September mama's 2009 deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Eerised90, 23 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Foto van Linde in haar nieuwe jurkje :D

2. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    @ikbenhetmaar: ooh wat schattig. wat hoop ik dat ik ooit nog een dochter mag krijgen

3. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Dankjewel! :D
    Jij ook leuke foto's hoor.. linde is ook zo dik hahahah! :D

4. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Ik ga even wat banaan eten met Linde, tot later. xx

5. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    @ mare: Oh heerlijk, wat is het toch een lekker menneke!!! :D

@ ikbenhetmaar: wat is Linde weer ladylike met d'r prachtige jurkje!!

Britt zat in de groeicurve netjes in de groene zone (lekker puh s-moeder! :p)

maar we zijn gisteren wel begonnen met 4x 180+6 ipv 4x 210+7 om het eten van fruit en groenten wat te stimuleren.

Dat heeft goed gewerkt want gisteren at ze opeens al 100 gram fruit op, terwijl ze dat normaal echt niet op at!

En ze heeft gelukkig net zo goed doorgeslapen op 180+6 als op de grotere fles. Dus ze heeft het gelukkig niet nodig.

xxx

6. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    owww Mare: wat ziet die David er heerlijk uit. Roos heeft ook van die plooitjes in haar dijtjes en we bijten er maar wat graga in! ( en zij schatert het dan uit!). Brusje zit er nu nog niet in hoor....eerst huis verkopen, andere baan vinden, verhuizen en dan nog een tidje werken, want een nieuwe baas zal het niet waarderen als ik kort erna zwanger zou worden...

Ikbenhetmaar: Linde is ook weer allersnoepigst!

7. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    nee dat snap ik maar het is wel mooi als je lichaam gewoon goed werkt voor het geval dat je over een tijdje toch een brusje wilt.
    ik ben ook erg benieuwd wat mijn lichaam gaat doen. ik heb ƩƩn keer iets gehad waarvan ik dacht dat het ongesteldheid was maar ik weet het niet zeker. we zullen er wel achter komen als david minder gaat drinken

8. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    thnx voor de reacties op de fotows meiden :D
    Linde zit nu op schoot en roept BAM BAM.. iemand enig idee wat het betekend hahahaha

9. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    ze wil nog een bammetje? :p

10. Hey meiden!

Ik heb nu weinig tijd, moet nog eten en de kleine een fles geven en om 12.00 bij mn zus zijn, dan samen naar onze schoonmoeder en naar Rotterdam!
    Dan worden we helemaal mooi opgemaakt en alles. En mooie glamourfoto.

Gabriƫlla is nu: 10.050 gram en 73 cm
    Kleine bonk! haha.
    Volgens mij de zwaarste nu..
    En in lengte is ze gelukkig ook een stuk langer geworden, dus alles is meer in verhouding nu.

Vanavond uitgebreid reageren en verslag van het CB bezoek.
    Moet nu echt gaan.. Doeiii

11. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    @ Mare, haha ja ze moet nog wel brood eten zo.. ;)

@ Eerised, zoo dan.. grote meid heb je toch..
    Linde is nog steeds het langste hahah ook al is het maar 1 cm..;)

12. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Wow...Gabriƫlla is lekker gegroeid hoor! Maar jeetje..dan is Roos echt een vedergewichtje. Maar je meissie doet het super en dat is het allerbelangrijkste! Ze hebben toch niet over haar gewicht gezeurd, hoop ik?

have Fun vanmiddag!

13. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Ik ga afsluiten meiden, ga met linde brood eten, haar tas in pakken en naar de zaak toe.

Misschien tot vanmiddag als het niet te druk is in de stad . :)

xx

14. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    @ eerised; Wow, al over de tien kilo! :D Heerlijk toch die prachtige meid! Hoop ook dat ze op het CB niet over haar gewicht gezeikt hebben. Dan mag je ze namens mij en de rest hier slaan hoor! :p Britt is gewoon 10 cm korter dan Gabriella haha! wat een verschil he!! Maar ik ben zelf ook maar klein (1.68) en mijn man is 1.74 dus ook niet de langste, dus Britt zal nooit een lang kind worden denk ik :D

15. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.267
    4.506
    113
    Dan zijn jullie inderdaad niet groot, tenminste in "mijn wereld"
    Ik ben 1.74 alleen mijn jongste nichtje is een centimeter kleiner, mijn zus en mijn andere nicht zijn 1.80 (maar dat was mijn oma ook)
    En Jan had hele kleine ouders (vader was ook iets van 1.68 en die was groter dan zijn moeder) maar is toch 1.98 geworden. :D

Ikbenhetmaar bam bam van de flinstones misschien of bam van Vive la Bam (mtv), een boterham, willen slaan :D

Hier vanmorgen even brood weze halen, om 9 uur vertrokken en om 10.30 uur waren we thuis (en de bakker is 10 minuten lopen)
    Eerst roomboter gehaald voor Kylian (die houdt dus niet van margarine en wil alleen roomboter op het brood) en toen dus 2 brood.
    En om te vieren dat de lente er is hebben we 2 croissants gehaald en bij het speeltuintje op een bankje lekker opgegeten.
    Kinley had ook feest en heeft een halve krentebol opgegeten.)
    Toen heel langzaam weer naar huis gewandeld.
    Nu ligt madam in bed en meneer is pieter post aan het kijken.

Groetjes Anita

16. sembem

sembem Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.200
    0
    0
    @IKBENHETMAAR: Ik heb de photoshop cd nog niet binnen , kan dat kloppen meis?
    Volgens mij zei je dat hij vorige week donderdag al op de post was gegaan of vergis ik me?

17. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    @ Sembem, jaa hij is allang gepost.. huh wat raar..
    wil je me nog even een pb sturen met je adres, kan ik ze even vergelijken, miss heb ik iets verkeerds gedaan..

18. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    @ikbenhetmaar: je hebt niet toevallig het merk lipfish of wel? ik zie daar toch net leuke kleding van en ik dacht het valt in ieder geval te proberen

19. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
  20. sembem

sembem Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.200
    0
    0