nee had net zo goed dicht kunnen blijven.. grr owwww shipss.. twinkle, ik ben je helemaal vergeten.. meis ik maak het goed.. de fotos krijg je echt!
vanaf gister draagt sem dat bruine vestje van tricky tracs op hoe heet dat!! staat em super goed!! veel te watm voor een jas!!
ja!! en hij is weer echt helemaal beter!!! en dat merk je echt aan hem!! hij lacht de hele dag! en brabbelt ( lees schreeuwt) graag!! draaien als een malle en in je gezicht spetteren is ook een hobby van meneer hihihi! hoest met jou meisje dan? las dat ze van de week ff een dipje had?
Ik ben d'r ook effe!!! Weer een drukke dag achter de rug: gewerkt van twaalf tot bijna half zeven, naar huis gekomen, Britt fruithapje gegeven, lekker gekroeld en bedje in, daarna gekookt gegeten en opgeruimd, was gedaan en toen Britt weer uit bedje, flesje met pap, nog lekker geknuffeld, en nu ligt ze weer in bed. Ze heeft echt veel brabbeltaal er bij gekregen!!! Ze roept de hele tijd Dapa en Wawawawawa! @sofie: Ik heb ook angststoornis gehad een aantal jaar geleden. Ik was heel bang om dood te gaan en had allerlei angsten en paniekaanvallen. Ik heb destijds Seroxat gekregen maar kreeg daar een allergische reactie op. Ik ging er van hallicuneren, heel eng. Nog veel enger dan de angstaanvallen, dus daar ben ik mee gestopt. Toen heb ik therapie gehad, dat heeft vrij goed geholpen. In tijden van stress werd het altijd erger, dan staken die rot angsten weer de kop op. Tegenwoordig kan ik het goed onder controle houden zelf, als die gedachten weer eens de kop op steken, relativeer ik en kalmeer ik mezelf. Het was niet gemakkelijk, en die paniekaanvallen kunnen verschrikkelijk zijn, maar je komt er wel overheen hoor!! Echt!!
hahhaha ja spetteren is hier ook favoriet, maar nu is het papa en upa zeggen.. hmmm.. Ze kruipt nu ook goed. Ja even een dipnachtje gehad, maar ze is weer vrolijk en slaapt weer prima dus geeft niets.
ow gelukkig!!! gewoon een slecht nachie dus!! zag trouwens nog die foto van haar met der nieuwe jurkie!! wat een modelletje is het toch he!!
Hey meiden Ik zit hier met de headset op met muziek, kan niet meer tegen het geluid van de controller van de PS3... word ik zoooooooooooo agressief van van dat kleine **&^^%#&@ geluidje!
Heb ik jullie trouwens wel eens een foto laten zien van mij direct na de bevalling.. lees na de ok? hmm zit ze net weer terug te kijken en voel me spontaan weer doodziek..