September mama's 2010 deel 4 !!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Popkoorn, 18 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

10 mei 2007
    1.454
    0
    0
    ja voor het werk zou ik willen blijven maar voor de rest niet ..
    het is gewoon drama..

en doe jij ook een beetje rustig aan

x

2. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

10 mei 2007
    1.454
    0
    0
    nou meiden ik ga ook even slapen ben helemaal kapot.
    heb net wel de verlos gebeld.. die zei van nadat ik het allemaal het uitgelegd..: weet je wat jij moet doen je eigen gewoon ziek melden tot aan je verlof en dan kijken voor een andere baan als ze zich niet willen aanpassen dan houd het gewoon op.. daarna de huisarts gebeld die zei precies het zelfde.. ze zeiden ook allebei dat de arbo er totaal niet moeilijk over zal doen omdat ze mij gewoon weg geen onregelmatige diensten mogen geven en dat ze rekening met me moeten houden .. dus tja vanavond even met vriendlief overleggen wat ik moet doen met dit ... jullie horen het nog van me

dikke kus

3. Lola82

Lola82 Bekend lid

28 okt 2009
    852
    0
    0
    hey meiden,

ik hoop dat jullie snel uit die werkonzekerheid komen hoor.. tis me allemaal wat he! op dit moment lap ik het ook liever aan men laars - ben ook zo moe - maarja centjes moeten er idd ook zijn!

zoals amigo (denk ik) al zei; het is ook maar een paar maanden op een heel leven he, dus voel jullie niet schuldig! andere mensen zitten gans hun leven thuis zonder echt grondige reden (er zijn er natuurlijk ook genoeg anderen die wel reden hebben begrijp me niet verkeerd)

@amigo: ik probeer juist kracht te putten uit het verhaal van miranke! sanne is, ookal is ze op 28 weken geboren, zo een vechtertje! dus het stelt met gerust dat als ons hetzelfde zou overkomen, de kans groot is dat het ook zo uitdraait.. een heel ander verhaal dan dat het enkele weken terug zou gebeurt zijn.. maarja elke week is een week gewonnen dus gewoon genoeg rusten en naar ons lichaam luisteren en dan komt het normaal wel goed!

@ all: wij mogen om 19u nog eens voor de groeiecho! hopelijk groeit mini Lola goed daarbinnen!

4. Seth

Seth Niet meer actief

hi,

Dames, heb ik nog iets belangrijks gemist...?

ben hier nog ff druk met puntjes op de I te zetten....
    benodigheden voor bevalling halen, kaartjes zijn "rond".... kindje eindelijk erkend... geboortebord besteld... etc. etc....
    dussuhhh nog veel te druk met mezelf bezig....

lola
    Zag iets staan van een groeiecho...
    succes...!!

5. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    ow... trish, wat een gaaf nieuws... en zo snel gelukt ook! Van harte gefeliciteerd met dit bijzondere nieuws zeg! Ik begrijp dat je nog een beetje bang bent ja, maar probeer gewoon goede moed te houden!

Dikke knuf,

Hadassa

6. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg

Ehhhhh wij hebben alleen de erkenning geregeld.. De rest moet ik nog gaan regelen, ben ik dan zo laat ermee? Over 3 dagen vakantie dan zal ik me eens gaan verdiepen in kaartjes enzo..

Wel rustig aan he Seth.. ;)

7. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg

Succes bij de groeiecho.. Is dat standaard in Belgie? Hier krijgen we alleen nog een echo als de vk vind dat de kleine niet goed groeit of ze iets anders uitgesloten wilt hebben.. Tenminste dat vertelde mijn vk me de vorige keer..

8. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Hoi meiden,

ff een dikke knuffel voor jullie allemaal! het valt niet mee op dit moment, zoveel zorgen, stress, pijn en verdriet bij zovele van ons. Jullie moeten allemaal niet vergeten dat jullie gewoon kanjers zijn. Als men zo vervelend doet tegen je, dan hebben zij een probleem.... patries, meid, altijd als je voor een ander klaar staat, krijg je zelf de kous op de kop! meestal wel bedoel ik! Heb jij hulp nodig, dan zijn ze niet thuis.... heel vervelend allemaal, zeker voor jou, maar ze hebben zichzelf ermee uiteindelijk! Nu zeg jij ook nee... dussss, je goed recht! je bent een prachtmeid, en blijf lekker zoals je bent, je zal merken dat als jij niet zo als zij ben, je daar gelukkiger van zal zijn als andersom! Blijf lekker zo spontaan en vrolijk en vooral blijf er voor die ander bestaan!!! Laat je alleen niet uitmelken en leegzuigen, dat heb je zelf in de hand. Wees duidelijk en kies nu voor jezelf en je kleintje! Wat je ook ga besluiten, besluit het met je hart en hoofd, en sta er volledig achter, dan zal niks of niemand je weg kunnen blazen hierop!!! Dikke knuf meid en slaap lekker voor nu!!!

Mama van Sepp, ook jij heb van dat vervelende nieuws gekregen, terwijl je het neit verwacht had. Je hebt je volkomen ingezet, nou dat is iets om trots op te zijn. Je kan met trots achterom kijken en deze periode in je leven dus ook met voldoening afsluiten! Dit heb jij nog jouw leidinggevende gewild, dus er is niets aan te doen! Er komen nieuwe dingen, wellicht betere op je pad! Trouwens, vind wel dat je een leuke baan hebt, super hoor!!! mag je weleens een leuke zakenreis maken naar China?? Dikke knuf meid, en het komt goed ok!!!

Mejojo... jij bent gewoon een lieve schat en ik wilde dat ik je krukken kon wezen om je te helpen met lopen etc. hihi! Helaas lukt mij dat ook niet, want ik herken je verhaal zo enorm. Het lukt mij ook niet meer om lang te lopen of te winkelen, ik heb in steeds heftiger mate last van mijn rug en benen, mijn bekken speelt me parten helaas! Mijn vriendin heeft me net ff op de grond laten liggen om te controleren of mijn bekken wel recht staat. Dit was dus niet zo en aangezien zij massagetherapeut is, heeft ze het ff recht getrokken. merk nu het verschil wel gelukkig, mijn ene been was echt een stukje langer als het andere en staat nu dus weer recht... Tja, nog ff doorbijten he, ook voor jou!!! Je bent een topper meid! Morgen weer een lekke rust dagje voor je als je zoontje naar de crèche gaat. Neem het er ook even lekker van!

ik heb nu even geen puf om op iedereen te reageren, maar ik denk wel aan jullie hoor! Met elkaar redden we het wel toch!!

Seth, waar haal jij een geboortebord vandaan...?

Knuf allemaal tot laterzzz!

Hadassa

9. sebasel4a

sebasel4a Fanatiek lid

23 dec 2009
    1.000
    0
    36
    NULL
    NULL
    Trishka; Gefeliciteerd!!! Ben echt blij voor jullie. En probeer toch zoveel mogelijk te genieten!! Snap dat het
    wel een moeilijk is.

Miranke; Mooi hoor die site. Wat een klein hummeltje he! Geniet van jullie meisje.
    PatriciaK; Gelijk heb je dat je nu ook nee zegt. Heb dat ook op me werk gehad kwam altijd voor iedereen. Tot ik zelf
    eens iets had en toen kon het niet. Ben toen ook nee gaan zeggen de sfeer werd er niet beter op. En moest op den duur
    geopereerd worden en toen hebben ze me contract niet meer verlengd. Dus zo zie je maar was allemaal stank voor dank!
    Mama van sepp; Dat is geen leuk nieuws. Vooral omdat je goed contact met je baas had en het naar je zin had. Hoop dat je snel
    iets anders vindt.
    Teddybeer; Volgens mij mogen ze je contract beindigen. Heb ik ook gehad zat in ziektewet en toen werd me contract ook niet verlengd.
    En heb de bond toen gebeld en ze zeiden als je contract afloopt is dat wettelijk gezien niks aan te doen.

Amigo1985; Loop ook in Belgie en daar zijn ze veel makkelijker met echo's. Je krijgt er veel meer als bij ons.

10. Lola82

Lola82 Bekend lid

28 okt 2009
    852
    0
    0
    Ik ben tot nu toe om de 8 weken gegaan voor een echo (Belgie) maar er zijn vriendinnen van mij die om de 4 of 5 weken een echo krijgen.. het hangt echt af van het ziekenhuis/je gynaecoloog!

Normaal gezien mag ik nu terug op 32w, dan op 36w en vanaf dan volgt om de 1 a 2w een echo.. bij ons komen de vroedvrouwen pas 'in beeld' bij de bevalling.. die doen eigenlijk alles, buiten de laatste 10 min, dan komt de gynae :D

11. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

10 mei 2007
    1.454
    0
    0
    wat ben je ook een schat!! zit gewoon met tranen in me ogen..
    ik heb ook besloten om nu maar eens voor mezelf te kiezen .. het zzit in me aard om altijd voor andere klaar te staan en dan loop ik mezelf ook wel eens voorbij .. zoals de veloskundige en de huisarts zeiden laat je leven niet bepalen door je werk denk nu aan jezelf.. en dat heeft toch nog een keer me ogen geopend .. ik zal altijd klaar staan voor mensen want dat vind ik ook erg fijn.. net met me moeder erover gehad en die had ook zoiets van meid stop met werken je heb nog een kleintje thuis en je doet jezelf alleen maar meer pijn aan op deze manier en daar heeft ze gelijk in .. ik vind het kut dat ik me nu ziek moet gaan melden maar aan de andere kant het is nu tijd voor mij nu mag ik wel een keer uitrusten .. en proberen te genieten van de laatste paar weken van de zwangerschap... door me werk kan ik namelijk ook niet genieten en daar baal ik van..
    we zien wel hoe het verder loopt allemaal ..
    maar ik ben blij met jou lieve mooie woorden.. jij weet alles altijd zo goed te zeggen je bent een TOPPER

dikke kus

12. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

10 mei 2007
    1.454
    0
    0
    Ja inderdaad.. ik vind het ook wel heel moeilijk om nee te zeggen omdat ik iedereen wil helpen .. maar ja als ik inderdaad dan wat heb en dat er dan niemand wilt invallen dan houd het gewoon op en zeker nu... als ik geen kindje had gehad en niet zwanger was dan was het misschien een ander verhaal dan had ik ook wel 40 uur gewerkt inplaats van 25 uur maar ja helaas .. maar misschien wel eerder jammer voor hun dan voor mij ...

xxx

13. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Zo ik mag ook weer gaan werken.. Vandaag tot 23.00.. Morgen en overmorgen nog een dagje en dan 2 weken vakantie.. Dan nog 5 diensten verdeeld over 2 weken en dan VERLOF... Yeah!

Allemaal een hele fijne avond..

En hebben jullie misschien leuke tips wat ik mijn vriend voor papa-dag kan kopen? Hij heeft ook aan mij gedacht met mama-dag, dus wil ook iets leuks voor hem kopen, maar heb geen flauw idee.. Misschien hebben jullie leuke tips..

14. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

10 mei 2007
    1.454
    0
    0
    werk ze buddy!!!!

lekker hoor bijna vakantie.. ik moet nu nog 'eigenlijk' een week werken en dan heb ik 3 weken vakantie .. maar die laatste week zit er voor mij niet meer in om te gaan werken ...

en een tip voor papa dag... pff moeilijk .. iets met de aller liefste papa.. ( die van mij heeft van de week een tv gehad dus die krijgt niks meer hahaha)

xxxx

15. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    @ all wat gaat het hier hard en ik heb het zoooooooo druk. tis maar goed dat ik niet werk, want ik zou er geen tijd voor hebben whahaha. Ben veel bij mijn ouders, omdat het op het moment erg hard achteruit gaat met de gezondheid van mijn vader. hij kan nog maar heel moeilijk lopen en alleen 's morgens heel vroeg durft ie soms de auto te pakken. dus ik rijd veel heen en weer voor mijn ouders, want nu kan ik ze nog lekker helpen. van mijn huishouden komt dus ook niks terecht, want als ik eens tijd heb probeer ik zp bij te lezen whahahaha.

@ vosje & jane: mooie buiken zeg

@ seth: ben je trouwens al weer beter?

@ daantje: wij kregen een brief van de kraamzorg dat ze pas in de 7e maand voor een intake langskomen.

@ sebasel4a: de bon van prenataldoos zouden wij ook pas met 7 maanden krijgen

@ bikini: nou mij niet in bikini gezien hoor haha. ik heb striae tot en met en ben zelf blond, maar uitgerekend de haartjes op mijn buik natuurlijk heel donker.

@ mahicary: lekker doen wat jij fijn vind meid. jij hebt de regie in handen en jij moet het zware werk leveren. dus laat ze maar kletsen hoor.

@ trishka: gefeliciteerd meid. wat fantastisch en natuurlijk is het nu best wel een beetje eng. probeer er maar lekker zoveel mogelijk van te genieten.

16. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

wat ben je toch een ontzettende schat !! zelfs als je je eigen beroerd voelt heb je nog de puf om een ander even een hart onder de riem te steken !!!

gelukkig gaat het iets beter nu je bekken weer recht staan !

meid je bent echt een ongelovelijke schat !! hele dikke knuffel voor jou !!!

ik loop bij de fysio, maar meer voor de schouder en nek klachten,
    heb veel hoofdpijn wat van de nek klachten komt. moet eigenlijk gekraakt worden, maar die vent doet het niet... durf er ook niets van te zeggen, stom hé :)

vandaag is trouwens zoonlief naar de creche geweest, hij gaat er elke woensdag heen.
    toen ik daar kwam begon hij meteen te huilen, hij was zo moe !! helemaal blij dat hij naar huis toe kon:p

normaal gaat hij 8 uur naar bed, nu ga ik hem zo even lekker in bad doen en dan ligt hij om 7 uur in bed, ventje is echt heel moe,

vanavond heb ik heerlijk de avond voor mezelf. manlief moet werken tot een uur of elf.
    maar ik hoop dat ik mezelf nu eens optijd het bed in kan schoppen,
    morgen heb ik de huishoudster weer, en moet morgen vroeg ook weer naar de gynaecoloog,

nou ik doe mijn ventje nu maar eens in bad doeii doeii

17. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    :)thxs..:)

Ok, foutje dus, dacht dat je zoontje morgen ging... sneu he als ze zo moe zijn, maar als het goed is heb jij dan wel een lekker rustige avond, omdat hij snel lekker zal slapen! Kruip zelf er ook maar vroeg in ja, dat heeft jouw lichaam echt wel nodig. Jeetje, al jouw klachten, nou dan hoor je mij echt niet hoor!! Waarom durf je niet te vragen of hij je nek wilt kraken mejojo? Het is toch jouw lichaam... beetje harder worden hoor voor de buitenwereld, mensen lopen anders zo snel over je heen, en daar heb je niks aan. Als het jouw verlichting brengt, en er is niks op tegen om je te kraken qua je gezondheid/zwangerschap, nou dan gewoon DOEN...! Hmm... ik zie voor mijn geestesoog een enorme kerel achter je staan met kolenschoppen van handen, die jou enorm tere nekje even gaat kraken.... brrrrrrr hahaha! Wat een verbeelding heb ik af en toe hahha!!!

Slaap lekker voor straks meid!

Liefs,

Hadassa

18. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Net telefoon gehad.. 20 juli komt de kraamhulp voor de intake langs.. Vind het allemaal spannend nu het zo dichtbij komt..

19. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Heeeee je moet niet gaan huilen om mij he.... dan doe ik iets niet goed....!!!!:):):) Hier heb je ff een doos tissues! Huilen kan echt geen kwaad soms, lekker alles eruit gooien en dan met nieuwe energie weer verder gaan! Je hebt gekozen voor jezelf, heel goed! En ook nog eens zo'n wijze mama, erg fijn! Laat het je lekker allemaal aanleunen meid,en ga jij nu maar eens echt genieten ja! Word onderhand tijd! je helpt dove mensen, maar bij jou op het werk zijn ze denk ik blind.... sneu voor hen hoor! Misschien geleidehonden aanschaffen, zodat ze de goede richting op gestuurd worden! na je bevalling en verlof kan alles er misschien wel heel anders voorstaan meid, dat hoop ik voor je! Je vind je werk erg leuk en dat is ook erg belangrijk... nou nu lekker niet over denken, maar loslaten en het ruime sop kiezen!

Dikke knufffffff,

Hadassa

20. Seth

Seth Niet meer actief

Weet hier iemand hoelang een harde buik mag aanhouden?

Had een flinke stapel was weg gewerkt.... en al flinke buikpijn....
    kindjes waren hier strontvervelend...en kreeg net (denk kwart over 6) echt hele flinke steken links in mn buik.....

Sindsdien is mn buik dus kei, en kei, hard....

Deel Deze Pagina