September mama's 2010 deel 4 !!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Popkoorn, 18 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Ach arme Seth, je hebt het ook te verduren he... jij en huilen, dan is er echt iets loos... en dan vind ik het echt niet raar om je vriend te bellen. Je bent toch samen zwanger lieverd, en jij hebt gewoon die rust echt nodig. We willen niet dat je kindje nu gaat komen ok!! Kinderen zijn leuk, maar soms zoooooooooo lastig! Vooral op de momenten dat je het even niet kan hebben, zijn ze extra vervelend. Grrrrrr.. ik ken dat zo! Hopelijk voel jij je snel weer een heeeeeel stuk beter lieverd, en gaat je buik weer lekker ontspannen zijn. Misschien helpt het als je even lekker in een heel warm bad (als je die hebt) gaat liggen met een heerlijke ontspannende olie erin. Of onder de warme douche... om even helemaal in relax stand te komen! En nu weet je ook dat je niet meer zo'n grote was ineens weg moet werken, rustig aan, zittend gaan doen en beetje voor beetje! Kom je er vandaag niet, dan morgen wel! Ik weet wel dat je dat ook probeert en dit gewoon niet altijd lukt, we hebben nu eenmaal een gezin wat door moet draaien, en wij spillen kunnen er niet even uitstappen he! Maar toch is het zooo nodig om die tijd voor jezelf in te bouwen, voor nu, maar ook straks!

k hoop dat je van chocolade hou, ik heb hier een heeeeeeele grote zak vol met de allerlekkerste chocolade.... dat helpt hoor om je weer ff helemaal lekker te voelen! Lekker opeten, je kan het ook smelten en dan aardbeien en stukjes meloen erin dopen... mmmmmm! Dan ga je weer "smilennnnnn"!!! Gaat je kindje ook zeker doen dan!!!

Diiiiikkke knuf,\

Hadassa

2. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Nou meiden, ik ga er ook vandoor nu, val om van vermoeidheid en emoties zitten ook hier erg hoog! Ik heb net mijn chocolade aan Seth gegeven, anders had ik het zelf opgegeten... Hoe beroerd en pijnlijk kan je je soms voelen he...! Morgen ga ik mee op schoolreisje van mijn dochter... daar heb ik echt geen zin in, maargoed, ze zou het vreselijk vinden als ik niet mee zou gaan en heb het beloofd dus dan moet ik het ook doen natuurlijk! Maar als ik mocht kiezen, in mijn bed, met dekens over mijn hoofd en lekker alles eruit janken en trappen... Niemand om me heen... gewoon ff helemaal niks!

Slaap lekker allemaal,

Hadassa

3. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Jeetje Seth, doe je het rustig aan meid! Anders toch maar vriendlief bellen! Sterkte!

Ik ben niet zo heel goed als Hadassa in het vertellen van opbeurende berichten, maar ik wil Hadassa even een knuffel sturen, je bent echt super lief voor iedereen hier terwijl je het zelf momenteel ook niet makkelijk hebt.. Super! Komt ie..... *Dikke knuffel*

4. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Lieve Sann, gooi het er lekker uit hier.. Daarvoor zijn we hier toch, om elkaar er doorheen te sleuren! Ook jij moet gewoon je verhaal doen zodat we wat opbeurende woorden na je toe kunnen sturen..
    Is het nog een beetje gegaan op het werk? Dat stomme werk ook van ons allemaal, helaas is het nodig voor brood op de plankjes maar anders.... Ook voor jou een dikke knuffel, hoop dat je je snel wat beter voelt!

5. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg

Bijna even groot als die van ons.. Die was vorige week bijna een kilo.. Fijn dat alles inorde was!

6. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
  7. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Ik ga nog even gtst terug kijken dan duik ik het bedje in.. Nog 2 dagen werken en dan vakantie! Yeah...

Slaap lekker allemaal..

8. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

goeiemorgen :)

9. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ik wilde heeeeeeeeeel ff inbreken om te vragen hoe het nu met seth is?
    Hoop dat het beter is hoor:(

10. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Thxs... je kan er zelf ook wat van hoor lieverd!!!

Knuff!

11. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Goedemorgen,

Ff snel dan, moet zo weg! Ik zit hier half slapend achter mijn laptop.... heb lekker geslapen gelukkig vannacht en voel me al een stuk beter als gisteren!! We gaan oplossingsgericht denken vandaag.... al onze pijn en vermoeidheid binden we aan een vuurpijl en schieten we naar de maan... hupsakee... opgeruimd staat netjes ;):D:)

Fijne dag allemaal!

Hadassa

12. ktje

ktje Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.313
    0
    36
    goedemorgen....

Hadassa hele fijne dag vandaag,hopelijk kun je er lekker van genieten en vergeet je ook even je zorgen.. en als je nog een plekje hebt op die vuurpijl schiet ik dat van mij ook mee..
    dikke knuffel voor jou...

Seth: DOE JE RUSTIG AAN!! herken wat je zegt, en alleen RUST helpt. Hoe moeilijk dat ook is vooral met kindjes... en dan ook nog voor je eigen gemoed...
    hier gister een meisje met bal staan dat ze de tuin in wilt en dan als moeder zeggen dat het nu even niet gaat omdat mama echt even moet liggen... dan breekt je hart.:(

ben de rest alweer kwijt maar even voor alle dames:
    Bekijk bijlage 79380

13. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36

@lola fijna dat het zo goed gaat met jouw beeb, vandaag 29 weken... en vanavond gyn, ga weer 2 kilo erbij zijn volgens mij, het gaat wel ultra snel nu vind ik... pfff en savonds zit er dan nog eens liters vocht in je enkels, ik mag pas om half zeven... kan beter smorgens afspraak maken dan weeg ik minstens een kilo minder :)

14. Lola82

Lola82 Bekend lid

28 okt 2009
    852
    0
    0
    haha dat ken ik! maar vriendlief kan hier enkel savonds dus wij gaan ook altijd laat! ben benieuwd naar het gewicht van jullie knulletje! laat vanavond zeker iets weten he!

en niet inzitten met al die kilo's hoor, die krijgen we er daarna (met bv en sporten) wel weer af! ;)

knuffel en geniet van de echo! :D

15. Popkoorn

hadassa wat fijn dat je een heerlijke nachtrust hebt gehad :D

hier helaas totaaaal niet...:( manlief lag pas half 1 in bed, en tot die tijd heb ik ook erg slecht geslapen.... en daarna was manlief zo onrustig... hij heeft me 3 keer over wakker geschud... ik vraag ... wat is er ?? zegt hij: oh nee niks hoor !!

( doet hij in zijn slaap... weet hij vervolgens niks meer van;))

16. Popkoorn

ik mag zo ook naar de gyn.... krijg ik weer een echo van mijn meisje :D

en vanmiddag weer naar fysio.... als manlief dan al thuis is van zijn werk misschien indd manlief maar eens mee nemen :p

17. Seth

Seth Niet meer actief

Hoogvliet...

18. Seth

Seth Niet meer actief

zo'n mooi taaltje...

fijn dat ze goedgekeurd is...
    (begin hem hier toch wel te knijpen trouwens met 1260 gram.... met 27w 5 dagen....;))

19. Seth

Seth Niet meer actief

Bedankt voor je lieve woorden.....
    Weet inderdaad niet hoe ik mn rust moet pakken....;)
    mn buik is hier nog steeds hard...(alleen als ik half uur lig is het weg... maar zodra ik ga staan en ff loop terug) en pijn onderin mn rug.... maarja kindjes moeten gewassen worden... aangekleed...

mocht alleen het broodnodige doen van vk.... nouja laten we net brood nodig hebben....:) dus naar winkel geweest... etc. etc..

weet t gewoon niet...:(
    gisteravond had mn vent de was opgehangen die nog in het wasmachine zat, maar ging niet echt van harte.... voelde me dus ook nog zwaar schuldig en huilerig....

nouja.... komt wel goed....

20. Seth

Seth Niet meer actief

Reageer straks wel ff verder......

vond via, via... van de week deze site
    Referentiecurven - perinatreg

Staan "schattingen" op van het geboorte gewicht... nav een meting...
    natuurlijk kan het nog veranderen, maar misschien wel leuk om gewoon ff te kijken...

Wel ff opletten dat je de goede pakt.... primi(nogwat) is eerste kindje....
    multi(nogwat) een volgend kindje.....

Gewoon voor de lol...

Deel Deze Pagina