@ Eerised, oow dillemaa.. maar ik denk dat je zelf ook wel wat meer "rust" krijgt als fer meer thuis is hoor.. @ Hellen, jaaaaa goedzo roosje! ow heerlijk die nachten zo Heleen, ben je zelf nu ook wat meer uitgerust?
Eerised: wat je nog zou kunnen overwegen is thuis iets te gaan doen he. Ik weet niet of je een beetje een goede telefoonstem hbet, maar er zijn plenty callcentres waar je thuis kunt werken, en vaak ook op tijden die jou uitkomen, zoals 's avonds. Dan kun je gewoon voor je kleintje blijven zorgen. Ik snap Fer ook wel hoor... Weet je dat ik nu juist veel méér voel hoe moe ik eigenlijk wel niet ben??
goedemorgen, zo nou was ik eens druk bezig al vanochtend, met de was en de afval en de keuken en david. hij vond namelijk dat hij eerst een half uur moest brullen voordat hij wilde slapen. grrrr dat tandje mag nu wel heel snel doorkomen. volgens mij wordt het hier gewoon weer mooi weer vandaag. zou ik wel lekker vinden, had gisteren de hele dag de balkondeur open staan. @jusi: je bent de persoon die het beste voor kenji kan zorgen. dat betekent natuurlijk niet dat een ander het niet ook kan, maar jij zal meestal alles beter aanvoelen enzo. ik snap niet veel over je flesjes/pap verhaal maar ik kan ook best boos worden op zo'n moment. achteraf denk ik altijd, stom want mij kan zo'n fout ook gebeuren.
@ Hellen, logisch hoor.. nu "kak" je in omdat je lichaam eindelijk de rust krijgt die het nodig heeft. Zo ik ga Linde een papje geven. xx
Jaaaaaa Noah z'n eerste tandje is gister doorgekomen!! T is nu alleen nog een ini mini puntje maar hij is er! Enne tandjes zegt echt helemaal niks hoor, ik had me eerste tand met 3 maanden, Rosalie pas na dr eerste verjaardag en Noah dan nu met 6,5 maand....
@ Dees; ik snap je heel goed hoor. Maar snap ook wel dat Fer graag wat vaker thuis is. Die kleine is inderdaad maar 1x klein. Vince wil ook graag 4 dagen werken en dat ik dan ook 4 dagen werk, maar omdat hij op dit moment gewoon echt VEEEEL meer verdient is het niet mogelijk. Als ik in september ga beginnen met BBL opleiding is het waarschijnlijk wel snel mogelijk voor hem.
berg: had david heel erg veel last van. jaap wilde ervan af dus heeft hij zijn hoofd ingesmeerd met olijfolie. even in laten trekken dan onder de douche met shampoo uitspoelen en voorzichtig afdrogen. en na twee keer deze behandeling was de berg weg en alle haren bovenop davids hoofd! nu heeft hij af en toe nog eens een klein plekje wat vanzelf weg gaat
morgee! fightforlove:sprongetje waarschijnlijk! noa had dat eergisteren ook en ik weet nog altijd niet waarom. booky aach wat is mats toch echt wel een lief broertje! nils zal niks tekort komen precies! jusi:ik kan daar ook niet zo goed tegen als het schema overhoop zou gaan liggen en vriendlief kan dat niet snappen hè. mamatob:jeetje wat head jij een drukke dag seg!! maar wel goed dat je geen geld moet betalen aan de belastingen en dat je terug krijgt,kan je misschien nog eens kopen bij wehkamp ikbenhetmaar:linde is echt wel met alles zo snel mee!! mijnekleine:hoe is het ondertussen met je moeder?? eerised:ja die zorgen altijd hè,dat is op elk werk,overal is er wel iets,maar jullie moeten ervan leven,dus jullie moeten een keuze maken hè wil hij minder uren gaan werken,zal het loon minder zijn,maar jullie wel veel samen,blijft hij nu zo werken dan komen jullie mooi toe,maar is het gezin wat minder,das natuurlijk niet zo een makkelijke keuze hè. hellen:je moet precies wennen aan het doorslapen van roos?? maar wel leuk hè nu je wat meer slaap kan pakken! ariel:jaaa tandjes!!hier nog niks! hier heeft noa nog een heel klein beetje berg en nee,ik doe hier niets aan want dan word het erger. hier ook een goede nacht gehad,van 20u tot 7.30u! gisteravond wou ze na haar fruitpap niet meer slapen en dan zijn we na het avond-eten maar naar de ijsboer gewandeld ,de jongens hebben een ijsje gegeten en noa heeft het blokje rond heel de tijd geslapen! gisteren ook naar de dokter geweest en ik moet nu nog meer medicatie nemen en dat kan zijn dat ik die 6 tot 12 maand moet blijven nemen! paniek-aanvallen kan je ineens krijgen,maar duurd heel lang voordat het eigenlijk "geneest" en je kan ze ook in een keer krijgen zonder aanleiding. voel me nu wel veel beter sinds gisteren,maar ik heb dan ook wel goed geslapen vanacht en dat doet al veel. verder is het hier voor de middag mooi weer,dus ik denk dat ik het stad intrek om nog wat kleertjes bij te kopen voor noa en misschien ook voor mij!
Ik vind berg er zo ontzettend vies uitzien. Heb dus gister maar van die pads gehaald...Vanavond op z'n hoofdje doen en dan morgenochtend uitspoelen...
@ berg: hier een beeeetje! @Sofie: jaa..ik moet écht wennen aan een doorslapende Roos! @angststoornis: ik weet hoe het kan zijn (uit de 2e hand hoor..mijn moeder heeft jaren ernstige straatvrees gehad) en wens je sterkte. Als je goed bent gereguleerd qua medicatie kan er soms een wereld voor je opengaan. Vervelende is vaak, dat je met angstaanvallen een soort sneeuwbaleffect hebt he..je bent angstig dat je een aanval krijgt en daardoor komt er ook eentje. Dikke knuffel voor jou!
ja hellen klopt,maar nu moet ik lange medicatie nemen waardoor dat ze niet meer zouden terug komen en ik ook nog eens medicatie voor de symptomen op dat moment,dus ik voel me er ook al rustiger daar door.
en dan in deze teksten: mijn eerste WK Leeuwenhoofd 100% oranje supporter Leeuw van Oranje Grooste fan van Oranje south africa 2010 Mini suporter Jong Oranje Stt,, papa en ik kijken voetbal Hup Holland Hup