Danku Danku.. vraag me toch af of ik daar mee klanten heb afgeschrikt ofzo.. het is hier ineens zo verdomd rustig Nja alle tijd voor het forum dus..
@ Ariel, ja dat is wel een vies kleurtje.. Ik stel voor.. dat nu iemand anders een liedje zingt.. ik heb net me best al gedaan..
Roos is ook helemaal K3 fan! Doet met de wereld van K3 ook altijd mee met de dansles. En ze kent het dansje van de 3 biggetjes haha
Jan heeft zelf verf geprobeert te mengen voor Kylian's kamer, die moest legergroen worden en die kwam dus ook uit op dat mooie mintkleurtje van je Jullie snappen natuurlijk wel dat dat niet op de muren mocht van mij Groetjes antia
@ Pluk, aahhh domme jan! @ Ariel nee hoor.. mijn klanten heb ik zelf al weggepest. en ik kan wel tegen een stootje.
Kylian ook maar ach Hellen heeft nog ongeveer 2 jaar om van haar K3 allergie af te komen en dan is ze ook aan de beurt *Handjes draaien handjes draaien alle kindjes op de wereld doen me na aha aha aha aha* Groetje sanita
kuckuck, kuckuck ruft's aus dem wald. lasset uns singen, tanzen und springen, fruehling, fruehling, fruehling ist's bald. sorry ik zing nou eenmaal in het duits voor david
Koekkoek koekoek roept uit het bos Laat ons zingen, dansen en springen voorjaar voorjaar het voorjaar komt snel. Zo weer een taalbarierre naar beneden gehaald Kylian zingt trouwens ook vaak het liedje dat op zijn site staat. Groetje sAnita
Zag je ooit al zo een wonder ? Zoveel beestjes bij elkaar. Geen geruzie, geen gedonder. Iedereen staat voor je klaar. Dus knor maar lekker met ons mee, en trek een gekke snuit. Want wie je bent of wat je doet, dat maakt voor ons niet uit. Welkom, welkom, bij de 3 biggetjes Welkom, welkom, wat hebben we plezier Welkom, welkom, bij de 3 biggetjes Kom maar snel naar hier. Ben je sneller dan een haasje ? Ben je sluwer dan een vos ? Iedereen verdient een plaatsje in het grote dierenbos. Heb je pluimen of een vacht, een zachte roze huid ? Heb je stekels, ben je zacht, dat maakt voor ons niet uit. Welkom, welkom, bij de 3 biggetjes Welkom, welkom, wat hebben we een plezier Welkom, welkom, bij de 3 biggetjes Kom maar snel naar hier. Zelfs de vissen in het water, delen in het feestgewoel. En de eendjes, met hun gesnater, wat een leuke beestenboel. Laat iedereen maar zingen met zijn eigen stemgeluid. Al klinkt het soms een beetje raar, dat maakt voor ons niet uit ! Welkom, welkom, bij de 3 biggetjes kom maar snel naar hier! kom maar snel naar hier! Zal het binnenkort is filmen als Rosalie hierop staat te zingen en dansen
Mijn zus heeft haar zoon ook twee talig opgevoed, gewoon engels buiten de deur (in amerika) en nederlands in huis. Hij heeft een tijdje de twee talen door elkaar gesproken maar tegen de tijd dat hij 5 was hield hij ze uit elkaar en spreekt dus op zijn 12 de vloeiend engels (wel makkelijk als je in amerika woont) en nederlands. groetjes Anita