September mama's 2010 deel 4 !!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Popkoorn, 18 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    even trots ons manneke showen ;).

2. Alita

Alita Niet meer actief

He meiden...

Sorry weer een hoop geschreven maar ga niet op alles reageren ....

Wel kan ik meepraten over een volgende zwschap..
    Ik vindt het ook een stuk moelijker hoor! Je hebt al een kindje erbij lopen, manlief werkt heel veel dus sta er grotendeels alleen voor.
    Meer last van mijn lichaam enz...
    En over dat je al een bevalling hebt meegemaakt....HALLO wij weten dus nu precies wat ons te wachten staat!!! Alsof dat zo leuk is!! Als je voor de eerste keer bevalt weet je niet waarop je je moet voorbereiden en nu...aaaaahhhhhhhhh...

Hahaha maar ik maak me niet druk over de bevalling, want ook weten wij nu heo snel je alles weer vergeten bent als je je kleine meid in je armen hebt!! Of jongen natuurlijk!

Ook verheug ik me op de tijd na de bevalling, nu ben je een stuk zekerder en zul je denk ik iets minder geleefd worden!
    Kraamzorg is leuk en aardig maar nu gaat het toch echt op MIJN manier hoor!!

Zo dat is eruit!! Seth fijn dat alles weer beter gaat!
    @Mamavansepp jeetje zonder baan?

Hier had dik vanmorgen erg veel last van mijn ribben, gister ook al...ze ligt links met haar ruggetje onder mijn ribben...aaaahhh dat is som een heel erg vies gevoel!!
    Voor de rest niet veel bijzonder meegemaakt eigenlijk...saai he?!

3. Alita

Alita Niet meer actief

wat een mooie foto!!!:)

4. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    thnx cindy!

5. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Hoe is het verder nog met je?

6. Mama van Sepp

Mama van Sepp Fanatiek lid

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Wauw wat een kanjer!!!! En bijna 2 alweer zie ik!! Leuk hoor! Jongentjes zijn super! Ik ben benieuwd hoe ik het met die dame ga doen!

7. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    dat was precies een moeilijke bevalling, een naam kiezen bij jullie... moet zeggen dat ik al voor ik het geslacht wist, onze naam gebruikte tegen men buik... wist gewoon ook op voorhand op gevoel dat het een jongen ging zijn........

8. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    ja vind het ook super dat ik nog een jongetje krijg! Een meid zou toch wel erg wennen zijn denk ik ;).

9. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    gek he dat je zo'n voorgevoel kan hebben, bij alle twee was mijn voorgevoel goed.

10. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    wie van jullie is er ook verslaafd aan chocola? Ik blijf maar chocola aant eten, echt erg gewoon!

11. Lola82

Lola82 Bekend lid

28 okt 2009
    852
    0
    0
    @ meiden-die-niet-voor-de-eerste-keer-zwanger-zijn: ik kan het me voorstellen dat het zwaarder is als je al een ukje hebt rondlopen (en dat het meer dan verdubbeld per kind) - en dan heb je niet veel aan de ervaring van je eerste (buiten dat je iets meer zekerheid hebt over hoe het in zen werk gaat zeg maar).. veel sterkte voor jullie want de laatste weken zullen nu wel heel zwaar gaan worden!

@ daantje: wat een mooi knulletje - om op te eten :D

@ hitchke: amai Buddy wat doet jouw mannetje het goed! echt al een flink babytje he.. en wat leuk dat al jouw waardes zo goed waren! mijn bloeddruk was een beetje verhoogd (140-80) maar ok, dat gebeurt nog al eens.. beetje in het oog houden! geniet van je roze wolk! en 1,5kg, well done! ik zit ondertussen aan +14 kg! maar de gynae zegt er niks van :D

@ all: wij zijn ook al heel lang over de naam uit.. blijven hem zo mooi vinden! is zo leuk om er zo concreet al over te praten ook, we noemen haar ook altijd zo als we met zen tweetjes zijn.. wel oppassen geblazen bij anderen.. iemand in de kennissenkring noemde haar dochtertje 'Lily-Rose' vind ik ook echt prach-tig! Heel speciaal en supervrouwelijk! wat vinden jullie?

groetjes!

12. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Nou dat heb ik dus ook! Ik denk dat ik er heel erg aan moet wennen.. tenminste ik kan het nu nog zelfs niet geloven :)

13. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Mijn voorgevoel klopte ook bij beide :) alleen toen het bij deze dan ook echt bevestigd werd was ik toch in shock gek he :)

14. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    @kilo hmmmm weet het even niet.. was een paar weken terug nog +9 maar zal nu wel weer iets bij gekomen zijn..

@lily-rose ik vind het inderdaad een prachtige naam.. maar niet voor ons wij zijn meer van de stoere korte namen :)

15. Alita

Alita Niet meer actief

@Daantje nou goed hoor!! Moe moe moe maar voor de rest niks te klagen!!
    @Naam die hebben wij ook al....

16. Seth

Seth Niet meer actief

super... en geniet van het roze wolk gevoel...:)

17. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    zeg dat wel ...

18. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    thnx!

ik persoonlijk ben niet zo van de dubbele namen, dus ik vind het niet echt mooi. Maar goed dat is gelukkig ieder zijn eigen ding ;)

19. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

10 mei 2007
    1.454
    0
    0
    Hey meiden,

Nou ik ben dus niet meer aan het werk... sinds gister...
    heb met de dokter gepraat en hij vind het beter dat ik nu volledig rust( voor zoveel ik kan rusten met een kleintje in huis)
    hij vind mijn stressfactor te hoog en niet gezond me bloeddruk daarin tegen blijft maar aan de lage kant dus dat werkt dan ook niet mee ..
    helaas is de stress wel in me nek geschoten kan bijna me hoofd niet draaien al me spiertjes zijn heel hard dus dat merkte de dokter ook gelijk op .. hij heeft nog naar me rug gekeken ook omdat ik elke keer zo`n dood gevoel daar heb en dan weer branderig..
    hij wil het met de verlos overleggen want hij zit te denken aan bi .. maar door mijn rare rug kan ik geen fysio hebben.. pfff lekker zo`n lichaam ... maar ja we gaan gewoon verder we zien wel hoe het verder gaat..

Voor de rest gaat het allemaal wel goed hoor.. hihihi

ik heb nog niks gelezen sorry.. maar heb er echt even geen puf voor.. vanmiddag heb ik weer alle tijd en dan kan ik weer bijlezen

nou dikke knuffel voor iedereen

xxx

20. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Met 34 weken krijgen we hier standaard een groei echo. Maar 26 juni hebben we een pretecho en dan vraag ik het haar ook nog wel ff.
    Thnx voor je antwoord.

Deel Deze Pagina