@ Ariel, wat een leuke foto Wordt er gewoon vrolijk van @mamtob, ja had het gelezen, maar ik was het niet van de foto
Ik ga even opfrissen, en dan de kleine schoon maken, want die zit nu een liga te eten. Nou dan weet je het wel! Dan gaan we even een groot rondje wandelen. Want Balou is alleen nog maar heel even hier achter wezen plassen op een stukkie gras in het steegje.
"joyce, oh sorry! wie was het dan...hmm...moet ik maar ff terug zoeken straks.. ga nu eerst lekker douchen, loop nog in pyjama! heerlijk zo´n vrije dag... heb al lekker op het terras gezeten met een boekje
@mamtob, geeft niet hoor, wilde het nel al zeggen, maar was het alweer vergeten Lekker hoor een pyamadag.
Meiden ik ben ook weg, ga nog ff wat werk doen hier en dan zo weer naar mijn moeder en dan met Lorenza naar de fysio.
Ik loop al een hele tijd niet meer in me pyama, heb zelfs al boodschappen gedaan. Loop wel in me huispakkie, dat dan weer wel.
Ik ook niet, maar heb em wel weer aangetrokken toen k thuis kwam. Zit wat lekkerder met opruimen en schoonmaken
hahaha ja dat is inderdaad waar, een vriendin van me heeft nu een zoontje van bijna 2 , die was zo verstrooid na de bevalling dat ze rustig op haar pantoffels te vinden was in de AH
Jeetje, klets toch eens niet zoveel. Ik las nog iets over lengte en leeftijden: Ik werd toen ik jonger was ook altijd jonger geschat. Nu volgens mij ook nog weleens, vooral als ik ergens binnenkom met Kenji. Denken ze dus ook dat ik een tienermoeder ben. Ariel, ik ben al blij als Kenji een halve boterham eet. Maar zelfs dat redt ie nog niet. Over een kwartier ga ik hem wakker maken, en krijgt ie een halve boterham met appelstroop, ipv leverpastei. Misschien dat ie dat wel lekkerder vindt.