September mama's 2010 deel 4 !!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Popkoorn, 18 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    goeiemorgen :)

2. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

@sabbe : goeiemorgen ;)

@hitcke, dankje :D vind het toch weer een stuk verder klinken : 29 weken... of 30 weken... haha :p vind de 30 weken beter :p

heb trouwens nog even rond gezocht op internet, kan maar weinig vinden, alleen dat harde buiken best pijnlijk kunnen zijn als je een blaasontsteking hebt...
    en dat voorweeen je buik ook hard maakt maar dat komt nauwelijks voor bij een eerste kindje,en waarschijnlijk al helemaal niet zo "vroeg" in de zwangerschap.maarja je weet maar nooit, niemand is hetzelfde ;) even goed in de gaten houden.
    meer kan ik er nog niet over vinden.

3. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Fijne dag Mejojo

Sabbe goedemorgen

Hitchke ik heb deze zwangerschap ook pijnlijke harde buiken, de 1e zwangerschap heb ik hier geen last van gehad...anders voor de zekerheid je vk ff bellen, beter een keer teveel als een keer te weinig!

4. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    pfff vond het echt wel even schrikwekkend gisterenavond ! precies of mijn zoon was met heel zijn lichaampje tegen de wand van mijn buik aan het duwen...

5. Lola82

Lola82 Bekend lid

28 okt 2009
    852
    0
    0
    ik had het vorige week ook.. het leek alsof men navel zou scheuren zelfs (was ook savonds) en geen enkele houding buiten op mijn linkerzij hielp.. ben toen ook maar naar bed gegaan..

sindsdien niet meer gehad maar ik was toen ook ongerust!!

als het met regelmaat terugkomt ga ik de gynae is bellen maar voorlopig niet meer gehad!

kus

6. ktje

ktje Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.313
    0
    36
    Hier ook vaker alsof hij met z'n rug en billetjes tegen mijn buik duwt en dat boven m'n navel zeg maar, krijg dan een dikke harde bult lijkt het net

7. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Fijne dag mejojo!
    En gefeliciteerd met je 30 weken :D
    Nou is het aftellen toch wel een beetje begonnen he?

Ik ga vandaag genieten in de tuin denk ik.
    Zo eerst ff mike van de speelzaal ophalen.

Heb trouwens flink last van mn bekken en moet daarvoor naar de fisio.. geen zin in..

8. Alita

Alita Niet meer actief

pff jeetje meid wat een gedoe allemaal.....
    en wat zei de HA?

9. Alita

Alita Niet meer actief

@Wendy idd een groeiecho aanvragen meid..logisch toch dat je je druk maakt?
    @Mejojo doe maar rustig aan vandaag!
    @Patricia....ja geef je lichaam rust meid...pff moet ik zeggen haha
    @Hitchke geen idee meid...heb wel eens last van mijn linkerzij maar daar ligt mevrouw ook met haar rug...

Net bij gyn geweest, bloed geprikt omdat ik zooooo moe ben, gelijk weer voor de vergiftiging erbij gedaan altijd beter om te checken, niet veel bijgekomen gelukkig hahaha, moet wel meer gaan rusten!!

10. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Als je nog niet bevallen bent ;) zou ik zeggen gaan! :D JE kunt er maar vanaf zijn:p

11. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Misschien het duwen van het kontje of het hoofdje!
    Mijn meisje schopt en duwt nu ook zo hard dat het pijn kan doen.

12. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

10 mei 2007
    1.454
    0
    0
    goedemorgen dames!!

ik ben net wakker:)
    ik moet vandaag om half 2 bij de verloskundige zijn.. ben benieuwd..

ik moet zeggen dat ik opzich wel lekker heb geslapen .. maar ik krijg het s`nachts nu elke keer zo warm dat ik bijna lig te zwemmen in me bed ik heb dit nog nooit gehad heb dit nu sinds 2 dagen ...

ik zag wat over gewicht staan.. ik kom ook maar niks aan ..

en ik zag dat er ook al een aantal 30 weken zijn daar is het aftellen begonnen :D

@cindy.. het is gewoon te moeilijk om te rusten met een peuter in huis dat gaat gewoon niet .. hahaha

nou meiden ik ga zo maar is ff wat doen voordat ik naar de verlos ga.. want ik kan echt niet stil zitten..

dikke kus

13. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Fijn dat alles bij jou weer goed was meis!! En ik moet ook meer rusten moeilijk vind ik dat jij niet?

Wij krijgen hier standaard met 34 weken een groei echo en ze ligt nog niet op de ondergrens en ik voel haar mega goed en vaak schoppen dus vandaar dat de vk zich geen zorgen maakt. Zal wel aan mij liggen dan...Hormonen of zo? :p:D

14. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Patricia succes bij de VK!
    En idd rusten dat lukt hier ook niet heel erg goed met Jesse :D

Mejojo Veel plezier vandaag meid!!

15. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

10 mei 2007
    1.454
    0
    0
    thnXX wen

xxx

16. Alita

Alita Niet meer actief

@Patricia en Wendy tja met nog een kind in huis is het wel moelijker maar als ze in bed liggen dan?

Voorgister deed dochter me ook pijn met schoppen draaien en weet ik wel niet wat allemaal...grrrr....

17. Seth

Seth Niet meer actief

mag eind van de middag.....

gisteravond nog Ha-post gebeld omdat zoontje begon over te geven....
    gelukkig was hij wel goed "bij".......

Kwam eigenlijk alleen maar ff zwaaien hier....
    heb een zwaar nachtje gehad, ivm het wekadvies..... dus probeer ff te rusten... als iedereen hie rmeewerkt.... daarna naar huisarts...

uitslag dochter lijkt trouwens minder aan t worden....:(:( nu had ze gisteravond ook giga-diarree..... tandjes?
    moet nog ff checken of die vervelende hoektanden nu eindelijk eens door zijn....

groetjes.... en wellicht tot straks...

18. teddybeer86

teddybeer86 Bekend lid

30 mrt 2009
    841
    0
    0
    hey meiden, hier ben ik even weer snel. heb vluchtig alles doorgelezen. zag mooie buikfoto's voorbij komen. en qua tekst.....:(ben ik het al weer vergeten. sorry.
    gister naar de tandarts geweest. zag er giga tegenop. hadden voor de zekerheid ziekhuis (gyn) gebeld of het verstandig was om mijn kiezen te laten trekken. dit kon gewoon.
    nou het is er maar 1 geworden en de pijn....... Welke pijn???? hahahah.
    had alleen even flink last toen de verdoving er zowat uit ging (kwart over 5), toen werd ik beroerd, hoofdpijn en goed last van me kaken. ook eten ging totaal niet makkelijk. maar goed het is gelukt.
    gelukkig was de pijn snel weer weg en heb ik tot nu toe ook geen last weer gehad. alleen met me mond ver open doen, maar ja als dat alles is.

nou ga er weer van door het is me te mooi weer om binnen te blijven zitten.

groetjes en fijne dag meiden

19. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Hee leuk joh! Ik ben wel benieuwd naar die site en/of ik die inmiddels ook al heb bekeken.... Ik heb er heeeel wat gehad momenteel haha!

20. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Dan ben ik meestal eigenwijs haha... Opruimen,stofzuigen, dwijlen en op het forum hangen!! ;)

Deel Deze Pagina