September mama's 2009 deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Eerised90, 23 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Heb net van een collega die vaak voorspellende dromen heeft te horen gekregen, dat ze had gedroomd dat ik weer zwanger was. Ik nog..over hoeveel tijd dan? Zij: ja..nou ..Roos was nog klein hoor! Wat haar gevoel betreft is het dus al snel :$ Dan weet ze meer dan ik:(

2. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    @ Hellen, wat bizzar.. zou er helemaal de kriebels van krijgen als iemand zo'n voorspelling zou doen.

3. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Ik dus ook, vooral omdat ze het wel iets te vaak bij het rechte eind heeft

4. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Ja maar wat is klein vraag ik me nu af.. een kind van 1,5 vind ik ook nog klein.. ;)

5. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Dan komt ie op 107 euro uit...

6. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Dressuur amazone & instructrice
    Zuid Limburg
    Hellen, dat zou wel gaaf zijn dan! Tenminste, als alles een beetje meer op orde is zou wel handig zijn he ;)

Kenji ligt weer in bed, poeh volgens mij is die vollop aan het springen ofzo, dan gooit hij altijd zijn slaapritme door de war, is sneller moe en altijd knap gefrustreerd dat het hem niet lukt allemaal zoals hij wilt *rent weer voor de speen*

7. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hmm vaag! Heeft ze niet een leuke voorspellende droom over wanneer je huis verkocht wordt ofzo? :p

8. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Zuid Limburg
    Kenji die ligt me toch te knorren, steunen en kreunen in bed! Wat heeft dat arme ventje het toch zwaar... :);)

9. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Zuid Limburg
    Over de lotto zou ook wel handig zijn ;)

Heb dat als kind trouwens wel veel gehad, ook over de hond van mijn nichtje dat die dood ging en die nacht was ze overleden.. :(

10. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Zuid Limburg
    Ja hey haha, heb ik ook tijd om te slow chatten zegt geen mens wat!! :x

:D ;) Dan ga ik hier maar wat nuttigs doen....;)

11. Elizabethje

Elizabethje Bekend lid

19 nov 2008
    853
    0
    0
    @Mijnkleine, dus je bent ook weer meteen weg...ppfpffff haha

12. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Zuid Limburg
    Haha, ben je gek :D Heb de aardappels al geschild en alles staat klaar en om te leren heb ik geen zin dus veel nuttigs heb ik niet te doen nu :D (alhoewel zou me al kunnen douchen, of de rommel van Kenji op kunnen ruimen, of, of ;) ...

13. Elizabethje

Elizabethje Bekend lid

19 nov 2008
    853
    0
    0
    @Mijnkleine, we hebben zelf ook een hond, maar Kiek was bij mijn moeder thuis... echt een geweldig beest. Jeetje he daar zat een kop op zeg, niet te filmen. Als mevrouw vond dat het rondje nog niet lang genoeg had geduurd ging zo ook gewoon zitten en verroerde dan ook geen mm meer. Heel fijn. Zag er ook altijd zo leuk uit op zon 40 meter bij de voordeur vandaan. 1 keer heb ik zelfs nog een sneer gekregen van een vrouw die hardop tegen zoontjelief achterop de fiets riep dat ons hondje zo zielig was .. tja de riem zat inderdaad half over haar kop en daardoor echt een kop met rimpels terwijl ze dus met geen mogelijkheid mee te krijgen was... tja leuk hoor, maar die vrouw wist niet dat ik al doodleuk een uur buiten was geweest en zelf toch ook graag even wilde plassen... BINNEN.
    We hebben nu een lief geadopteerd hondje (allang voordat het mode werd hoor), maar met een heel ander karakter, meer honds, terwijl Kiek meer mensen-nukken had...

14. Elizabethje

Elizabethje Bekend lid

19 nov 2008
    853
    0
    0
    @mijnkleine, ene verschil is dus dat Nozem (ons hondje nu kruising spaanse windhond met bardino-achtig) regen totaal niet deert, maar Kiek op de drempel kon staan en je aankijken van nou "ga jij maar als je zin hebt, maar ik doe het niet' en keerde dan ook echt om hoe nodig ze dan ook moest..

Jeetje he, hahahahaha je moeder heeft dr benen geschoren??? Hhahahaha ja je hebt zo je prioriteiten he... maar kan me ook voorstellen als je vrij actief bent dut wel zwaar klote is. Verveling he...

15. Elizabethje

Elizabethje Bekend lid

19 nov 2008
    853
    0
    0
    @Ikbenhetmaar... shirtjes? Welke shirtjes??? Ik heb toch wat gemist dan....

16. Elizabethje

Elizabethje Bekend lid

19 nov 2008
    853
    0
    0
    Jeetje he ik zou even niet weten wat te zeggen hoor... bijzonder

17. Elizabethje

Elizabethje Bekend lid

19 nov 2008
    853
    0
    0
    Nou hoe bedoel je ik en mn vrienden....

18. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0

wk shirtjes..;)
    Met teksten:

mijn eerste WK
    Leeuwenhoofd
    100% oranje supporter
    Leeuw van Oranje
    Grooste fan van Oranje
    south africa 2010
    Mini suporter
    Jong Oranje
    Stt,, papa en ik kijken voetbal
    Hup Holland Hup

19. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Ik ga afsluiten, ga Linde ophalen.. tot vanavond! :D

20. Elizabethje

Elizabethje Bekend lid

19 nov 2008
    853
    0
    0
    @Eerised, jeetje he wat een cijfers weer he bij het CB haha... maar ze schiet inderdaad de lengte in dan! Hier ook hoor.... pppffff 9,5 kilo alweer!

Studie gaat redelijk. Lief dat je er naar vraagt... vind het wel reuzemoeilijk om alles voor elkaar te boksen. Ook niet alles van het huiswerk lukt, maar ik doe wat ik kan...

Deel Deze Pagina