Oh had je nog naar die shirtjes gekeken, want anders gooi ik ze nu van hyves af.. En gaan ze de zaak weer in voor de normale prijs.
hahaha apenheul is misschien niet zon goed idee dan ben je mij steeds kwijt ik ga dan ineens op in de omgeving
ik ga zo ffies kijken, heb een week geen computer gehad:S waarom hij het nu weer doet is ook nog maar de vraag hahahahahaha snap er niets meer van:S
hihi soms snap ik ook niets van computers, als je er wat van wil hebben, bestel ze dan gewoon even via www.jutenjuldeventer.nl, dan pas ik handmatig de prijzen aan. Ga nu afsluiten namelijk, ga zaak dicht gooien, en dan linde ophalen xx
ja ik wil dat broekje ook wel graag, ik zal ff via je site wegwijs worden hihi heb je dat broekje ook nog?
Ja dat broekje heb ik ook nog.. ag ik blijf nog wel even, stuur maar berichtje via hyves welke je wilt. Gaat sneller als via de site
jammer dat je er morgen niet bent btw, maar ga maar lekker genieten van je vrije dag! word lekker morgen 20 graden.. heerlijk kijken of er een leuk terrasje is daar in deventer haha ben er werkelijk lang geleden eens geweest ben benieuwd, kan nog weinig vinden over wat voor een winkels dr zijn enzo.. hoop dat ik er goed kan slagen
We kunnen uiteraard wel een mini meeting houden met de kids op het terras.. dat ik vrij ben betekend niet dat ik niet even naar de stad kan komen..
dat zou ik super gezellig vinden, maar ik heb job niet bij me morgen denk ik ik twijfel nog heel hard mijn gevoel zegt meenemen, maar mijn verstand zegt laat em thuis ik ga met een kinderloze vriendin dus dan voel ik me zo overaanwezig met een kleintje erbij zal wel stom klinken maar goed
ahh okee, nee dan moet je gewoon lekker met je vriendinnetje gaan joh! Geeft niets, zover wonen we niet uit elkaar.. mini meeting komt wel een keertje.. zal ik de kleertjes dan gewoon op sturen? ik ga nu echt afsluiten voordat klanten me zo weer tegen houde om naar me meisje te gaan.. Lees je berichtje straks wel.. Heb via hyves je berichtje ontvangen hoor, ligt apart voor je
sembemh hopelijk valt je dieet dan mee! 6 kg tot 1 juli lijkt me wel haalbaar. klopt,zie ook veel mamma van moppie meelezen! madwin:vervelend hè zo van die huilbuien en je weet niet waarom!? soms moet een baby ook eens kunnen huilen hè sommige hebben dat nodig om prikkels te kunnen verwerken,maar op deze leeftijd kunnen ze ook al beginnen te dromen. jusi:kenji is langer dan noa ,maar ook lichter dan noa,gek! hahaha ik snap er helemaal niks van van hoe jij uitlegt hoe kenji kan liggen! twinkle:ik hoop met je mee op goed nieuws *knuffel* meid!! fietsstoeltje dacht ik vanf 9 maand of zelfstandig kunnen recht zitten. ach je reageerd als je er zin in hebt hè je hebt nu wel wat anders aan je hoofd! nu al luizen!?jeetje das vroeg en de zomer moet nog beginnen! babijtje:zit hij nu overal aan nu hij kan kruipen? ikbenhetmaar:bbrrr krijg de kriebels van die verhalen van prematuurtjes enzo!! meeting:ik zie ook wel of ik kom of niet ,want voor mij is het echt wel ver rijden,maakt niet uit waar,het blijft ver!
hier weer heerlijk gewandeld met mijn ventje en noa in de buggy!! oh ik snak echt naar de zomer! morgen de laatste dag mooi weer en vanaf dan word het weer slecht,spijtig! net noa fruitpap gegeven en ze begint in een keer te huilen en ze houd niet op tot ik haar oppakte,ik wist/weet echt niet wat er was maar daarna wou ze ook niet meer verder eten, en heb nog een danoontje geprobeerd maar na 2 happen had ze ook genoeg! nu ligt ze in bed want ze was weer dood-op! vriend staat klaar om te gaan mountainbiken,dus ik ben de hele avond weer alleen thuis.
ja of dat ik het morgen eventueel mee kan nemen of is je winkel morgen ook gewoon dicht ik weet niet hoe dat gaat ik ben morgen in deventer dus ik zou het mee kunnen nemen en anders dan opsturen ja, en dan spreken we wel een keertje af
hmm misschien verslikt dat ze ervan geschrokken is ofzo?? of gewoon te moe, dat kan ook tegenwerken inderdaad wel lekker een avondje alleen thuis maar moet niet te vaak voorkomen hier, dan vind ik het alweer minder leuk woon hier ook een beetje buitenaf en dan met 2 kindjes.. nouja ze liggen savonds toch in bed, maar alleen het idee
oké de ka belde net en ik heb er werkelijk waar helemaal niks aan. zij is het met mij eens dat het beter is om geen medicatie meer te gaan geven en te hopen dat david snel over de reflux heen gaat groeien dus dat is goed maar dan... ik maak me echt wel zorgen om zijn darmen. stinkende ontlasting en krampen horen gewoon niet bij een borstgevoed kind van 6 maanden oud. maar haar reactie was: ja ik heb alles nagekeken en kan er verder niks mee. dus hoop maar dat het over gaat. nou leuk is dat.
nou dat is wel heel erg vervelend dan, jij en je mannetje zitten er maar mee, en je man natuurlijk ook.. is er geen andere optie meer over waar je naartoe zou kunnen stappen ik weet het niet, ben er niet echt in thuis.. wat vervelend voor je zeg, dat het niet erg serieus genomen word! dikke knuffel!