Nou, ik toen ik 14/15 was kwam ik makkelijk discotheken binnen. Enne toen ik net mn scooter had, vroegen mensen mij waarom ik op een scooter rij. Want heb je nog geen rijbewijs dan? Uhm nee, ben net 16.. En ja nu word ik rond de 22 geschat vaak!
Ik werd vroeger ook altijd ouder geschat en nu nog steeds. Maar denk dat het nu meer is omdat ik een kinderwagen heb met 2 kinderen.
Morge! Meisjes klets toch is niet zoveel als ik er niet ben.. @ Mare, gefeliciteerd met zo'n leuke nacht!, en nieuwe schoenen kopen is altijd een feest @ Ariel, tis nu wel bijgeschreve hoor. Hier niet zo heel klein hoor, 1.76 ben ik Wordt ook altijd ouder geschat, zeker nu met de winkel en linde natuurlijk. Mensen kunnen en willen niet begrijpen dat ik op me 18e die winkel gestart ben.. Heb ik verder nog iets gemist?
vraagje: Ik kook elke avond vers voor Linde en gebruik dan als jus opvolgmelk zeg maar, maar kan ik dat dan ook invriezen? of gewoon invriezen en later ontdooien en dan opvolgmelk er door doen?
Ikbenhetmaar, áls ik het invries. Doe ik de melk of boter pas als ik het ga gebruiken er in! Dus ik vries het niet samen in.
Ik vries het gewoon samen in. En als ik het niet er door heen doe, doe ik er als ik het klaar heb gemaakt een ijsblokje met BV door heen.
Ik vries het in zonder iets erdoor. Dus alleen aardappelen, groente en eventueel vlees. Maar met vlees heb ik nog niet gemaakt. Gisteren had Yanoah voor het eerst vers, wat ik in de diepvries had bewaard, en hij vond het heerlijk!!! Ik doe er overigens niks door... alleen als het erg droog is dan doe ik er wat kookvocht van de groente door.
Ik doe er bewust opvolg melk door ipv koopvocht omdat linde geen 1 fles meer krijgt he. Alleen sochtends en savonds pap en dan heeft ze eigenlijk te weinig opvolg melk binnen per dag.
Ik altijd opvolgmelk.. Tjaa omdat ik zonder er bij na te denken alles al af giet .. En dan is het kookvocht foetsie !