Volgens mij niet toch? Als ik alles bij elkaar optel kom ik op 400 cc uit. (Ik tel dan even dat ie 's middags en 's avonds maar 100 cc drinkt.)
heb het even opgezocht jusi: Oorspronkelijk geplaatst door Jusi Kenji krijgt nog maar 2 flessen per dag: 's middags 180/6, waar ie hooguit 120 cc van drinkt, en van de avondfles drinkt ie hooguit 150 cc. 's Ochtends krijgt ie pap uit een bordje, 180/6 met 7 scheppen Bambix, of 210/7 met 8 scheppen Bambix, ligt er maar net hoeveel honger hij heeft. Diksap lust ie niet, rooibosthee wel, maar dat moet dan wel warm zijn, koud lust ie het ook niet. Als ie daar 50 cc per dag van drinkt is het veel. Pap sochtends = 200 cc smiddags =120 cc avondfles =150 cc dus zou je komen op 470 cc, ik zou niet direct er voor kiezen om vitamine d te geven maar eerst een danoontje met opvolg melk te geven. Dan zit hij makkelijk aan de 500 cc
Ik heb trek in macaroni of rijst met kip kerrie.. Maarja dat mag de kleine natuurlijk allebei niet?! Toch???
Meen je dat nou? Ik ben dus maatje zeekoe en echt niemand schat mij 38,5 jaar oud. Alleen nu ik vanwege de hormonen een bril op moet ( bah!) vind ik dat ik wel wat ouder lijk. Kiek maar es tussen mijn fotootjes. Ben benieuwd of ik die ene dikkerd ben die je ervaringen kan weerleggen Ahh..wat een leuke foto van Noah! (Gefeliciteerd met de 7 maanden!) hier nog geen boterhammen, trouwens. Madwin: fijn dat alles okee was! @geboortegewicht: deze nu zwaargewicht was amper 4,5 pond en is geboren in week 42. Mijn mams had een hormoonstoornis, waardoor zij enorm werd en wij heel klein bleven. Ikbenhetmaar: zo af en toe, bij opa met name, drinkt Roos wel een flesje. Hij smst net, dat ze een hele fles kunstvoeding (nota bene!) leeg heeft. Dat wilde ik eens proberen. Helaas heeft het KDV niet zoveel geduld, dus daar weigert ze in 98% van de gevallen de fles pertinent. Hoe drinkt ze nu bij jou? Uit een beker ofzo? Want ze heeft toch vocht nodig...
@ Hellen, sochtends krijgt ze pap (daar zit vocht in) sochtends vers fruit ( zit vocht in) op haar boterham krijgt ze fruit (zit vocht in) En ze krijgt een tuitbeker met frutapura sap (gaat nu redelijk met drinken) En ik geef haar nog vaak tussen door een geprakte liga met sap gemengd zodat het ook via een lepel gaat Ja ben crea he hahaha en savonds krijgt ze weer pap waar vocht in zit natuurlijk
En haar avondeten maak ik zelf, aardappels met groente en vlees en als jus gebruik ik dan vaak 60cc opvolgmelk, en 2 toetjes op een dag dus ze krijgt nu genoeg vocht binnen, alleen bijna allemaal via een lepel
zo, de kijkers en hun makelaar zijn weer weg!! tjee wat vind ik dat altijd spannend zeg. Ze gingen overleggen en kwamen na het weekend er weer op terug aaaaaaaaaaaaaaaahhh. Dus nog dik 4 dagen wachten en dan weten we pas meer. Heb met de kopers staan praten en die zaten nu gehuurd dus das wel fijn... hoeven ze hun eigen huis niet meer te verkopen!Want die hebben we ook verschillende gehad en dat schiet niet echt op. @hellen hoest bij jou de verkoop van je huis???
@ Rensje, spannend zeg! En huurders zijn idd beter Die zeggen zo hun contract op..Ik za voor je duimen.
Hellen op het kinderdagverblijf geven ze haar dan de fles midden tussen de andere kindjes ? of zoeken ze een rustig plekje met haar op. Kinley drinkt namelijk een stuk slechter als ze een afleidende omgeving heeft. Kylian dacht net dat je ook prima met stoepkrijt binnen zou kunnen stoepkrijten, gelukkig net op tijd betrapt Rensje vreemd hoor dat ze de douche en de wc even uitproberen. Maar goed 4 spannende dagen voor de boeg dus. Groetjes Anita
Wat nou sorry! leuk korte reactie sorry moet nu snel gaan bedrijfsuitje en hoofdpijn van de ellende op het werk (administratie jaarwerk)
jaap had vandaag een teamdag en zou dus later thuis komen. ben benieuwd of hij het redt om hier rond 18 uur te zijn. ik ben nu aan het koken met david in de doek dat doe ik eigenlijk niet graag maar kan even niet anders. vannacht gaat jaap trouwens waarschijnlijk voor het eerst sinds david er is niet thuis slapen. morgen is hij ceremoniemeester op de bruloft van een goede vriend en deze heeft hem en zijn getuigen gevraagd om bij hem te slapen vannacht. ik besef mij dat er sommigen zijn die dat wel veel vaker hebben, maar ik vind dat dus echt niet leuk. ik vind het nooit fijn om alleen te zijn 's nachts. en dan morgen op de bruiloft is hij dus ook de hele tijd bezig en zal k hem amper zien. ik schiet even in de stres...
grr hij is er dus nog niet en het eten is inmiddels wel overgaar volgens mij. dus dat wordt aardappelpuree...
Mare hier ook niet zo vaak zonder elkaar hoor. Een paar jaar geleden een weekend omdat mijn vader de boot op moest halen en mijn moeder hulp nodig had in huis omdat ze herstellende was van een ongeluk. Toen was ik wel enigsinds boos op Jan omdat dit in een weekend was en hij dus absoluut niet mee wilde. En dan afgelopen februari 3 nachten omdat mijn zus bij mijn ouders was, maar dat was voor mij minder moeilijk omdat ik toen de kids bij me had. Ondertussen is de koffer gepakt, alleen nog de kleine dingen die we vanavond nog nodig hebben (lenzen, borstel, tandenborstels enz enz) en de boodschappen (maar die doe ik wel als de kids in bed liggen) Kinley heeft net na een half uurtje slapen verbazend goed gegeten, het hele potje leeg, wil ik het potje weggooien zie ik dat het een potje is voor 12 maanden (ach je kip/rijst met wortel) en dat is dus meteen 250 gram En dan morgen op vakantie, voor het eerst met schoonouders en ik zie er toch wel tegenop. Komt omdat ik teveel de controle wil houden en dat gaat nu niet altijd en dan krijg ik zo'n onrustig gevoel en zie ik overal bergen.