September mama's 2010 deel 4 !!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Popkoorn, 18 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @seth: volgens mij hoort een harde buik hooguit een paar minuten te duren. anders even je vk bellen meid.

2. Seth

Seth Niet meer actief

Net vk gebeld.....

moet 2 paracetamol innemen en een uur rustig liggen en dan terugbellen....

Een probleem vriend is overwerken....dreumis ligt boven in dr bed te janken.... en peuter valt me constant lastig....
    Zit dus nu hier beneden te janken.... zal ook wel niet de bedoeling zijn......

maarja mn vent opbellen vind ik ook zoiets....

3. Seth

Seth Niet meer actief

Ze zei dat de steken klonk als bandenpijn.... nou dat was het niet hoor....

ik zet de pc uit... en probeer ff te liggen....

4. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Zit de hele tijd maar te twijfelen wat ik hier nou s neer moet zetten. Wilde een egoberichtje doen omdat alles tegen zit en het met mn buik ook helemaal niet lekker gaat, maar dan lees ik dat er zoveel meiden het ff moeilijk hebben en hoe lief Hadassa dan naar iedereen is en dan schaam ik me dood om alleen maar aan mezelf te denken. Toch maar even proberen dus wat te reageren, al heb ik neit veel onthouden.

@Trishka: wow wat een supergeweldig nieuws meid. Ben zo blij voor jullie. Kan me wel heel goed voorstellen dat het eng is. Je staat er nu natuurlijk een stuk minder onbevangen tegenover. Maar gaat goed komen, dat moet gewoon want jullie verdienen het zo!

Ga zo verder want ik kan gaan eten 9zit op mn werk)

5. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

denk dat ik zometeen ouderwets in bed ga liggen en een videobandje opzet haha dat heb ik al heel lang niet gedaan en daarna slapen ;)

wbt fysio... ik moet eigenlijk ook gekraakt worden, heb voor het kraken de verwijzing voor fysio van de dokter gekregen,
    maar ik durf niet te zeggen of te vragen of hij nou eindelijk eens kan kraken.... heb het idee dat ik een antwoord terug krijg als : wie is hier nu de therapeut..!! en dan ga ik me klein voelen en durf ik een volgende keer niet eens weer te komen...

( jaja 21 jaar ... bijna 2 kindjes... en nog gedragen als een kind haha ;))

6. Popkoorn

werk ze !!

wbt vaderdag.... sorry geen idee.... heb zelf van zoonlief een fotoshootje laten maken voor manlief,

en zoonlief heeft vandaag op de creche een zakdoek gekleurd met stiften voor papa.

7. Popkoorn

ach meid... iedereen moet zijn ei kwijt... mag jij ook hoor !! gooi het er maar uit !!
    daar zijn we toch ook voor.... mekaar een beetje steunen !!

8. Popkoorn

hopelijk zakt het af !!

hopelijk zijn de kids ook al wat rustiger zodat jij ook de rust kunt proberen te pakken.

9. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @Seth: doe kalm aan meid. Anders gewoon je vriend bellen hoor als de vk rust adviseert. maar goed, makkelijker gezegd dan gedaan weet ik.
    @Mamavansepp: wat naar zeg van je werk. Daar gaat je inzet. ik heb eht helaas ook een paar jaar terug mee gemaakt na 11 dienstjaren en leuk is anders zeg. Krijg je geen ontslagpremie? Veel succes met het zoeken naar een nieuwe leuke job
    @Hadassa: wat een resprect heb ik voor jou meid dat je altijd de goeie woorden voor iemand weet te vinden en er ook de fut nog voor vindt. Ik leef altijd wel net zo met iedereen mee, maar zo goed emt woorden ben ik niet en heb er vaak ook gewoon domweg de energie niet voor. Fijn dat je vriendin je bekken wat rechter heeft kunnen zetten, dat scheelt dan weer.
    @Patricia: goed aan jezelf denken nu meid, ook al is dat heel moeilijk om toch neit gewoon overal ja op te zeggen. Je ukje en jij hebben de rust nodig.
    Supergoed dat je je ziek gaat melden meid!
    @mejojo: he wat zielig dat je zoontje zo moe was. Is ook vermoeiend zo'n dagje spelen. Vervelend dat je peut niet kraakt. Toch misschien maar even vragen als je daar baat bij hebt.

10. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
  11. Seth

Seth Niet meer actief

12. Seth

Seth Niet meer actief

Vk weer gesproken....
    zodra ik half uur echt lig, trekt het langzaam weg (niet geheel maar grotendeels)...... maar nu ik net ben wezen plassen... en dus weer ff gelopen heb is het terug....

heb nu weer absolute rust aan mn broek hangen... ik mag dus niets doen van haar.... alleen het echte broodnodige...
    Dit moet ik tot vrijdagmiddag doen... ofja eigenlijk, niet doen dus..... en dan contact met haar opnemen....
    Zodra er maar iets verandert moet ik haar gelijk bellen....

Ga ik maar weer liggen.... want zit hier dus nu weer met een keiharde buik....

zucht.....

13. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Seth, vooral heel rustig aan doen meid!! Die harde buiken zijn niet goed nu.

Sann, prachtige echo!

14. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    woon je in Barendrecht? Had ik moeten weten. Voor ons is het zo'n 20 minuten rijden over de snelweg.

15. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Kalm aan doen dan maar meis, want al die harde buiken is niet goed. Hoop dat eht snel weg trekt. Dikke knuffel voor jou

16. Lola82

Lola82 Bekend lid

28 okt 2009
    852
    0
    0
    Hoi meiden!

@ seth: doe een beetje rustig aan he meid, probeer wat tijd voor jezelf te nemen.. je schiet teveel rond denk ik om het op zen vlaams te zeggen ;)

@ all: kleine meid weer helemaal goedgekeurd! ondertussen al bijna 1kg en 35 cm! we zijn weer helemaal tevreden! ze lag ook al mooi met het hoofdje naar beneden, maar nog niet ingedaald hoor :D

17. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Lieve Sann,

De tranen rollen me even over mijn wangen, zo goed voel ik me nu ook weer niet. Ik ben zooo vreselijk overstuur geraakt vanavond en heb er vanalles uitgekraamd. Zoooo boos en verdrietig tegelijk! Zo zie je maar, ik heb niet altijd de juiste woorden. Ik ben wel een bemoediger, dat weet ik. Alleen soms is mijn grens ook bereikt en vanavond was dit dus zo... En dan is het ook erg heftig! Nu ben ik echt helemaal op en zou het liefst mijn koffer pakken en er vandoor gaan. Morgen weer een nieuwe dag en dan is het ook weer over. Waarschijnlijk ben ik nog wel vreselijk moe morgen, geestelijk put dit me echt uit.

je moet hier vooral jezelf zijn Sann, als je geen energie hebt om te reageren, hoeft dat niet! Je hebt momenteel echt genoeg aan jezelf, Gelukkig ben je bijna vrij en heb je lekker vakantie meid, ga lekker bijtanken dan en genieten van alles wat er gaat gebeuren!!!

Dikke knuf,

Hadassa

18. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83

Dan zeg je gewoon als hij dat zegt, wie is hier nu de patient, wie voelt hier haar lichaam aan, wie weet wat er nodig is om die pijn weg te nemen en wie heeft mij doorverwezen en voor wat! Meid, je hebt jezelf ermee als je het niet doet! neem anders je mannetje mee, zodat hij het gewoon voor je kan vragen... je kan toch gewoon vragen waarom hij niet kraakt en dan aangeven dat je dat liever wel hebt?

Knuf,

hadassa

19. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Lieve schat, jij bent weer goed in heeeeel veeeeeel andere dingen, waarin ik het niet ben!!!!!!! Ieder haar talent ok!!!

Je bent gewoon een lekker ding jij..!

20. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83

Deel Deze Pagina