September mama's 2010 deel 4 !!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Popkoorn, 18 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seth

Seth Niet meer actief

goeienacht trouwens.... :D

2. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

ja joh... ook goeiemorgen ;)

3. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

goeiemorgen :D

zoonlief was weer vroeg vanochtend. niet grappig,
    waarom slaapt hij tot 7 uur wanneer ik slecht slaap.... als hij dan ook slecht slaapt kan ik er gewoon uit want ben toch al wakker ;)
    maar vannacht slaap ik ( pas om half 12 maar toch) redelijk goed... word meneer gewoon weer vroeg wakker :(

achjah.. niets aan te doen... vanmiddag moet ik wel even flink bij tanken, heb vanmiddag rond 4 uur bruiloft van vrienden (buren) en dat hou ik anders echt niet vol.

ben vandaag dus niet veel te vinden hier, fijn dag vandaag,

xx

4. Seth

Seth Niet meer actief

Ach, gun hem ook zn lolletje....:D

nee vervelend.....maarja kindjes zijn ook altijd vervelend, als het net FF niet uitkomt....
    Kunnen ze iets, doen ze het NOOIT op verzoek... etc. etc. etc...

rustig aan... en veel plezier vanmiddag

5. silkie

silkie Actief lid

31 mrt 2009
    470
    0
    0
    @Mejojo; wat een vervelende situatie, zo met die stress over je schoonmoeder en schoonzus. Snap dat het moeilijk op te lossen is, maar het heeft nu zulke nadelige gevolgen dat je er eigenlijk wel iets mee moet. Hoe staat je man er tegenover?
    Veel plezier bij de bruiloft vanmiddag, maar el rustig aan doen hoor!

@Lola; fijn dat je moeder weer hersteld. wordt een intensieve tijd met die bestralingen

@Wendy; mijn baarmoeder zit ruim een handbreedte boven de navel, maar zit volgens de gyn ook erg hoog.

@Seth; hoe gaat het nu met je?

6. Seth

Seth Niet meer actief

Silkie
    mn harde buiken en menstruatiepijn zijn gelukkig weg..... heb ik dan wel wat anders voor terug gekregen...

Gistermiddag snoot ik mn neus en voelde ik mn oren "klappen".... daarna kreeg ik oorpijn... wist me gisteravond geen raad...
    pfff wat doet dat zeer zeg... nog nooit oorpijn gehad...
    Vandaar dus dat ik vannacht op was....
    Nu komt er beetje bloed elke keer uit... en ben ik zowat doof...
    voel me net B2 uit Bassie en adriaan...:D

Net vk gebeld, om te melden dat harde buik weg was.... gelijk gevraagd... maarja idd je weerstand kan dus stukken lager zijn als je zwanger bent......
    heb ik dus duidelijk last van nu, want anders ben ik bijna nooit ziek.... en val nu ECHT van het ene in het andere...

positieve van dit..... IK MOET wel rust houden... kan niet eens de vaatwasser uitladen.. want staat mn oor op klappen....
    Blijf dus in mn pyjama vandaag...

7. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    goeiemorgen dames!!!!

Pfff ik kan moeilijk komen meeschrijven, wil het nochtans graag, maar ben gewoon stikkapot en heb elke avond last van harde buiken waar ik het nu al benauwd van krijg dus Pffffff
    Slapen lukt niet goed en als ik dan wel slaap is wekkertje Laiss daar (elke dag om 6 uur, okee moet er wel om 7 uur uit, maar dat uurtje extra...)
    Ik kan echt niet geloven dat ik nog zo lang moet, voel mij alsof ik elke moment kan bevallen en ben helemaal op :$
    Verder gaat alles zijn gangetje.
    Ik heb een lekker actief kindje in mijn buik, dus zelf doet ie 't blijkbaar wel goed ;)

Hopelijk alles okee met iedereen hier....

Grts

8. Seth

Seth Niet meer actief

Als ik al overal last van heb met 2 achterna rennen.... kan ik me wel voorstellen wat je bedoelt.....;)
    rustig aan he? nouja inzoverre dat uberhaupt kan...

9. Seth

Seth Niet meer actief

ik vind trouwens.... (en bedoel ik niet aanvallend naar diegene die zwanger zijn van hun eerste kindje(s))
    maar dat een "volgende zwangerschap".... zo "simpel" afgedaan wordt....

Vriendin van mij is zwanger van haar eerste.... en bij alles wat betreft de zwangerschap aanstaande bevalling, krijg ik te horen,
    "ja, maar het is jouw derde"...

Net of het allemaal simpeler is...
    Heb bij mn eerste zwangerschap nog geen harde buik gehad...of iig geen last van gehad en toen het begon te rommelen, kwam hij ook....
    bij dochter had ik op geven moment al dat ik rust moest houden.... en nu... tja.. we weten hoe het nu loopt....
    IK vind net alsof elke zwangerschap zwaarder word....

Over de bevalling krijg ik te horen... dat ik weet wat me te wachten staat...
    JA, ik weet hoe een wee voelt, maarja.. voor het zelfde geld krijg ik nu ander soort weeen... en helaas weet ook niet hoe dingen gaan lopen....
    net als bij een eerste, heb ik geen scenario liggen....

probeerde mn vriendin uit te leggen dat het soms makkelijker is om ergens "blanco" tegenover te staan....
    had het volgende voorbeeld:

Zie het als verstandskiezen uitsnijden... iedereen weet dat het geen pretje is.... maar als je 2x terugmoet... heb je niet meer het gevoel van: "ik zie wel hoe het loopt", maar heb je de extra "ballast".... van de ervaring van vorige keer...
    Ja, je weet hoe de verdoving gezet wordt... en HOE het werkt, maar hoe het deze keer uitvalt... niemand die het weet....;)

(nouja moest me ff van het hart..... aangezien deze zwangerschap hier wordt gezien als: lopende band werk"):)

10. Mama van Sepp

Mama van Sepp Fanatiek lid

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Goedemorgen Dames! Sorry voor mijn afwezigheid.. heb mijn eigen sores op dit moment .. maar seth begrijp precies wat je bedoelt .. en vind het ook erg vervelend.. een 2e (of 3e of 4e etc) zwangerschap is juist zwaarder! Je hebt al (een) kindje(s) rondlopen, je kan niet meer rust nemen wanneer het jou uitkomt, en je lichaam heeft het allemaal al een keer gedaan.. en laat ik het zo zeggen een zwangerschap is gewoon funest voor een lichaam!

Zo! Dat is mijn mening! En ik wens iedereen hier een fijne dag en voor degene die niet lekker in hun vel zitten een dikke knuffel!

11. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    ben het wel met je eens seth. Hier ook van oh je weet al hoe het moet dat bevallen, je weet hoe het voelt ed. Euh ja maar toch vind ik nog spannend, misschien krijg ik nu idd eerst weeen en dat dan pas de vliezen breken (bij de eerste was het dus andersom), misschien doe ik er nu 24 uur over ipv die 4,5 uur voor de eerste. Het is en blijft elke keer een verassing.

12. Seth

Seth Niet meer actief

mamavansepp + all
    Jij...... en alle andere hier ook een knuffel.....

Heb door mn halve aanwezigheid.... of eerder afwezigheid, laatste dagen volgens mij een hoop gemist... maar iig sterkte voor diegene die het nodig hebben....

13. Seth

Seth Niet meer actief

juist.... je hebt sowieso al veel verschillende soorten weeeen... beenweeen, buikweeen rugweeen....
    en HOE we moeten bevallen weet toch iedereen...??!!

"vlot, pijnloos... en zonder schade"......

Tjakka!!!!! daar doen we het voor.....:D

14. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    hihi de eerste keer was het bij mij wel vlot en zonder schade, maar niet pijnloos ;).

15. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    dagmeiden,

gisteren bij de gyn geweest voor groeicontrole.

onze kleine jongen weegt momenteel 1420 gr .. en alles gaat PERFECT met hem !

ben zo blij, bloeddruk perfect, geen eiwitten, geen suikers... en maar 1.5 kilo erbij...

zit weer even op een roze wolk !!!

16. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Gefeliciteerd! Super joh enne je gaat bijna naar de 30 weken! Jeetje voor jou gaat het echt opschieten! Ik ben jaloers :)

17. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    By the way! We hebben eindelijk definitief de naam! Pffff wat een strijd was dat maar ineens was die daar en nu kan ik aan niks anders meer denken :) ,tenminste behalve dan dat ik zometeen voor het eerst geen baan meer heb ;) (maar dat is een kleinigheidje :(;)) ..

18. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    hitchke: Fijn dat alles goed was! Kun je weer lekker genieten!

mama van sepp: Ben benieuwd naar jullie naam ;). Ik vind sepp ook een erg leuke naam, maar helaas vind manlief die niet zo leuk. Maar we zijn er ook uit en hebben ook een super leuke naam ;).

19. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Thanx :) .. en hier had manlief zelfs die naam bedacht al met 3 maanden zwangerschap dus toen was het een stuk makkelijker! Mika vind ik ook super stoer! Maar we krijgen nu een meisje dus dara hebben we niks aan hahaha :) en jullie toch weer een jongen?! staat me tenminste zo bij?! Maar waren jullie er wel snel uit?

20. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    ja we krijgen idd weer een jongetje. Ja we waren er eigenlijk vrij snel uit, maar heb een tijdje getwijfeld aan de naam, maar kan tot nu toe geen leukere bedenken bij mika, als sepp en de naam die we nu hebben. En sepp valt helaas af, dus dan blijft er maar 1 over ;)

Deel Deze Pagina