September mama's 2010 deel 4 !!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Popkoorn, 18 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lola82

Lola82 Bekend lid

28 okt 2009
    852
    0
    0
    hey meid,

wat erg voor je mannetje! kan hij echt niets binnenhouden? ook geen droog beschuitje ofzo? mss wat cola zonder bruis? ik roep maar iets, waarschijnlijk hebben jullie het meeste al geprobeerd! lief van je hondje, die kunnen toch zo medelevend zijn he! topbeestjes :)

verzorg hem maar goed, en hopelijk vinden ze morgen iets in het ziekenhuis!

sterkte voor jullie!

kus

2. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    evedn kort op wat med is bijgebleven reagern. Sorry, heb geen tijd om van 3 dagen te lezen
    @Blinky: doe je rustigg aan meid. En anders even jezelf na laten kijken hoor.
    @Amigo: jasses wat rot voor je vriend zeg. Hoop dat ze er snel acheter zijn wat er mis is.

we hebben vrijdag een erg leuke bruiloft van mn broer gehad. Ze zagen er prachtig uit. Onze dame zag er ook super uit en stal aardig de show:D
    Toen gisteren nog verjaardag en dat na de drukke week met de keuken breken heeft me aardig afgmat zeg.
    Vanmiddag de tassen inpakken en dan morgen lekker een week center parcs. Even weg uit alle verbouwingsrotzooi en bijkomen samen.
    Tot over een week dames

3. Alita

Alita Niet meer actief

@Amle ook al zo`n eigenwijsje!!
    Geklukkig is 2 sec beeld al genoeg voor mama he hahahaha
    @Amigo jeetje meid sterkte!!
    @Silkie tja dat moet je toch echt zelf aanvoelen meid.....gefeliciteerd!!

4. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

pfff word helemaal gek van mezelf... ben zo vaak zo ontzettend misselijk, en ben echt weer hele dagen aan het spugen,

heel veel soorten eten en drinken liggen me te zwaar op de maag.

ben veel duizelig maar bloedruk is goed, dus daar ligt het niet aan.

@ amigo, :( sterkte met je mannetje, zal vast niet makkelijk zijn een kindje en je man " verzorgen" hopelijk knapt ie gauw op

5. Alita

Alita Niet meer actief

raar mejojo?
    Iets verkeerds gegeten mischien?

6. Popkoorn

manlief heeft weer avonddienst, zoonlief is lekker in bad geweest
    en ik ga hem nu maar eens naar bed brengen, hopelijk gaat hij meteen lief slapen en dan hoop ik dat ik de avond lekker voor mezelf heb.

nee... ben helaas al dagen en weken aan het spugen... alleen word de misselijkheid steeds erger :(

2 weken geleden bij de gyn woog ik ook nog 73.3 en afgelopen donderdag woog ik 69.8 ben dus ook nog eens 3,5 kilo afgevallen.

7. Alita

Alita Niet meer actief

hhmmm ja veel ertegen doen kun je helaas niet meid...sterkte ermee en anders even navragen!!

Zo ga bankhangen!!

8. Popkoorn

gyn zei al dat afvallen niet goed was,zij denkt dat het door stress komt.

bankhang ze ;)

9. Seth

Seth Niet meer actief

Dames die al kindjes hebben.... wanneer was je kleintje ingedaald?

vanochtend vroeg in bed voelde ik helemaal onderin heftig woelen.... en vandaag heb ik regelmatig steken onderin.....
    dat ik net mn muts vast pak a la michael jackson.... "auw"....

Heb niet echt vergelijkingsmateriaal omdat mn eerste helemaal niet ingedaald was...en mn tweede heel lang in stuit lag...

Zou dit nu al kunnen? niet wat vroeg.....?

10. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Hee lady's

Pff wij zijn weer thuis na een hele vermoeiende familiedag! Jesse was zo moe die hebben we met tegenzin in bad gedaan (hij was zo vies haha)
    Hij was zo blij dat hij in bed lag...

Ik kruip nu lekker op de bank met mijn laptop :D

Vandaag trouwens wel heeel veel last van mijn bekken gehad :(

11. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ik ga lekker slapen kan mijn ogen niet open houden whaha....
    Slaap lekker en tot morgen!

12. Lola82

Lola82 Bekend lid

28 okt 2009
    852
    0
    0
    @ seth: bij mij is het natuurlijk wel het eerste kindje maar ik heb dus ook die steken beneden alsof beebje al heel laag zit.. zou op zich wel kunnen omdat ze echt al goed lag met hoofdje naar beneden.. maar volgens gynae afgelopen woe nog niet ingedaald

slaapwel dames, tot morgen

Lola

13. Seth

Seth Niet meer actief

:)...... bedankt voor je antwoord.....
    (bedoelde er niets mee hoor, maar vroeg me af wanneer andere kindjes waren ingegedaald)
    heb het trouwens pas sinds vandaag.....

heb al zitten googlen, maar het kan dus wel zo vroeg.... al kunnen ze dan weer "ontdalen"......

Stom dat je dat dan weer niet weet met derde zwangerschap....;) nouja elke zwangerschap is anders.... tis echt waar....

Hoor het wel volgende keer bij vk....
    het was me trouwens wel al opgevallen dat t maagzuur weg is...:)
    gistere gewoon aan de sinas gezeten... zonder bijwerkingen...:)

Weltruste...

14. Seth

Seth Niet meer actief

We hebben trouwens net een ledikantje naast ons bed gezet.....

had ff getwijfeld om een wiegje te kopen, maar had een extra ledikantje.... en ruimte zat.... :)

15. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg

Daar ben ik ook heel erg hard over aan het nadenken.. Ben al rond aan het neuzen voor een wiegje te kopen.. Vind ze alleen overal zo duur, en wat ik op marktplaats vind, is niet echt mijn ding..

16. Seth

Seth Niet meer actief

hier dus precies hetzelfde was al weken aan t kijken en twijfelen.....

en de "goedkope" wiegjes, waren qua afmeting zo klein, dat ik dacht... dat is ook zonde... voor enkele weken....

+ dat ik dan ook extra beddengoed (formaat wieg) bij zou moeten kopen... heb wel wat voor kinderwagen.. maar te weinig....

Dekens en lakens voor ledikantje heb ik genoeg.....

Dacht ik zet het bedje neer, gaat het niet qua ruimte, kan ik altijd nog een wiegje kopen.... nou ruimte zat hebben we dus...:)
    Vandaar dus de keuze gemaakt... :)

17. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Goedemorgen meiden!

Wij gaan zo richting zh.. Vriendlief wordt voor een dagje opgenomen en vanmiddag gaan ze hem onder narcose onderzoeken.. Nu duimen dat er IETS gevonden gaat worden..

Fijne dag allemaal!

18. Lola82

Lola82 Bekend lid

28 okt 2009
    852
    0
    0
    succes amigo en amigo-man :)

19. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    goeiemorgen

20. Amle

Amle Niet meer actief

@Amigo: succes! Hoop voor jullie dat ze inderdaad de oorzaak kunnen vinden!

@Seth: hier ligt de kleine erg laag, maar nog niet ingedaald. Ik krijg wel last van mijn bekken/schaambeen/liezen na een tijdje lopen, dus moet er echt om gaan denken nu....

Wiegje/extra ledikant: heb ook lang getwijfeld, maar toch besloten om de kleine eerst gewoon in de kinderwagenbak te leggen. Hebben we bij de 1e ook gedaan, scheelt in extra beddegoed enzo halen en veel ruimte op onze kamer hebben we ook niet meer.

Hier: heb gister nog maar eens een checklist gemaakt van de dingen die ik nog wil/moet doen.... gelukkig over 4 weken al vrij!! (ja, de voordelen van het onderwijs ;))

Deel Deze Pagina