Volgens mij is dat niet mogelijk in een gewone webshop. Je kan natuurlijk wel een mail sturen met daarin de aanbiedingen. En dan vertellen dat ze alleen via die mail kunnen bestellen en dat het een speciale aanbieding is voor de vaste klanten?
@ Ariel, ja dat is ook een optie.. maar ik wou zeg maar een map aanmaken met stunt aanbieding en die zichtbaar maken voor vaste klanten en als die uitgeshopt zijn moge de normale klanten.. dacht misschien mogelijk aan de hand van een emailadres iemand te kunnen accepteren. maar zal wel haast niet mogelijk zijn.
Goedemorgen allemaal!!! Net terug van het consultatiebureau met Britt! Ze weegt 8285 gram, is maarliefst 67 cm lang en doet het super!! De arts was "supertevreden" met hoe Britt het doet. Ze volgde alles goed, speelde goed, brabbelde vrolijk terug naar de arts, lachte, lag fijn op haar buik te spelen, kortom, een kerngezonde blije baby! Morgen is het al haar verhalfjaardag Ben zoooo trots op onze lieve brave kleine meid met haar hamsterwangetjes! @ Hellen: kan me voorstellen dat de vermoeidheid nu pas echt voelbaar wordt. Je hebt lang op 'survival'stand gelopen en dan blokkeer je je moeheid. Nu komt dat pas echt merkbaar op. Ik hoop heel erg voor je dat dit geen fase is maar dat dit zo blijft voor Roosje en voor jou. Dan zul je zien dat je je binnen een paar weken een ander mens voelt! @ Eerised: Moeilijk he, zo'n beslissing. Kan me Fer z'n gevoel voorstellen en dat van jou ook. Inderdaad zou thuiswerk een optie kunnen zijn, alhoewel ik me kan voorstellen dat daar niet gemakkelijk iets in te vinden is. Ik zou ook zo graag een baan willen waarbij ik meer thuis kan werken, zodat ik meer bij Britt ben... maar vind m'n baan gewoon TE leuk en het verdient erg goed, wat ik daar krijg krijg ik ergens anders nooit... tenzij ik een management functie ergens anders vind, maar dan kun je meestal toch niet thuis werken... In elk geval kan ik me voorstellen dat je er van wakker hebt gelegen. Sterkte!! xxx
Goedemorgen mamatoB, Fijn dat het allemaal goed was bij het cb, wat kan je dan toch trots zijn op zo'n klein mensje he? Heb even naar de hosting gebeld van de website en het is inderdaad niet mogelijk, hij raad om de kleding normaal te prijzen en online te zetten, en een mail de deur uit te doen dat de prijzen handmatig aangepast worden voor vaste klanten. Zo ga ik het dus ook maar doen, dus iedereen die mee wil profiteren van hier, schrijf je even in voor de nieuwsbrief..(account aanmaken en nieuwsbrief aanvinken)
hahahahhaa ja dat is wel een beetje zielig zo'n roze buggy, maar ag hij begrijpt het zelf toch nog niet..
*is blij dat ze ingeschreven staat voor de nieuwsbrief van Ikbenhetmaar * Zoo..Britt gaat lekker, mamatoB! Ariel: ghehehe leuk die foto van Noah in de roze buggy. Em tja..geiten eten écht alles. En zeker babietjes die eruiit zien om op te vreten Hier net sms van granddaddy daycare: er zit weer een heel bord pap en nog wat slokken MM via de fles in kleine Roos. Jammergenoeg kolfde ik nu weer minder, omdat mevrouwtje nogal rommelt ineens én hopelijk vanwege de cyclus. Want het was al te mooi om waar te zijn dat ik de afgelopen keren steeds keurig na 35 dagen ongi werd. Dat is voor mijn doen onvoorstelbaar regelmatig. En nu zitten we dus voorbij de 35 dagen en nog geen tekenen. Behalve hoofdpijn (maar dat kan ook van andere dingen komen) en nu dus minder melk. Ik hoop, dat het snel komt. Vanwege de productie en vanwege de geruststelling voor mij. Ik zou het leuk vinden als ik nu toch wat meer eitjes had dan 1 per jaar, als we nog een poging zouden willen doen voor een brusje .
@ Hellen: wat goed dat Roosje zo goed eet! Wel rot dat je MM nu terug loopt.. hopelijk maar van tijdelijke aard! xxx
@hellen: als je op meer dan 1 eitje wacht dan hoop ik zeker dat je snel ongesteld wordt raar is dat hè? ik had ook echt een paar keer zo gehoopt om maar ongesteld te worden want dan kon ik een nieuwe ronde beginnen met die keer misschien wel een ei. we hadden het over dikke baby's enzo. nou ik was als baby echt heel iel en dat was ik dus van foto's gewend... maar david is echt een buddha baby en ik vind dat zo leuk. even twee foto's van vanochtend.