September mama's 2010 deel 4 !!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Popkoorn, 18 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

He meiden..

@Amigo nou dat is een ***begin meid!!!
    Soms inden ze niet wat het is he? Ze zoeken puur naar dat ene waar jij op dat moment voor komt en andere dingen ondezoeken ze niet, gewoon zelf eens speuren wat het zou kunnen zijn en aangeven daarop te willen onderzoeken meid....ben je vaak sneller achter de oorzaak!

@Naam Keano ik vindt het geen leuke naam!! Maar dat is smaak natuurlijk, ik ben niet zo van het kiezen wat op dit moment "in" is, tenminste je vindt deze naam dan natuurlijk gewoon leuk maar ik zou m uit principe al niet meer kiezen eigenlijk...

@Seth ja hier op dit forum zei toen iemand dat de kraamzorg in principe alleen voor de zorg van mij en mijn kindje was en niet zoveel voor de andere kindjes? Diegene was zelf kraamverzorgende! Ik was al wat kwaad hierover want mijn partner is gewoon niet thuis of ze dat nu "goedvinden" of niet hahhaha.....
    Ik ben eens benieuwd waar ze dit keer mee aankomen wat je wel niet allemaal wel en niet moet doen en hebben?

2. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

goeie morgen meiden,

kom me even melden haha ;)

@seth, nee ik hou ook niet van de namen die zoveel voorkomen,
    hadden wij ook, 3 keer een joyce in de klas,
    of 2 marjoleins,
    @amigo :( beterschap voor je mannetje :(

gister de bruiloft gehad, en jeetje.... kreeg van tig mensen de vraag : goh ben je zwanger ??
    ehhh ja ... ??!! ooh wat leuk hoelang moet je nog dan ?
    nog ruim 10 weken !!! ooh het lijkt alsof je elk moment kunt bevallen....

( als ik al zo dik ben volgens die mensen waarom vragen ze dan of ik zwanger ben ?? :p:p ) vraag dan gewoon meteen wanneer komt de kleine :p:p

maarja... iig interesse en dat is lief bedoelt.

verder was het gewoon een soort visite, een zaaltje waar je niet kan dansen ( niet dat ik kon dansen maar toch.... het anderen zien doen is wel leuk ;))

we waren ook uitgenodigt om bij het eten te zijn.... kregen we broodjes die we zelf nog moesten smeren haha,

achja ieder zo zijn ding,

we zijn iig zelf maar optijd naar huis gegaan, want van dat alleen maar zitten kreeg ik zo'n last van mijn onderrug.... geen enkele houding was meer prettig...
    toen dachten we ; ach laten we zoonlief maar weer ophalen.
    dan zit mijn moeder er ook niet mee... maar die was al heerlijk in dromenland...

dus die hebben we toch maar laten liggen,
    hij heeft tot vanochtend kwart voor 7 geslapen, dus dat was wel fijn voor me moeder.

omdat ze zovaak oppast ( vooral nu in de zwangerschap dat ze hem even af en toe een uurtje komt halen om te fietsen of boodschapjes doen zodat ik een uurtje rust heb)
    hebben manlief en ik haar een cadeautje gehaald. gouden oorbellen...als bedankje dat ze dit doet voor ons, terwijl ze zelf ook chronische ziek is.(L)

nou ik ga er weer gauw vandoor... mijn moeder heb ik net misgelopen bij hun thuis die was net even weg met zoonlief en die kunnen nu ieder moment weer komen dus ik ga maar weer eens

Liefss

3. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    ego: vanmorgen van mijn stokkie gegaan. ja hoor het is nu echt een keer gelukt. ik viel gelukkig tegen een muur, waardoor ik niet helemaal onderuit ging, maar nu doen mijn buik en rug veel pijn. straks maar ff douchen dat helpt misschien. zal blij zijn als straks mijn man thuis is

4. silkie

silkie Actief lid

31 mrt 2009
    470
    0
    0
    @seth; fijn dat het nu weer wat beter gaat

@Daantje; stoer ventje zo op de foto

@blinky; zorg maar goed voor je zusje, ze zullen idd eenzware periode tegemoet gaan.

@amigo; heerlijk vakantie, hebben jullie nog plannen?
    en beterschap voor je vriend

@Blinky; Heh bah, wel voorzichtig doen hoor!
    Zou je dan wel gaan douchen, beter wachten tot er iemand thuis is (ik val juist vaak bijna flauw bij het douchen)

Gisteren weer een stap in de goede richting van de babykamer gemaakt. Eindelijk hebben we een vloer gevonden die we allebei mooi vonden. Wilden we hem laten leggen, hadden ze half september pas tijd. Dat is dus echt te laat. Na veel zoeken gelukkig toch nog een plekje gevonden half juli.

5. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    hihi ja, zal toch moeten, als het moet dan moet het en kan dan maar beter in het ziekenhuis zijn dan dat ik thuis ben en het gaat niet goed. Wil het wel eerst thuis proberen ;)

6. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    @ patricia: wat een rot situatie. hopelijk weet je vk je goede raad te geven. succes
    @ mama van sepp: dat is echt balen als je er naar je zin zit. gelukkig kun je nog ff tot na je zwangerschapsverlof door, maar ik hoop voor je dat je snel wat anders kunt vinden.
    @ ktje: balen dat je moet stoppen, maar ze zal het je niet voor niets adviseren, dus ik zou het idd toch maar doen. valt waarschijnlijk wel tegen voor je
    @ sabbe: goede tip van die lange mouwtjes. jij hebt gelukkig kindjes uit verschillende jaargetijden dus je weet waar je het over hebt.

7. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    hallo, vandaag pretecho gehad en het was weer genieten hoor! Echt super leuk!

@namen: Gister op het werk vertelde een collega dat een vriendin van haar ook bevallen was en ze hadden dezelfde naam als wat wij ons kindje willen geven, dus stond even met mijn mond vol tanden wat ik nu eenst tactisch zou kunnen zeggen. Maar baalde inwendig omdat er nu dus iemand met die naam geboren is. Zullen er wel meerdere volgen hoor daar niet van, maar hoop hem voor de bevalling niet meer gehoord te hebben, anders ga ik nog een andere naam zoeken.

8. Lola82

Lola82 Bekend lid

28 okt 2009
    852
    0
    0
    fijn dat de pretecho zo goed gelukt is! heb je fotos mee?

wat jammer van die naam wel! maarja zo dingen gebeuren nu eenmaal.. er zijn ook zoooveeel mensen zwanger he!

wij kunnen onze nimmer veranderen want zelfs de materiaaltjes om de 'kraamcadeautjes' (of hoe noemen jullie dat?) mee te maken zijn al gedrukt met haar naam, in het thema van het geboortekaartje (alles zelf ontworpen) :D

maar ik zou er ook van balen!

9. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Meiden ben weer terug uit Zwitserland, vanmorgen om 09.00 uur vertrokken en om 18.45 uur weer thuis. Ben echt kapot en heb nog niet bij kunnen lezen en weet ook niet of ik alles terug kan lezen. We hebben helaas veel dagen regen gehad maar ons verder wel vermaakt.

Ben echt brak momenteel, zijn er nog aparte dingen geweest? Hopelijk geen vroeggeboortes, hoop alleen goed nieuws.

10. silkie

silkie Actief lid

31 mrt 2009
    470
    0
    0
    meiden, even een vraagje.
    Mijn schoonzusje is vandaag bevallen van een mooie dochter. Nu willen we natuurlijk graag op kraamvisite, maaar.....
    Wij wonen in Friesland en zij in Belgie.
    Een flinke rit dus en ik heb best wel veel last van (pijnlijke) harde buiken. Is het dan wel verstandig om te gaan?

Van de andere kant zit ik dus veel in de auto en loop waarschijnlijk minder rond dan ik thuis zou doen

11. Amle

Amle Niet meer actief

Ik zou, als je graag heen wilt, er evt. een overnachting aan vast plakken ofzo. Dan kun je de rit in stukjes rijden. Dus na elk uur of na elke 2 uur ff een tussenstop. Voor een dagje is het wel een flink eind rijden.... succes en natuurlijk gefeliciteerd met je nichtje!

@Jane: welkom thuis. Jammer dat jullie zoveel regen hebben gehad; één troost; het was hier niet beter. Fijn dat het wel leuk is geweest!

@Daantje: fijn dat je een goede pretecho hebt gehad. Bijzonder toch weer hé!

@Lola82: ja, dan wordt de naam veranderen nog lastig hé ;)

@Blinky: bah meid, flauwgevallen. Gelukkig dus niet helemaal onderuit, maar nu wel buik- en rugpijn. Rustig aan!

@Kraamzorg: heb gevraagd om dezelfde als bij onze 1e, maar of zij er überhaupt nog werkt??? Ik hoop in ieder geval op een relaxt typ, die dus ook omkijkt naar onze zoon. Mijn man neemt ook 2 weken vrij, na de kraamweek!

@Namen: de naam van onze zoon is in 2009 slechts 3x gegeven, in 2007, zijn geboortejaar, was dat 2x meende ik. Ik houd wel van namen die niet te vaak voorkomen. De naam die we nu uitgezocht hebben komt wel iets vaker voor, maar zal zeker nooit (of niet snel) in de top 20 terecht komen!

Hier: vandaag ook de pretecho gehad. Was eerst ff moeilijk; hij lag met z'n gezicht in mijn rug gedrukt, dus geen mogelijkheid om z'n gezicht opde foto te krijgen. Gelukkig is hij op het einde, na wat gespring en gedruk toch nog ff goed gaan liggen voor een paar prachtige plaatjes. Het is nu al sprekend z'n broer; mooi om te zien!! Jammer genoeg kon mijn man er niet bij zijn, die zit 2 weken in Duitsland (het nadeel van een miliair!). Gelukkig waren mijn moeder en schoonmoeder mee, die het beide prachtig bijzonder vonden.

12. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    @ silkie: ik zou ook idd een overnachting er tussenin plannen, als dat kan. anders mag je wel bij mij komen uitrusten hoor. ik woon vlak aan de belgische grens. moet je daarna alleen alsnog een paar uur rijden hihi

13. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    @silkie: oh ja haha en gefeliciteerd trouwens

14. Seth

Seth Niet meer actief

Amle
    ook al zo eentje.. die lekker tegen de rug aan ligt....
    tja idd nadeel van militair... maar je hebt toch een dvd en foto's toch?... kun je toch mailen...?
    ennuhhhhh eentje hier plaatsen? :D

15. Seth

Seth Niet meer actief

voelde je het helemaal niet aankomen?
    Anders hoofd tussen je benen ... of in autotransfusie houding liggen
    (plat op grond, benen in hoek over stoel......)

let je op.. want douchen geeft vaak "sterretjes".....

nu doe ik meestal de deur hier al niet op slot, maar NU helemaal niet meer... en douche ik vaak met douchekabine wat open.. ivm koele lucht...

16. Seth

Seth Niet meer actief

tja toch een beetje balen..... maar het is iig niet iemand die direct in je buurt is.....

17. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    jeetje buddy dat is schrikken! Hoe gaat het nu?

18. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

goeie morgen :)

@ blinky, let je goed op jezelf meid,
    ik ben vaak van me stokkie gegaan door mijn ziekte,
    en douchen hielp bij mij vaak wel, zoute dropjes eten hielp ook,

@ silkie ik zou ook kiezen voor overnachting, het is wel een erg pokke end !

@ amle jammer dat je man er niet bij kon zijn, en wat jammer dat jullie kleintje zich maar moeilijk liet zien...gelukkig op het laatst toch nog wat kunnen zien :D
    leuk hé om de vergelijkingen al te zien :D

19. Lola82

Lola82 Bekend lid

28 okt 2009
    852
    0
    0
    allemaal lekker zondag aan het vieren hier blijkbaar :)

ventje komt straks terug van 'mannenweekend' yipee.. :D

verder geen nieuws!

fijne zondag allemaal

Lola

20. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Ik weet niet meer waar ik het zoeken moet.. Lieve vriend houd nog geen slok water meer binnen.. Morgen heeft ie zowiezo onderzoeken in het zh, dan ga ik eens langs die arts van hem.. Misschien als ik mijn wanhoop uitspreek dat ze iets kan doen.. Ik ben hem echt aan het zetten om toch water te drinken want anders droogt ie straks weer uit (is al eens opgenomen wegens uitdroging).. Wist ik maar wat het was, ik kan nu helemaal niets, als alleen de pot schoon houden en het bed verschonen.. Wordt er zo wanhopig van..

Och en ons hondje is er ook van slag van dat zijn baasje alleen maar in bed ligt en moet overgeven.. Hij gaat zelfs bij hem zitten op de toilet.. En zelfs zijn eten heeft ie vanmorgen laten staan, na het uitlaten weet ie niet hoe snel ie weer naast zijn baasje moet gaan liggen.. Das wel super lief om te zien..

Sorry meiden, moest het ff eruit gooien..

Tot later..

Deel Deze Pagina