Ik vroeg me trouwens ook af of iemand van jullie interesse heeft in de efteling zegeltjes, ik heb zoveel zegels, das niet normaal meer.
eerised:ja soms vind ik dat ook echt irritant en nu vooral omdat alles zo snel op was! ja noa slaapt echt goed,daar mag ik echt niet van klagen! rensje:nee,je mag dat vragen,ik schaam mij daar niet voor ofzo! nee,alles is eigenlijk goed,maar ik neem nog altijd die paroxetine en ik moet dat van de ha blijven doornemen en ze zei als ik daar te vroeg mee stop dan kan dat fel terug komen,dus dan doen we dat maar,maar ik ben er wel wat suf van s'morgens. joyce:ik heb geen problemen met de queeny buzz!ik vind het juist wel een makkelijke buggy! maar ja soms blijft dat wieletje wel een achter een borduurtje haken,maar dat is voor ons niet zo'n groot probleem! klein:ik ook,ik ben maar 1.62m! mare:heeft david het ritme van de nacht gevonden!super hè!? hier ligt noa weer in bed en ja meestal is dat zo,als je namiddag weg wil,wil zij niet dutten,ze ligt hier de brabbelen in haar bed en het ziet ernaar uit dat ze niet wil slapen!
@ sofie, ik heb ook niet echt een probleem met de wagen Meer met dat wieltje, als ik in de winkel loop, of ergens met een gladde vloer, werkt dat wieltje niet goed mee en toen mano zwaarder werd ging dat wieltje steeds meer tegenwerken. Verder vind ik het wel een fijne wagen
@leeftijd schatten, hier gaat het nu redelijk goed omdat ik inderdaad moeder ben. Maar mensen vinden het wel moeilijk. Echt 4 jaar geleden wat ik dus 27 jaar oud en gingen met kerst uit eten met schoonfamilie. Iedereen kreeg een fles wijn mee naar huis behalve ik!!! Dus stond een beetje raar te kijken zegt die ober....LUSt JIJ OOK AL WIJN!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAh nou ik werd woest joh... mijn schoonzusje is dus 2 jaar jonger maar word weer veel ouder geschat die begint kijk hard te lachen... en ik kei bot... nee jij met je ouwe kop!! ik was zo boos.... Gelukkig is dat nooit meer voorgekomen en denk als mensen met me praten dat ze wel beter weten. En dan denken ze maar dat ik een tienermoeder ben haha....
@ rensje, oh das erg zeg !! Blijft wel lastig dan als ze eleke keer denken dat je zo jong bent. Mijn neef heeft dat ook nog steeds, hij moet nog steeds zijn id laten zien als hij uitgaat En hij is ook al 29
Whaha dat had me schoonzusje ook die is ook ongeveer jou lengte missschien zelfs iets kleiner. En die wordt ook altijd super jong geschat. Vorige week nog op dr werk had ze een afspraak met een man, vroeg die waar dr vriend op reed een scooter of een fiets whahah Dacht ie dat ze net 18 was!
ahh ik moet vandaag nog eens naar de stad en schoenen kopen. wij zijn dus morgen daggasten op een bruiloft en ik heb wel een jurk maar geen schoenen. nou ja ik heb wel schoenen maar die kan ik niet aan omdat ik de hele dag moet lopen op die bruiloft en david natuurlijk ook nog bij me heb. dus hakjes kunnen niet. ik denk dat ik maar hele simpele schoenen ga doen die ik later ook nog onder een spijkerbroek aankan.
ja,het schuiven ken ik ook! maar wist je dat je er een ander wiel voor kunt kopen apart? zo een luchtband en het zou naar het schijnt niet veel geld kosten! je kan er trouwens veel van kopen.
Thanks meis! Enne ja tsja die buggyboards zelfs met zitje vind ik het niks geloof ik. Rosalie heeft nogal een ja hoe zeg ik dat...Nogal een fel temperamentje zeg maar.....
@ sofie , nee dat wist ik niet Ja verder kan je er veel van kopen Misschien idd een idee om ff te gaan kijken voor dat andere wieltje dan.
hmm... daar ga ik ff naar kijken dan, ff op internet bekijken strakjes als ik klaar ben met werken, misschien dat dat handiger is voor ons.
Ik heb nu een wagen met 4 wiele de Duo en ik merk echt dat ik dat toch prettiger vind dan een 3 wiel wagen. Dus daarom gaan wij of een Buzz 4 kopen of de Bugaboo. Ik neig zelf toch wel naar de Bugaboo. @ Mare, bij de Paul Frank bekleding zitten er dan ook allemaal van die aapjes op?
@leeftijd, bij mij op het werk komen ook altijd voor mensen, komt er een klant oooooooooohh renske ben ik blij dat je er weer bent. (man van 65). Wat ben je lang weg geweest... ben je ziek geweest??? Ik zeg nee, ik ben moeder geworden, ach dat meen je niet en ben je ook al getrouwd??? Ik zeg ja, oh zegt hij ik denk je bent nog maar net van school af. Ik zeg daarop weer neee ben al 10 jaar van school af. Nou toen kwam eruit hoe oud dat ik was moest hij wel lachen. Vind het nu niet meer zo erg als toen ik echt 20 was, want dat moet je inderdaad vaak legitimeren bij het stappen etc. @sofie, fijn meis dat het beter gaat. Ik weet inderdaad dat je die medicijnen ook een tijd moet gebruiken anders val je terug! Gewoon lekker blijven doen, ik heb ze 1 jaar gebruikt en daarna echt stap gewijs afgebouwt. Hier gaat het sindsdien super goed... soms heb ik nog wel effe een dipmomentje maar het komt nooit meer zo ver dat ik echt een paniekaanval krijg. Soms alleen even de angst voor een paniekaanval haha.. maar kan ik door yoga er goed onderdrukken. Daar heb ik echt leren ademhalen zodat ik me rustig kan houden.... Komt helemaal goed meis.... @ons huis, spannend vandaag om 15.00 komt de kopers voor de 2x met hun makelaar!! ben er helemaal hyper van....
@ Joyce, ik heb trouwens wel interesse in de zegeltjes! We gaan namelijk binnenkort naar de Efteling.
Ja, en dat kan ik weer niet altijd. Als ik met Fer ben kan ik mn hoge hakken niet aan. Want dan ben ik hoger en dat vind ik niet leuk.. Fer is 1.85m En ik heb zoveel mooie hakken, I love it .. Dat hoef ik gelukkig ook nooit, kan alles eten wat ik wil. Ik heb er nooit op gelet Rensje, maar volgens mij valt het wel mee toch? Je ziet er toch niet oud uit? Welke maat heeft Mano Joyce? Ik heb m nog nooit in het echt gezien, dus weet niet of hij groot of klein is. Maar ben wel wat gewend, vrienden van ons. Hun dochtertje is nog geeneens 4 en draagt maat 122 en heeft al zo'n grote kinderfiets. En 2 nichtjes van Fer zijn ook zo groot. Ze zijn alle 3 een aantal maanden jonger als Emerson maar hij is kleiner als die meiden.. Joyce, jouw moeder is zeker klein. Ik ben gewoon 30cm langer, haha! Maar jullie hebben spaans bloed toch? Mare, YEAH!!! Niet té hard juichen, maar dat gaat goed.. Dat begrijp ik meid. Ik zou dat niet kunnen hoor. Ik spreek mn moeder elke dag en zie haar zeker 3x in de week. Hoe ver woont ze bij je vandaan? Ik word echt al jaren altijd een jaar of 3 ouder geschat.. Sommige mensen weten geeneens dat het leeftijdsverschil bij mij en Fer bijna 10 jaar is omdat ze denken dat ik ouder ben en ze schatten Fer geen bijna 30.. Ariel, oooh ik dacht al zeg. Haha! Dat is wel veel.. Maar gelukkig niet dus, ik kreeg al meelij met je. Ik heb meer als 15 streepjescodes voor je. Moet ze effe tellen.. Madwin, die wielen van de 4-wieler draaien helemaal toch voor? Eftelingzegels, nee dankje. Waar is die actie van dan? Had laatst allemaal zegels voor de dierentuin en heel veel boekjes vol, was ik te laat met inleveren .. Rensje, aahhhhhhh dat is zeker erg. Dan zou ik ook boos worden hoor, pffffff!!!! Mare, oh ik loop soms wel eens achter de wagen met hoge hakken hoor. Kan er ook best goed de hele dag op lopen. Kinderwagen, ik wou percé een kinderwagen met alleen luchtbanden en niet van die kleine wieltjes. Daarom wou ik geen bugaboo, omdat die 2 van die kleine wieltjes heeft.. We gaan ook op wintersport met de wagen en mn moeder en ik gaan vaak met de honden naar het strand dusja.. Ariel, haha volgens mij heeft ze dat van mama. Of niet? Jij bent ook wel een felle dame volgens mij .. Rensje, succes met het huis. Spannend!!!
@ariel, nee is een aankoopkeuring!! dus vanuit daar gaan we in onderhandeling. Koper kreeg de fin rondt.... Nu komt zijn makelaar het huis keuren zeg maar.... Vind het wel zo spannend... maar probeer me rustig te houden want we hebben het eigenlijk al 2x verkocht gehad.
Heb net trouwens lekker boodschapjes gedaan met de kids. Ik moet altijd zo lachen om Rosalie als ze bij de Hoogvliet is. Daar hebben ze altijd van die poppen en als je dan je hand voor dingetje houd dan gaan ze bewegen en muziekmaken. Staat ze altijd midden in die winkel te zingen te dansen! En die oude mensjes die daar komen vinden dat natuurlijk fantastisch! Beetje jammer dat ze altijd zeggen wat een schattig knulletje Zelfs met een rokje en roze kleding aan...