw gezien ofzo. Ben tenslotte 31!!! Nou zei mijn moeder op een afstandje... zien ze dat denk ik niet en dan kunnen sommige me wel echt 16 schatten .... dus tja een tienermoeder.

8. Een vriendinnetje van mij is ook zo klein, 1.56m

9. Rensje, oh dat is wel grappig. Maar je hebt wel een volwassen gezicht vind ik. Maarja idd van een afstandje zien ze dat miss niet..

10. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    Geef jij mij maar een paar cm hahah...
    ach zo zijn we allemaal mooi verschillend ik hoef me gelukkig nooit om me lijn zorgen te maken.
    Heb ook altijd van die flinke hakken aan...

11. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Oh heb geen idee :p Zal het ff thuis voor je opzoeken in zijn groeiboekje, maar hij was niet groter dan gabriella volgens mij hoor.

Ik ben trouwens naar de kapper geweest met mano gisteren en toen vroeg de kapster ook aan me hij is toch al 3 ?? En ik zei toen nee hoor, hij word in augustus 3.Toen zei ze ook gelijk dan is hij wel groot he ?? (ik vind het wel meevallen)

12. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    ja ... haha volwassen gezicht rimpels bedoel je... tja als je boven de 30 komt!!! Jij zit nog lekker strak in je vel....hihi

13. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    @ rensje, oh das idd wel raar dat ze denken dat je een tienermoeder bent, mijn moeder heeft dat vroeger ook weleens gehad, maar mijn moeder is 1.50 (dus erg klein) Ze vroegen toen aan me moeder of ze lekker met haar broertje aan het wandelen was (ze was 25 toen ze mijn broer kreeg)

14. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    goedemorgen,

ik ga het niet hardop zeggen, maar deze nacht was voor ons doen ook al een goede nacht. dus nu drie nachten achter elkaar!!!
    ik werd een keertje wakker en toen lag meneertje ineens op zijn buik te pitten. tss

@eerised: nee ik zie mijn moeder niet heel vaak. iig niet vaak genoeg. ik mis haar soms echt, zou zo graag soms gewoon de buggy willen pakken en ernaar toe lopen maar dat kan dus niet.

@jusi: leuke foto's! op die laatste kijkt hij wel echt zo van: mam, wat doe je mij aan? moet dat nou?

buggy: ik heb de bugaboo en ben er zooooo blij mee. ik doe hem trouwens nooit helemaal plat omdat het zo scheelt met de reflux, maar david kan natuurlijk ook al los zitten.

@ariel: je hebt toch ook van die buggyboards met een zitje erop. of vind je dat ook nog te onveilig?

@hellen: wat fijn dat je zo'n goede nacht hebt gehad. hopelijk blijft het zo. en ik heb nu drie voor mij goede nachten achter de rug en ben ook zo moe en heb hoofdpijn. juist omdat ik eindelijk ietsje meer kon slapen.

@rensje: in de zwangerschap werd ik ook altijd zo aangekeken. maar nu is het wel grappig. voor de zwangerschap schatten mensen mij vaak veel te jong. ik hoorde soms gewoon nog 18 voorbij komen. nu ze weten dat ik een kind heb wordt ik ineens 30 geschat :p

15. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    @ Eerised, ik hoef niet 5 verdiepingen te lopen hoor ;) Alleen om van de auto bij de lift te komen is een aardig stuk en van de lift naar mijn huis ook.

16. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    @mare, fijn dat je weer een goede nacht heb gehad (hihi ook klein geschreven)

17. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ja nog steeds! :D Heb er nog 50 nodig....

18. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Ik til de maxi cosi ook altijd omdat dat voor mij handiger is met Mano erbij.

19. Madwin03

Madwin03 Actief lid

15 okt 2009
    342
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben volgens mij ook de Quinny Freestyle. Van dezelfde lijn als Eerised maar dan met 4 wielen. Wij zijn er erg tevreden over. Hij is dan misschien wel groot, maar op de zijkant paste hij zelfs in de kofferbak van mijn oude AX.
    Ik neem Yanoah wel in de maxicosi mee. Maar dat komt ook omdat ik de maxicosi zo even op de grond kan zetten. En ik dan mijn handen vrij heb om 1 van de andere kinderen te helpen bij bv de gymnastiek met het omkleden.

20. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Ok ik heb er nog wel een paar voor je liggen (spaar ik nog ff voor je door) Was elke keer wel vergten de streepjescodes ervan af te halen. Nu ga ik het weer doen :p En dan komen ze weer jou kant op.

Deel Deze Pagina