Fijn dat je weer terug bent meid! En dat het zo goed is geregeld met je laptoppie! Hoe kan je zo'n ding missen he haha! Errugggg! Lief zoontje heb jij, zo schattig hihi! Echt kinderen kunnen je zo opbeuren met hun lieve grappige praatjes! Geniet nog ff lekker van je tuinuurtje! Liefs, Hadassa
ja ik weet het... alles wat met werk heeft te maken doen ze moeilijk... heb dat gemerkt de laatste jaren.. heb een ww uitkering gehad, geld via de sociale dienst en bij allebei de zwangeschappen naar de arbodienst gegaan... en ze deden allemaal moeilijk daar... wat dacht je van mijn leidinggevende... de trut... door die ruzie wordt mijn contract niet verlengt... vind het niet erg maar het gaat om het prenciepe... ze had haar werk moeten doen.. even 5 minuten naar het uwv bellen over hoe of wat duurt een week... ik heb gebelt omdat ze het niet deed en wordt gewoon afgekat... nou dan niet he... dan verliezen jullie wel een goede werknemer... die man van gisteren zat al te zeuren dat ik te laat was maar ik was keurig op tijd maar ze konden de arboarts niet vinden in het gebouw dus zat 10 minuten bij de receptie... niet mijn schuld... op de terugreis was ik zo thuis... als ik dat eerder had geweten.. maar goed... zo vaak kom ik niet daar met openbaar vervoer... manlief brengt me altijd... van het weekend lekker shoppen voor de baby... alle spullen die we nog nodig hebben gaan we kopen... wat spullen en kleding voor de bevalling in het ziekenhuis ook kopen... goede voorbereiding is altijd goed en het lucht op... volgende week de echo... ben zo nieuwsgierig en kan echt niet wachten
mijn man zei gisteren dat hij het beu is al die pillen te slikken vanwege zijn aanval van zijn darmen... ik zei toen... als je wilt mag je ruilen hoor... jij zwanger en ik jouw pillen slikken... is goed zei hij... ik zei.. nou als je 1 dag zwanger bent dan wil je gelijk weer ruilen... nog 10 weken meid... gaat snel he
ik was de baby goed zonder wasverzachter maar met mijn eigen wasmiddel zodat de baby aan ons wasmiddel kan wennen... de intake heb ik nog niet gehad... ik had van de week gebelt en ze zei dat ze volgende maand contact zou opnemen... het wordt warm vandaag...dus doe lekker je raam open van je auto...
Ik was het ook zonder wasverzachter. (de eerste weken ook) Daar zitten stofjes in waar sommige baby's allergisch op reageren, vandaar dat ze dit waarschijnlijk zei..
goede service voor mijn lappie... kan echt niet zonder mijn lappie. heb me dood verveelt die 2 weken... nu ook wel af en toe want internet doet het niet altijd... maar dan kan ik tenminste spellen spelen op mijn lappie... zoonlief kan echt hele lieve dingen zeggen en begrijpt alles heel goed voor zijn leeftijd... dat denk ik tenminste want heb het nog niet bij andere kinderen gehoord of gezien... de baby krijgt elke dag wel 100 kusjes en laatst vroeg ik waarom hij zoveel kusjes krijgt.. zegt hij... anders slaapt de baby niet... hij doet nu ook de muziekdoos voor de baby opmijn buik... zegt hij... slaapliedje voor de baby... ben zo benieuwd hoe hij reageert als de baby er daadwerkelijk is..ik verwacht wel wat jaloezie maar wat voor?
Ach ik doe het wel gewoon met de ijblokjes.... uit de zakjes van mn gewone vriezer.... en met het opblaasbadje van the kids..... ben snel tevreden... MAAR met het geld wat ik bespaar op de ENECO (stroom) koop ik dan een geweldig leuk cadeau..... (moet nog ff bedenken wat) waar ik het hele jaar wat aan heb...... ...... Nee klinkt lekker hoor....
Eentje wordt opgestuurd..... die andere vond arts niet nodig... Nee joh, stelt niets voor dat weghalen... ik zie er alleen errug charmant uit met die pleister op mn wang.... nouja ze kijken nu toch alleen maar naar de buik..... dus lijkt me sterkt dat ze het zien... Zoontje gaat goed.... al is hij nog wel erg geschrokken.... en zeurde hij vanochtend of ik hem van de trap af kon dragen....(hij had opeens hoofdpijn en buikpijn) uhhhhh dacht het niet....
Inderdaad... eigenlijk vreemd geregeld.... als ze toch weten dat tweelingen gemiddeld 4 weken eerder komen... zouden ze de regeling toch aan kunnen passen??? uhhhh ik meld me aan!!!
@wasverzachter... Was hier altijd alles met een sensitive middel en zonder wasverzachter..... Mn grote kind... (die van 32) en mn peuter hebben allebei een heel gevoelige huid.... Dochter wat minder..... DE reden dat ik ook geen zwitsal badschuim enzo koop..... zoontje kon hier niet tegen.... Hij had een enorm droge huid na de bevalling... bleek niet tegen fv te kunnen toen ik wou afbouwen.. (vandaar dat ik zolang bv heb gegeven) maar moet zeggen dat ECHT na die 6 maanden volledige bv... alles bijtrok.... hij hoeft nog een gevoelige huid, maar niet meer zo droog als in het begin......
Wij waren vergeten bij het UWV, stonden ze daar hadden ze mij moeten afbellen en dus niet gedaan! Moest ik eens hebben gedaan niet kom opdagen Ach ja!!
hihi.... Ben je overgestapt? Wij gaan ook overstappen van Essent naar Greenchoice...veel goedkoper en gelijk groene stroom... Hmm wat ga ik daarvan dan kopen?
Hier ook eczeem en zwitsal is grote *****!!! Ik heb dus ook zo lang bv gegeven voor de allergieën maar ik vindt het zelfs makkelijker dan fv!!
Jeetje dames wat kletsen jullie veel.... Seth mijn vl doet idd de badbevalling, heb vooraf wel gevraagt of ze hierin meegaan anders had ik misschien nog over kunnen stappen naar een andere vk. Ik ben zelf ook wel heel benieuwd hoe het zal zijn. Hopelijk helpt de neusspray! Jane pff idd eigenlijk zou het verlof bij een meerlingzw gewoon eerder in moeten gaan...maar aan de andere kant als het werken niet meer gaat zal niemand moeilijk doen als je je ziek meld en houd je wel je 16 weken verlof nog tegoed (toch?...behalve als de beebs na 34 weken komen dan gaat er per week dat je langer loopt een week verlof op..) Voor iedereen die er een beetje doorheen zit...kom op het zijn echt de laatste weken!! en straks hebben we allemaal een prachtige baby en zijn de weken, achteraf gezien, toch best snel gegaan (ik zeg dit nu wel maar zo voelt het hier ook niet hoor..) Hier ook zonder wasverzachter idd omdat baby's er allergische reactie op kunnen krijgen, advies was hier zelfs om met neutral te wassen omdat ze ook op je wasmiddel allergisch kunnen reageren maar dat heb ik niet gedaan, kan altijd nog als je merkt dat ze toch reageren.
ohja Tim had ook een flinke droge huid en exceemplekjes, wij zijn toen hem in bad gaan doen met balneum badolie en sindsdien geen last meer, we gebruiken het nu nog steeds en alleen zwistal om de haartjes te wassen verder komen we met geen enkel zeepje oid aan zijn lijfje. (ja handjes dan wel...)