September mama's 2009 deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Eerised90, 23 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Ikbenhetmaar, lief bedoeld hoor, maar ik had dat zelf ook al uitgerekend. ;)
    En die 120 en 150 cc drinkt ie niet altijd, meestal ligt ie rond de 100 cc. Tja, die fles is nu eenmaal niet meer zo interessant he. ;)
    Morgen zal ik het CB er eens over bellen.

Hellen, ik had jou juist jonger geschat hoor! :)
    En nee, niet om te slijmen, ik meen het echt.

Rensje, pff nog 4 dagen onzekerheid dus! Zou niks voor mij zijn. :p Hebben jullie eigenlijk al wel een ander huis gekocht?

Pluk, Kenji drinkt ook een stuk minder goed als er mensen in de buurt zijn, dan is ie veel te snel afgeleid.

Torties, ojee das minder, koppijn door je werk!
    Is je vrije dag er nu door eigenlijk?

Pluk, ow ik wist helemaal niet dat de potjes van 12+ groter waren. Misschien wel een idee voor Kenji, die heeft aan 200 gram eigenlijk niet meer genoeg. :D

En probeer niet te veel te stressen bij voorbaat, misschien valt het reuze mee!
    Zegt de grootste stresskip van dit forum...

2. Gabriëlla heeft echt SUPERRRRRRRR goed gegeten:D:D:D.
    Rijst, kip en sperziebonen.. Heerlijk vond ze het..

Ze heeft héééél veel avondeten op, ik keek naar dat bordje/kommetje van d'r en dacht: Oeps is wel veel wat ik heb opgeschept!

Nou ALLES was dus op ;) .. En toen nog een Yogolino toetje, en mevrouw piepte nog! Heb dr maar de speen gegeven en voor de tv gezet in dr wipper voor afleiding.. Haha!

Ga nu even tv kijken, kleine fles geven zo en dan kan ze naar dr bedje toe. Daarna ga ik ook nog wat dingetjes doen hier.
    Want ben vanmiddag de hele middag niet thuis geweest en moest nog het een en ander doen...

3. Fer was echt even pissig vanmiddag.
    Belde hem op, omdat hij een kaartje had voor de bekerfinale op zondag 25 april.. (Ajax-Feyenoord)
    Maar zoals jullie vast wel hebben gezien op het nieuws, hebben ze maatregelen genomen.
    Ik vind het echt lachwekkend, Nederland kan ook niks normaal organiseren!!

Nouja Fer baalt dus, want dat is behoorlijk sfeerloos ook natuurlijk. En gaat nu niet meer.

4. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Eerised, ik was vergeten een vers groentepotje uit de vriezer te halen, dus had hem maar een Olvarit potje gegeven, bruine bonen met rundvlees en appeltjes. Nou, die had ie binnen 10 minuten op, en had nog wel meer gelust denk ik. :D
    En toen nog 1,5 Danoontje. Meneertje had flinke honger!

Toen heeft ie nog een half uur liggen krijsen in bed. Uiteraard ben ik toen wel naar boven gegaan, maar als ik de kamer weer uitliep, begon ie weer. Gelukkig slaapt ie nu sinds 18.30.

En ja, had het gehoord op het nieuws van die wedstrijd!
    Achterlijk he, dat ze dat zo willen oplossen. ;)

5. Jusi, dat potje vind Gabriëlla ook heel lekker.
    Maar ik ben de potjes zat:p! Die stomme vlekken ervan en die troep. Zo'n prakje eet toch wat schoner..

Haha Kenji ook al zo'n honger. Heerlijk al ze zo goed eten.

Ligt Kenji altijd zo vroeg in bed? Tot hoe laat slaapt hij dan?
    Gabriëlla krijgt zo dr fles en gaat dan naar bed.

Ja nogal, ik ben zelf voor Ajax, Fer voor Feyenoord.
    En zulke wedstrijden zijn gewoon super. Toppertje!
    Nou ze hebben het flink verpest, een finale in 2x, is toch geen finale meer? Pff..

6. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.267
    4.506
    113
    Wij geven helemaal niets om voetbal dus zou ook niet weten wat er is gebeurt wat Fer van baalt.

Ik heb echter wel even een domme vraag, wij hebben in het huisje een afwasmachine (heb ik thuis dus niet) en ik heb de flessen van de difrax, kunnen die bodemrubbers en de spenen ook gewoon in de vaatwasser of kan dat dan weer net niet ?

Oja en voordat ik het vergeet, als ik terug kom kan ik natuurlijk niet alles terug lezen dus het vriendelijke verzoek, als er dingen gebeuren (qua gezondheid e.d.) zouden jullie me dit via pb kunnen doorgeven om zo te voorkomen dat ik blunders bega ;):D
    En laat het me ook even weten als er een nieuw topic voor ons is zodat ik jullie terug kan vinden.

Zo heb volgens mij bijna alles, moet alleen nog even de boodschappen in pakken.

Groetjes Anita

7. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    hee meiden,
    tis rustig hier zeg....

@pluk ik zou het niet weten betreft difrax flessen wij hebben avent en die kook ik nog steeds uit. Enzo heeft zo snel spruw snap er soms niets van.
    Nu ook weer??? zou dat komen omdat hij sinds 1 week andere opvolgmelk heeft ofzo??

@jusi, Wij hebben een nieuwbouwhuis gekocht... dus het is zeer fijn als ons huis weg is.
    We krijgen echt ons droomhuisje in boederij stijl met half rieten kap!!

@eerised, snap wel dat fer baalt. Hier is het niet anders... is toch ook niet 2 wedstrijden lekker sfeerloos.
    Kev is dus ook een ajaxied!! dus die zei ook al er zo geen zak aan. Maar dat komt gewoon omdat er zon idioote supporters zijn die het voor de rest verzieken!!

groetjes rensje

8. Pluk, hier ook een difrax fles, alles gaat in de vaatwasser. Ook alle spenen en dat rubbertje van de onderkant zeg maar:)!

Haha is goed. We houden je op de hoogte van belangrijke zaken ;) .. Als de rest dat ook beloofd! :p
    Veel plezier met je gezin. Geniet er van!

Rensje, dat klinkt super. Miss voorbeeldfoto:)?
    Nee toch, de hele charme van de bekerfinale is weg.
    Een mooiere finale had je niet kunnen hebben. Ajax - Feyenoord..

9. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.267
    4.506
    113
    Ah mooi dan mik ik daar de flessen dus gewoon in de vaatwasser :D

Zo net alle boodschappen in een doosje weten te krijgen, neem altijd spul mee om de eerste avond en morgen door te komen en dan zoeken we daar wel een supermarkt.

Alleen ja met Kinley voelt mama zich beter als ze gewoon alles bij zich heeft, dus pak voeding, pak pap, fantomalt, voor de hele week warm eten, fruit en ik heb fruitsmooties meegenomen.

Groetjes Anita

10. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    @eerised, zal even kijken of ik iets kan laten zien van het huis... dat bedoel je toch???

11. Rensje, dat bedoel ik ja:D.

Pluk, toen ik met de pasen weg ging had ik ook alles zelf bij voor de kleine hoor. Niks daar kopen, alle voedingen, koekjes, avondeten enzo:)
    Hoe laat gaan jullie weg morgen?

12. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    dit is de eerste compositie tekening.. we hebben wat aanpassingen maar die heb ik niet digitaal
    En dan is de rechtse van ons... kap is tot onderkant dakkapel riet!

13. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.267
    4.506
    113
    We kunnen vanaf 15 uur de sleutel ophalen dus Kylian kan nog rustig 's morgens naar de peuterspeelzaal.
    Wel makkelijk kan ik nog snel even door het huis alles schoonmaken.

Groetjes Anita

14. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    @pluk... oh meis ben wel jaloers. Wil ook op vakantie....!!
    maar ik weet niet of dat ik met mijn schoonouders op vakantie zou willen haha... !!! komt bij jou vast goed... geniet er lekker van. Wanneer kwam je terug???

15. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.267
    4.506
    113
    Volgende week, nou het mooie van dit huisje is dat wij een gezamelijke huiskamer en keuken hebben maar dat wij boven zitten.
    Daar zijn 2 slaapkamers en een douche met wc

En hun zitten beneden daar is 1 slaapkamer, badkamer met bad en apparte wc.

Dus ik heb nog wel de kans om even te vluchten :D.

Groetje SAnita

16. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    haha... is wel fijn inderdaad als je jezelf even terug kunt trekken met de kindjes. Maar komt helemaal goed joh... waar ga je eigenlijk heen want dat kan ik me niet herrinneren??

17. Dat ziet er super uit Rensje.
    Als je er woont zou ik graag een foto zien.. Ben altijd nieuwsgierig naar huizen, vind ik leuk, huisjes kijken :p!

Pluk, oh dat is wel fijn. op Kinley na, even je handen vrij.

18. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    misschien een hele stomme vraag he.. betreft dit forum. Iedereen kan lezen wat wij hier neerzetten ofniet??? IK zie dat er best vaak gasten online zijn...
    En aangezien wij vrij open zijn tegen elkaar vind ik eigenlijk niet dat iedereen daar iets mee te maken heeft.
    Kun je zoiets ook afschermen of vinden jullie onzin wat ik zeg.

19. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    @eerised, thanks... ja ik ben ook helemaal happy mee.. vooral omdat ik alles naar me eigen smaak kan inrichten. Nieuwe keuken badkamer vloer. Voor enzo stoere jongenskamer...!!!! kan niet wachten...

20. Rensje, dat lijkt me echt geweldig om te doen. In welke regio woon jij?
    Hebben wij nu geen geld voor hoor:p, miss als ik in de toekomst full-time ga werken.
    Maar wij wonen onder Rotterdam, zo'n 15km er vandaan.
    Allemaal wat duurder hier..

Deel Deze Pagina