had wel een deel 5 aangemaakt dus als er mensen zijn die wel hier verder willen kletsen dan kan dat daar!
Jep.. Althans ik heb geen knip gehad maar TR, en waar het gehecht is voel ik dan regelmatig ja. Toen ik nog heel veel moeite had met mijn stoelgang was t wel nog veel erger.. X
ohw ik zie het net! maar eh, kan me daar niet inloggen en zie nergens hoe ik me kan registreren?? iemand een hyperlinkje voor me naar de registratiepagina???zal wel weer blonT zijn
Hai meiden, even snel vanaf een andere pc. Ga niet alles terug lezen want ben zo weer weg maar lees over een ander forum, waarom is dat en waar kan ik het vinden? Is dat een prive-forum? Is maar goed dat ik nu toevallig kijk anders had ik jullie nooit meer gevonden of had ik van 1 van jullie wel een mailtje gekregen?? Hier alles goed, erg druk met de verhuizing maar de hypotheek is goed gekeurd dus dat is erg prettig. Met Sem alles prima, die groeit en bloeit en brabbelt de oren van ons hoofd. Erg leuk.
mag ik niet meer mee komen kletsen? hihi zie in een onderschrift een link maar ik kan er niet in komen?
Hey meiden, Volgens mij heb ik iedereen een berichtje gestuurd om door te geven dat we op een nieuw priveforum zitten! Daar kunnen we volledig prive kletsen. Ariel is beheerder, en kan mensen verwijderen/weigeren die niet bij 'ons' horen. Heb je geen berichtje ontvangen? Stuur dan even een pb-tje naar mij, of Ariel. Hopelijk heb ik niemand vergeten.. Liefs
hey mamas alles ok met jullie en jullie kindjes? ik heb in het begin meegeschreven,maar tis niet meer bij te houden.heb het druk met 3 kindjes,maar vind het wel leuk om te lezen hoe het met julie gaat. wat is jullie voedingsschema nu voor jullie kindjes? was ik even benieuwd naar. wens jullie veel geluk verder met gezinnetjes.. groetjes xxx
Jeylor, we kunnen jou niet meer herinneren.. Sorry! Maar ben je miss onder een andere naam verder gegaan ofzo?
ja kan kloppen,ik deed eerst mee onder onzeker meisje,je kunt het anders terug vinden hoor...heb een tijdje meegeschreven,maar kon het niet altijd bijhouden,,,,,,sorry. was gewoon ff nieuwsgierig naar hoe het met jullie en de babys gaat,verder hoef ik niet perse mee op het prive topic hoor.... wens jullie het beste xxxxxx
ik schrijf ook mee met de november mamas 2006 schrijf daar nu ruim 4 jaar al.is ook een hechte groep en we hebben weleens meetings