September mama's 2009 deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Eerised90, 23 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Torties, hahaha. Wie is er zwanger:D?

Mooi dat Alisa herstellende is, en dat slapen is goed.
    Deed Gabriëlla ook na het RS-virus, die sliep toen hele dagen.

Mare, oh ok. Nouja komt wel goed toch!
    Wel apart dat hij bij jou wakker word dan..
    Ik heb een draagdoek van ByKay. www.draagdoek.nl
    Maarja, Gabriëlla is wel al 10kg geweest en ze zit niet altijd even recht, soms hangt ze echt als een zoutzak:p..

Heb er plezier van gehad, maar helaas niet erg lang.

2. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

hoi,

hier ben ik ook weer...

was hier ziekenboeg eerst was vriendlief ziek en toen hij beter was werd ik ziek...sinds vanochtend voel ik me wat beter nog niet helemaal fit maar heb de afgelopen dagen ook weinig gegeten..

levi is vandaag 7 maanden!!! tijd gaat snel!

ik wil ook nog geen 2e eerst kriebelde het wel maar denk dat me zwangerschapshormonen over zijn haha...
    levi is wel een makkelijk kind maar vind het nu wel best voor een aantal jaartjes 1 kind is makkelijk met alles
    misschien als levi op school zit dat ik nog een 2e wil dan is het wel weer makkelijk..

vriendlief wil niet meer dat ik kleertjes koop voor levi omdat hij genoeg heeft:) hij heeft wel gelijk..
    nu vond vriendlief dat hij nog wel wat speelgoed er bij mocht
    ik gelijk gistere kijken online haha

nu heb ik een puppy besteld van vtech die is echt leuk is met afstandbediening..wel een prijsverschil zeg bij bart smit was ie 39,95 bij bol.com 33 euro en heb um besteld bij intertoys 20 euro:)

ik ga zo even rustig aan wat in het huishouden doen loop een beetje achter...

morgen gaan we even bij de kitten kijken volgen mij is ie dan 2 weekjes oud:)

3. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    @ARiel
    welke dag wil je naar de mama mazzel dagen? of weet je het nog niet ?

4. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    Goeiemorgen allemaal!!

Jeetje, als ik zie wat jullie kleintjes allemaal al aan vaste voeding eten :$ ;) Britt krijgt nu:

08.00 / 09.00 uur fles 180+6
    12.00/13.00 uur fles 180+6
    16.00/17.00 uur fles 180+6
    18.00 / 19.00 uur Fruithapje, of groentenhapje, of kwarkolino/danoontje
    20.00 / 20.30 uur fles 180+6 + rijstebloem pap

Ze zit dus echt nog op haar vier flessen en hoewel ze beter 'eet' dan vorige week, eet ze nog niet veel van haar fruit/groenten. Britt is erg aan d'r flesje gehecht :D ach,volgens het CB hebben we tijd zat...

@ rensje: Veel succes meid!! ik ga voor je duimen!

@ikbenhetmaar: Linde is echt snel he! :D Britt zegt de hele dag papapapapa en wawawawawa en af en toe jajajaja... en dat was het zo ongeveer :D:D ohw nu zegt ze vanuit de box 'bij bij bij' hahaha!

5. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    @ kindjes van 7 maanden: PROFICIAT!!! Wat gaat het toch snel he!!!

6. MamatoB, ik dacht dat Britt ook al 2 'maaltijden' per dag kreeg. Smorgens fruit en savonds groente!
    Verkeerd opgepikt denk ik dan..
    Nouja, mooi schema toch? Als alles goed gaat zo..
    Gabriëlla is ook aan d'r flessen gehecht hoor, en ze eet er ook veel vaste voeding bij.

Fightforlove, Gefeliciteerd met Levi. Ook al 7 maanden..
    Haha hier precies hetzelfde, van Fer mag ik ook geen kleding in maat 80 meer kopen! En maat 74 is niet meer nodig, want daar is ze langzaam uit aan het groeien..
    Dus dan koop ik maar even niks, en spaar ik dr kleedgeld op, zodat ik van de zomer volop 86/92 kan shoppen:D!

Ik ga ook wat in het huishouden doen, loop ook achter omdat ik van de week hele middagen heb gewandeld!

7. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    @ eerised: Ik loop ook achter hier! MOet nog heel veel was vouwen en in ruimen, en ik wil de kledingkast helemaal uitmesten (de kant van mijn man) want die heeft verzamelwoede en die heeft er dus nog kleren van uit de jaren 90 in hangen die hij noooooooooit meer draagt! ;) dus ik ga m eens helpen want hij roept al maanden dat ie dat wil doen maar het komt er maar niet van.

xxx

8. MamatoB, ahhh dat had Fer ook. Nou toen ik bij hem kwam wonen, MOEST er wel veel weg, anders was er geen plek voor mijn kleding!
    Maar wat ik allemaal tegen kwam?! Uit de jaren 90 ook.. Trainingspakken, weetje wel.. Van die Aussies en Cavallos die ze toen allemaal in de gabberscene aan hadden, hij heeft er één mogen houden als aandenken. En nog veel meer, van die foute overhemden enzo. Verschrikkelijk :D Dat bewaren als je er niks meer mee doet vind ik zo irritant.

Ik moet ook nog veel was vouwen en strijken.
    En stoffen, stofzuigen en dweilen. Had ik begin van de week ook allemaal gedaan. Maar vanmiddag als Balou weer naar huis gaat, moet het weer. Heb tussendoor wel geveegd met zo'n stofdoek.
    Al die haren overal..
    Heb eigenlijk nog genoeg te doen, heb van de week telkens smiddags gelopen en teveel hier gezeten;)

9. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    oké ik heb nog drie kwartier, moet me haar nog doen en boodschapjes doen en een kaart schrijven. en dat alles met david op mijn armen want hij wekr echt niet mee. en ik ben denk ik nog meer afgevallen want mijn jurkje hang aan mij als een zak :(

10. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    @ eerised; heel herkenbaar! Ik heb deze week door het werk en eigenlijk veel pijn in mijn lijf heel weinig kunnen doen. Dus vandaag de schade inhalen, dan maar een paracetamol extra :(

@mare: wil je een paar kilo van mij meid? Ik heb er nog 5 te veel in de aanbieding! :)

11. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Mare, rustig meid, denk aan je hart. ;)
    En veel plezier de rest van de dag!

Afgelopen nacht heeft Kenji gelukkig goed geslapen.
    Geen hoest- en kotsbuien meer gehad gelukkig.
    Ik heb wel de dokter gebeld, voor een afspraak, (ja, alleen voor hem, durfde toch niet voor mezelf :)), en vanmiddag om 14.10 kunnen we terecht.

Nu ga ik even koffie drinken met ons pap, die hier de partytent aan het schilderen is.

12. MamatoB, nou hier is het een beetje luiheid hoor.. En ik erger me kapot aan alles hier! Echt niks voor mij om het zo te laten versloffen..
    Ja, dat is vervelend hoor.. Dat je zo'n pijn hebt. :( Heb je al meer duidelijkheid wat het nou precies is?
    Want ze zeiden laatst weer bekkeninst. toch?

Mare, soms als ik écht wat moet doen. En Gabriëlla heeft het niet naar dr zin, laat ik dr even huilen..
    Veel plezier vandaag iig! Rustig aan doen, komt wel goed.

Jusi, hoezo durf je niet? Je kan je klachten toch uitleggen? De dokter hoeft echt niet gelijk te kijken hoor..

13. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    @jusi: waar heb je last van meid? Heb ff gemist ...

@eerised: Volgens de expert van de arbo-dienst kan het zijn dat er al lichte mate van artrose aanwezig is in de heup vanwege familie historie, maar volgens hem kwam mijn pijn voornamelijk van een nog zeer aanwezige bekkeninstabiliteit. Ik heb oefeningen gekregen die ik nu elke dag doe (Zwaar!) en ik wandel nu elke dag minstens een half uur om de spieren sterker te maken. Zwemmen is er ook goed voor, maar daar ben ik nog niet aan toe gekomen. Ik ben daar heel eerlijk in; als ik bijna vier dagen weg moet zijn bij mijn meisje voor het werk, heb ik geen zin om ook nog eens 's avonds weg te zijn doordeweeks, en haar dan weer te missen> Dan ga ik liever met haar wandelen, is win-win situatie. xxx

14. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    wil iemand mij een schop onder m'n kont geven aub? Ik kom niet vooruit! Heb nog steeds bijna niks gedaan... pff....

Ben wel trots op mezelf. Had eigenlijk vanavond een etentje van m'n werk (vier deze maand! ppfff) maar heb afgezegd. Ik merk dat ik te veel heb gedaan deze week (druk) en dat de pijn daar erger van wordt. Als ik vanavond weer een hele avond weg ben weet ikd at ik daar dit weekend last van ga krijgen. Ik voel me al krakkemikkig genoeg. Dus heb ik afgezegd, ookal vind ik het heel vervelend want had het wel leuk gevonden. Maar ik kies dan toch voor wat meer rust en dus meer energie voor mijn meisje. xxx

15. MamatoB, tuurlijk is dat gezellig maar een goede beslissing hoor;)..
    En dat je savonds niet wil gaan zwemmen begrijp ik helemaal, en als lopen met de kleine ook goed is? Waarom niet?
    Idd, win win situatie!
    Wat het ook is, het is allebei pijnlijk en vervelend:(.

Uhhh zullen we elkaar schoppen :D:D?

16. FIJN. De kleine heeft de Random Reader gesloopt :p..

17. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    MamatoB, ik heb last van urineverlies met een hoestbui. Zo'n oude wijven klacht vind ik. :) En heb het idee dat mijn baarmoeder ook lager zit, maar weet helemaal niet of dat kan.

En vervelend zeg, dat je zo'n last hebt van pijn. :( Waar het dan ook door komt, het is altijd shit.
    En ik kan me voorstellen dat je geen zin hebt om 's avonds nog te gaan zwemmen. Dat is ook de reden waarom ik 's avonds liever niet wegga.

En ga eens iets doen jij! :p
    Ik heb me al nuttig gemaakt; Ik heb al gestreken, goed he. :D
    Mja, ik hoef eigenlijk ook niet veel te doen, want ben nog steeds ziek thuis.

Eerised, whahaha, hoe krijgt ze dat nou voor elkaar? :D

18. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    mamatoB: ik moet vanwege het bekken en de hypermobiliteit eigenlijk ook sporten. maar na 4 hele dagen werken heb ik daar weinig puf voor. dus ik snap je volkomen!

En ik heb 's avonds natuurlijk ook nog eens geen partner die even op kan passen. Dus op mijn vrije woensdag wandel ik altijd met Roos. Maar dat is natuurlijk veel te weinig beweging om echt zoden aan de dijk te zetten. Als de Bv nu is afgebouwd, heb ik me voorgenomen om zoveel mogelijk in mijn lunchpauzes te gaan wandelen. Misschien dat dát helpt.

19. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Haai ben ik weer,

Linde slaapt al vanaf 10.30 helaas wel in mijn bed ipv in die van haar, ze valt pas in slaap als ik er bij lig.

En ze heeft 39.9 koorts dus die zal wel wat onder de leden hebben dat ze zo aan me hangt.

xx

20. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Achhhh...arme Linde. Beterschap voor het meisje!

Deel Deze Pagina