Hmm lastig .. maar inderdaad even contact met je vk en de dokter want ik denk met jouw lage bloeddruk etc dat het sowieso beter is dat je wat rustiger aan gaat doen ... pas goed op jezelf!
ja precies hier ook zo als ik dan wat overneem wordt er nog geouwehoerd hihi.. hou daar niet van .. en inderdaad de managers enzo pffff jij ook veel sterkte en denk aan jezelf ook he xxx
Thnx Buddy!!! Ja het is ook niet goed, en daar ben ik nu net erg goed achter gekomen.. helaas... ik moet ook denken aan mijn kleine meisje en ook aan die kleine kontkrummel die nog thuis rond loopt natuurlijk .. en aan mezelf nu .. en inderdaad de rest kan me allemaal gestolen worden eindelijk ben ik zover om dat te zeggen en te blijven denken hahaha xxx
@ trischka: geweldig nieuws, hopelijk zal deze zwangerschap goed verlopen. en tuurlijk het zal raar voelen ivm eliza* (blijf he techt mooie naam vinden), maar zei zal het ook willen. ik hoop toch af en toe je verhaal hier te lezen in dit topic. we leven tot slot met zijn allen met je mee. @ buddy k'tje: jeetje dat is balen nu verplicht stoppen met je werk. maar goed je moet goed naar je lichaam luisteren en goed voor jezelf en de kleine zorgen. @andere buddy: ik had al op hyves gereageerd. maar wel balen dat je na je zw verlof geen werk meer hebt. maar in ieder geval wel fijn dat je door betaald krijgt tot dec en daarna een uitkering. maar hoop wel dat je snel een andere baan kan vinden. @patricia: jeetje dat is niet fijn met tegenzin naar je werk. ik had dat tot voor kort ook. moest elke avond 2 uur werken (alleen) en dat ging ik met tegenzin doen. oke het waren wel niet veel uur. maar toch. ben opgestapt!! zit nu weer bij mijn oude werkgever. ben wel achteruit gegaan in wat uren van 10 uur naar 6 uur. maar dit bevalt me beter. dit is 3 avonden, en dichter bij huis. maar goed. ik zou het idd ook even met vriendlief en vk enzo bespreken. want je moet wel om jezelf en de kleine denken. @ all: nu we het toch over werk hebben! hahaha weet iemand dat misschien. ik heb een half jaar contract gekregen, deze loopt af tijdens mijn zwangerschaps verlof. mogen ze je dan ontslaan of iets!!! ik weet dat niet namelijk. (ik denk dat ik wel bij dat bedrijf mag blijven ze hebben me tot voor kort ook nog aangenomen terwijl ze weten dat ik zwanger ben) maar goed je weet maar nooit. kleertjes wassen wil ik ook voor die tijd gewoon even doen. maar kun je beter wel of geen wasverzachter gebruiken. de een zegt wel en de ander zegt niet. en dat je speciaal wasmiddel enzo moet gebruiken. ik weet het nu even niet. gr
[@ all: nu we het toch over werk hebben! hahaha weet iemand dat misschien. ik heb een half jaar contract gekregen, deze loopt af tijdens mijn zwangerschaps verlof. mogen ze je dan ontslaan of iets!!! ik weet dat niet namelijk. (ik denk dat ik wel bij dat bedrijf mag blijven ze hebben me tot voor kort ook nog aangenomen terwijl ze weten dat ik zwanger ben) maar goed je weet maar nooit. kleertjes wassen wil ik ook voor die tijd gewoon even doen. maar kun je beter wel of geen wasverzachter gebruiken. de een zegt wel en de ander zegt niet. en dat je speciaal wasmiddel enzo moet gebruiken. ik weet het nu even niet. gr[/QUOTE] Wat betreft je termijncontract (=half jaar contract) omdat het een termijn overeenkomst is, dus eindig maakt het wettelijk niet uit of je zwanger bent .. het contract hoeven ze niet te verlengen (dit moeten ze by the way wel voor het einde van je contract dan aangeven dat deze niet verlengt wordt) het voordeel is wel dat als je contract niet verlengt wordt je zwangerschapsverlof sowieso betaald wordt door het UWV
Wat betreft je termijncontract (=half jaar contract) omdat het een termijn overeenkomst is, dus eindig maakt het wettelijk niet uit of je zwanger bent .. het contract hoeven ze niet te verlengen (dit moeten ze by the way wel voor het einde van je contract dan aangeven dat deze niet verlengt wordt) het voordeel is wel dat als je contract niet verlengt wordt je zwangerschapsverlof sowieso betaald wordt door het UWV[/QUOTE] oke dan weet ik dat ook weer. hahaha. kan er beter op voorbereid zijn dan dat ik voor verassingen kom te staan. niet dat ik nou veel werk. werk maar 6 u per week. maar toch!! bedankt buddy
pfff oke nog 8 minuten en dan ben ik klaar met werken.. en misschien wel me laatste werkdag vandaag.. hihihi.. nee zo`n held ben ik nou ook weer niet .. maar ja misschien ook wel ik ben er nu zo klaar mee eigenlijk nou meiden ik denk dat ik er vanmiddag wel weer even ben .. ik ga eerst dadelijk even slapen ben zo moe.. en daarna even boodschapjes doen enzo .. dus heb weer genoeg te doen .. ik zou me huisje gaan schoonmaken maar daar heb ik echt geen zin in nu .. nou tot straks maar weer en anders vanavond waarschijnlijk .. Bye Bye xxxx
@ miranke: ik had nog niet op jou gereageerd. wist ook nog niet dat je al bevallen was. dus even snel je site gezien van jullie mooie dochterje. Jeetje wat een verhaal zeg. heb hier kippenvel op me arm. maar wat een mooi en sterk meisje hebben jullie. Wees er maar trots op (maar dat zullen jullie zeker zijn), en ze is in goede handen. geniet maar lekker volop van jullie mooie dochertje.
@patricia, wat jammer dat je het echt niet leuk meer vind op je werk, had je er volgens mij al wel eens eerder over gehoord ( gelezen ) alleen toen zei je dat je toch wou blijven omdat je erg dankbaar werk deed(doet) @mama van sepp, jeetje das niet niks balen zeg dat je nu weer opzoek moet naar een baan, @ aantal dagen... ik nog 77 kan me niet snel genoeg af gaan, ging net even het dorp in, heb vrijdag bruiloft en dacht nog even mooie kleding te halen... maar ver ben ik niet gekomen, ben zo gauw moe, rug doet zeer... het is net of mijn bovenlichaam te zwaar is voor de onderrug... net of het doorzakt laat maar zeggen ( tja sorry heb geen betere omschrijving haha ) en daar komt nog eens heel veel stress van schoonzus en schoonmoeder overheen ook nog grrrr de dagen mogen iig wel opschieten want er zitten nu meer dagen bij dat ik me beroerd voel dan dat ik me goed voel zoonlief is vandaag weer naar de opvang, manlief heeft avonddienst dus heb ook heerlijk de avond voor mezelf zometeen, ik ga nu even op bed liggen, ben ontzettend moe,