September mama's 2009 deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Eerised90, 23 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    @ Ariel, oow lig weer helemaal plat om je.. durfde je het niet te zeggen? hahaha ;)

2. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.269
    4.508
    113
    Ja en nu ben ik dus gekwetst kijk dat ikbenhetmaar niet snapt oke maar jij ariel, dat valt me toch wel tegen hoor (een hele dikke vette knipoog voor jullie voor het geval jullie mochten denken dat ik serieus zou zijn)

Groetjes Anita

3. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Hahahahha tsja ik kan er niets aan doen dat ik zo'n laag iq heb.. (volgens mij de laatste keer 139) ;)

4. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    :D :D

Mare had jij al bedacht welke stoel je ging bestellen voor David?

Ik had ze gemaild waarom ze van die Linda alleen maar een Deluxe versie hebben in het blank en nou heb ik een code gekregen voor 5% korting als ik het allemaal los bestel dus met blad en verkleiner.

5. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Nog een keer mailen ariel, misschien krijg je dan 10 % ;)

6. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Jeetje Ikbenhetmaar, dat je daar nog mee kan functioneren zeg!:p

7. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Ja snap je niet he dat je dan zelfstandige ondernemer kan weze..;)

8. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hihi ja wie weet!

9. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Nee precies, normaal werk je met zo'n IQ bij de plantsoenendienst van de gemeente ofzo :p (hoop niet dat ik nu iemand voor z'n hoofd stoot....zo ja sorry!!! :) )

10. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Hahahha oww nee dat is eigenlijk nog te hoog gegrepen hoor..:p

Pff vanavond is hier gae-ajax, en alle wegen is stapvoets rijden nu met grote controle, elke weg wordt je weer opnieuw gecontroleerd.. normaal rij ik in 10 minuutjes naar me ouders om Linde op te halen, nu zal het dik een uur wezen.. grr

11. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    O ja halve finale!! :D Ben benieuwd wie er tegen Feyenoord moet in de finale!

12. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Laten we hopen GAE :D
    Zal schoonpapa even een berichtje sturen of die voorzichtig doet vanavond,... grote relschopper hahaha

13. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Dressuur amazone & instructrice
    Zuid Limburg
    Hallo!
    Zo ben net klaar en Kenji thuis regelrecht in bed gelegd, die was in de MC al in slaap gevallen. Dus kleertjes uit en lekker in zijn romper in bed. Het is héérlijk weer! Jammer van die wind die laat het iets koeler aanvoelen. Gistermiddag was het hier 23 gr. nu 20 maar voelt wel een stuk frisser aan.
    Heb behoorlijk fanatiek gewerkt met alle dieren en dat geeft toch een voldaan gevoel hopelijk merkt m’n lijn er ook wat van ;)

Even kijken of ik het bijgelezen & gereageerd krijgt want jullie hebben weer goed jullie best gedaan haha!

@Eerised, wat moeilijk! Kan me het heel goed voorstellen van allebei jullie kanten. Wat een moeilijke beslissingen ‘moeten’ jullie gaan nemen.. Al zou ik er aan de andere kant ook blij mee zijn om de vader meer thuis te hebben, zo hoor ik mijn stiefvader nog zeggen dat hij het zo jammer vindt dat hij altijd aan het werk was toen mijn stiefbroertje nog zo klein was en daardoor zóveel gemist heeft. Misschien kun je de kleding verkoop zo uit gaan breiden dat je van huis uit kunt werken en de kleine niet ‘uit handen’ hoeft te geven? Noem maar wat... Of thuis werk?
    Aaah die schoondochter van mij is weer lekker gegroeid :D Heerlijke mups!!

@Elizabethje, hahaha je omschrijft onze Joepie daar ;) Die eet ook wel alles als het maar niet op hondenvoer lijkt hahaha :D Hij heeft zelfs eens een paar rode pepers gegeten :$ Gek beest! Geweldig dat eigenzinnige he! Joep is ook echt ons maatje en zou niet weten wat we ooit zonder hem moeten, die hond is ook idd zó uitgekookt, doordacht en heeft –al beweren mensen dat het niet kan- echt een gevoel voor humor. Hebben jullie wel weer een andere hond of niet?

@Elizabethje & Sofie: Lief dat je naar m’n moeder vraagt, het gaat elke dag wel wat beter, vandaag heeft ze (heel eigenwijs en tegen de doktersadviezen in natuurlijk) haar benen geschoren haha. Ach voor haar is het misschien eens goed om eens even een time out te moeten nemen, klinkt misschien cru maar ze is ook zo’n bezige bij dat een beetje rust even vast geen kwaad kan (maar dan moet ze hem ook nemen..)

@Jusi, is Kenji hypermobiel? Ik ook en heb ongeveer hetzelfde als Hellen verteld, ik hou enorm van joggen maar op ‘slechte dagen’ kan ik nog geen 5 meter rennen voor ik door m’n knie en/of enkel ga. M’n gewrichten slijten sneller/verkeerd dus moet heel goed op m’n houding letten en dat helpt heel goed. Ook heb ik als kind héél vaak overbelaste polsen en knieën gehad (kon dan ook m’n duim tegen m’n onderarm aanleggen bijv.) maar jullie weten het al voor hij slechte gewoontes kan aanleren, ik raad aan om wel fysio met hem te doen en zwemmen is erg goed omdat je spieren zo meer overnemen en tegelijkertijd je gewrichten ontlast. Het is vervelend maar ik weet niet beter dan dat ik altijd wel ergens last van heb (spieren of gewrichten) en met een goede houding kun je heel veel goed maken..

@Hellen, wat héérlijk voor je dat ze de nachten doorhaalt nu! Het duurde even maar het resultaat is er! Heel logisch ook dat je nu nog vermoeider bent. Nu krijg je langzaam de tijd om te gaan herstellen en je accu op te laden, hoe dubbel ook dat kóst je lijf nu weer energie.. Maar ook dat komt goed :) Hopelijk blijf je nu in een positieve spiraal (met alles!)
    Oooh en het drinken gaat ook nog goed lees ik, TOP!

@Mare, haha voor je het weet ben je ook een ochtenmens! Heerlijk he, ramen en deuren open met zo’n weer!! Jammer dat het nu weer wat afkoelt maar het begin van de lente en zomer is gemaakt!

:$ Jaap heeft met de olijfolie dus meteen een ontharings olie uitgevonden :$ (oeps!)

@Ariel, jeeej Noah zijn eerste tandje :D :D
    Hier geen Berg, ook geen last van gehad gelukkig. Schijnt dat babyolie wel helpt maar heb geen praktijkervaring daarmee..
    Haha wat een leuke foto!! En die speen heeft Kenji ook (ofja, had was de 0+ en een slab van Hup Holland Hup! Zó leuk! Joepie krijgt ook een Oranje shirt :D

@Sofie, wat naar die paniekaanvallen en al die medicatie maar het belangrijkste is natuurlijk dat je beter wordt. Wat ik me dan afvraag is of je zoiets aan voelde komen of dat het er ‘opeens’ is en of dat niet komt door (onbewuste) andere problemen? Als je daar niet of wilt of kunt antwoorden begrijp ik dat best! Hoe dan ook een dikke knuffel en veel sterkte!

@Ikbenhetmaar, ooooh wil je voor mij een truitje maat 80 “Ssttt papa en ik kijken voetbal” aan de kant leggen aub? Als je ze hebt dan moet je het even zeggen maak ik ’t geld over!
    Om mensen op je site toegang te verlenen moet je ze bij het programma dat wij gebruiken voor onze site ze administrator maken en dat lijkt me niet erg verstandig, hoe het bij jou programma zit zou je eens voor moeten bellen naar de Host waar het van is of een help-lijn ervan?
    Wat een super leuk, vrolijk jurkje!!

@Mamatob, wat heerlijk dat het zo goed gaat met Britt :D Dan gloei je van trots als mama he :D !!

@Mare, hahaha zo’n Budha is Kenji ook :D Geweldig!! Die rolletjes :D Haha en als ze ouder zijn, dan zijn die rolletjes ineens niet meer zo schattig en gewenst haha!
    Die tweede foto, ge-wél-dig!! Alsof hij er echt voor gaat poseren!

@Lengte, ik hoop toch dat Kenji de lengte van Bart (1.89m ongeveer) krijgt hoor!! :D Als hij zo klein blijft als ik (1.59m) ben dan zal hij het als man niet makkelijk krijgen ;)

*Dit was t/m 54 nu is Kenji wakker*

14. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    @ Mijnkleine, volgens mij is vanaf pagina 54 slow chat hoor hahaa, we hebben heel veel kleurtjes gebruikt..;)

Zal zo'n shirtje voor je apart leggen.:)

15. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Hallo.. waar is iedereen??? Zit ik hier alleen met me vrienden..

16. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    mijnekleine:nee je voeld het niet aankomen!
    bij mij is het begonnen met kort-ademigheid en serieuze hartkloppingen toen ik plots wakker werd van een droom waardat ik zag dat ik niet meer wakker werd en dood was gegaan in mijn slaap,er was niemand thuis en noa lag hysterisch te huilen in haar bed,ik ben toen wakker geworden en kon sindsdien die nacht niet meer slapen.
    s'morgens naar de dokter geweest want ik zat met de bibber op mijn lijf en die vertelde dat dat paniek-aanvallen waren,dus nu medicatie,maar nu gaat het al een stukje beter hoor.
    het gaat nog weg maar ik moet er lang medicatie voor nemen,het kan 6 maand nog duren maar ook nog een jaar of langer!

fijn dat het beter is met je moeder,maar ze is precies ook eigenwijs!?net gevallen en dan gaat ze haar benen scheren hahaha

17. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    @ariel: ik heb de linda de lux naturel besteld. is die donkere met 5% korting nog steeds duurder? vast wel. anders zou ik nu echt balen :p

18. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Dressuur amazone & instructrice
    Zuid Limburg
    Kenji ligt nu voor m’n neus op zijn speelkleed te praten tegen zijn rammelaar en vrolijk te rollen :D Heerlijk kind! Puur genieten vind ik!

@Torties, jullie ook al in dubio over het werk dus! Hoop voor jullie dat het goed uitpakt en je zo wat meer rust krijgt! Volgens mij ben jij ook zo’n bezige bij en dan is het heerlijk als je die energie die je normaal op woensdag in werken stopt dan in Alisa, elkaar en jezelf kan steken! Hoe is het met je vader?

Shit dat ze op het werk allemaal maar wat lopen te kl*ten ipv werken, behoorlijk frustrerend is dat maar je pakt het goed aan door van hun probleem niet jou probleem te maken!

@Mare, he bah, die Reflux van David blijft maar duren he! Wanneer besluiten ze in te grijpen als het uit zichzelf niet beter wordt?

@Sam, veel plezier!! Lekker hoor een weekje eruit!

@Duits/meertalig opvoeden, ik ben een paar honderd meter van de Duitse grens opgegroeid, ons dialect is bijna Duits en ik kan me er redden, versta het aardig, heb het 4 jaar op school gehad maar spreken is een ramp.. We hebben wel eens Duitse klanten, zo heb ik eens gevraagd of een klant “Bitte zurück bellen”, dat heeft hij dus nooit gedaan hihi aangezien Bellen in Duitsland ‘blaffen’ betekend :D OEPS!

Wel heb ik erover gedacht om Kenji tweetalig Engels-Nederlands op te voeden maar aangezien ik het niet zie zitten om altijd engels te praten en dat wel het beste werkt volgens onderzoek, ben ik daar op terug gekomen. Doe dan weer wel dingen aanwijzen in het NL en dat in het ENG.

Volgens mijn studie (Kinderpsychologie) is de beste aanpak gebleken om altijd in dezelfde situatie dezelfde taal te spreken met het kind, bijvoorbeeld thuis altijd een taal en buitenshuis de andere taal of één ouder altijd (zoals Mare) in de ene taal en de andere ouder in de andere taal. De eerste jaren halen ze die talen idd door elkaar maar vanaf het moment dat ze goed kunnen spreken (rond hun 6e jaar) kunnen de meeste kinderen de twee talen heel goed onderscheiden. Wel is het héél belangrijk dat het van begin af aan goede grammatica leert want als ze het eenmaal verkeerd hebben aangeleerd hebben ze later op school meer problemen met het ‘afleren’ van de foute taal dan een ééntalig kind een nieuwe taal moet aanleren.

@Sofie, poeh dat is behoorlijk pittig! Heb je er met de medicatie nog last van? Heb je dat dan de hele dag door of gewoon momenten?

Gelukkig hebben jullie veel ge-slow-chat zodat ik tussen het spelen met Kenji door (die nu probeert te rkruipen en al zeker 30cm vooruit is om een schoen te pakken) kon bijlezen :D

19. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    hee meiden,
    effe snel een inbreuk van mij!! jee wat is er veel geklets zeg. Maar ben 2 dagen niet online geweest haha... Vanavond lees ik even alles bij rustig want ben ik lekker home alone!! Net terug uit het ziekenhuis, enzo had dagopname ivm mogelijke koemelkallergie. Jee ben helemaal gesloopt en enzo ook.
    Hij moest nuchter komen en ik telkens maar 10cc en dan bouwde dat steeds op, todat hij uiteindelijk om 11.00 gewoon een volle fles kreeg... Nu is het dus afwachten tot volgende week woensdag of dat hij eiwitten heeft gehad in zijn melk of twee weken terug ( dit was namelijk de 2e dagopname).
    Meiden tot straks..............
    sorry voor egoberichtje..
    veel liefs rensje

20. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ja is nog steeds duurder, maar die naturel past echt totaal niet in mijn huis....dus dan maar wat meer betalen...

Deel Deze Pagina