goeiemorgen Sorry meiden, manlief heeft vakantie en ben daardoor NOG minder hier te vinden, maar doe mijn best om zoveel mogelijk te reageren J @mama van sepp, geef manlief van je maar een schop onder de kont van mij haha, hij mag indd wel haast maken, snapt hij dan niet dat vrouwen last krijgen van nesteldrang etc etc @cindy, ooh heerlijk in het zwembad liggen, manlief gaat vandaag of morgen ook een bad opzetten, van 3 meter doorsnee, nu staat er alleen een kleintje, Maar weet nog niet of ik het wel wil hebben staan . Staat zo in de weg en veel minder speelruimte voor zoonlief, @patricia, ben benieuwd naar je kaartje is het nog gelukt om de naam even weg te werken zodat we kunnen spieken @hadassa, wist wel dat je diabetes had, maar niet dat je daar grote kindjes van krijgt, ik hoop voor je dat je de 38 weken gaat redden. @vosje, iee een wespennest wij hadden er 2jaar geleden 1 op zolder .heeft 1 zon beest mij geprikt auwwww !! (ben allergische voor die beesten) @cindy, aah wat lief zon foto @blinky, ik had wel het figuur voor een bikini ,maarja bovenbenen zitten ook onder dus met een badpak verbergen lukt niet haha ach ik ga straks gewoon weer in bikini, die strepen kunnen me nu echt niet meer schelen vind het wel jammer dat er meer bij gekomen zijn, maar ja wist van te voren dat de kans groot was door medicijn gebruik. En ik heb zometeen ( hopelijk) 2 gezonde kindjes. fijn dat je je droger weer hebt en de was dus weer kunt wegwerken @karagoz, fijn dat alles goed bleek te zijn..! en goed dat je geweest bent, je kunt beter een keer te vaak komen dan te weinig @patries, haha vervelend hé als je langer slapen net gewend bent en zo opeens weer vroeg eruit moet ik ken het L Wij gaan binnenkort wel een keertje na het strand, wonen er juist heel ver vanaf ff dagje uit van maken, manlief heeft hier ook vakantie
goedemorgen meiden... @wendy en blinky... veel plezier met jullie echo vandaag... ben benieuwd naar de fotos... gisteren wezen shoppen voor de baby bij de hema...eigenlijk alleen verzorging spullen )h. lakens, slabben, washandjes etc. en een verzorgingstas... we waren 95 euro kwijt... vind het zo leuk om te winkelen voor de baby... zat express te verzinnen wat er nog meer gekocht moet worden maar we hebben zo goed als alles behalve een matras en verschoningskussen... straks alles wassen en opruimen... kunnen jullie ook niet wachten tot de baby komt... duur nog wel een aantal weken maar ben zo nieuwsgierig op wie hij lijkt en wil hem zo graag in mijn armen hebben... laat hij toch nog maar tot week 37 in mijn buik zitten... ik weet in ieder geval dat de baby een bruin kleurtje heeft en veel haar bij zijn geboorte... net zo als zijn broer en net zo als wij... kan me niet voor stellen dat de baby kaal geboren wordt... vandaag gaan we naar het strand... ik blijf lekker in de schaduw maar manlief een zoon gaan lekker met een bootje het water in en dan naar het restaurant omdat manlief zo goed als beter is en hij had belooft met ons uit eten te gaan... volgende week gaan we nog een keer omdat ik mijn diploma heb behaald vorige maand... nu kan het nog allemaal straks als de baby is het wat moeilijker...
He meiden!! @Mejojo, nou wij hebben dus ook een zwembad van 3,56 en 90cm hoog...die is behoorlijk groot! Als deze opstaat ben je veel plaats kwijt idd maar we hebben een groet tuin. Ditr jaar hebben we een kleiner zwembad gekocht want die andere duurt extreem lang voordat die opgewarmd is en nu kan ons meisje er ook in... Ja zo lief als je vriend even aan je denkt he? We kunnen niet zonder oze mannen he...ik idg niet! @Karagoz lekker naar het strand, helaas werkt viend altijd op zaterdag en we wonen een paar uur van het strand af en dan ga je niet zo snel he? Hier heeft de baby straks ook al haar het was nu al 3cm op de echo
Goedemorgen Dames! Even snel alten weten dat de echo heel erg leuk was! Het is nog steeds een meisje ! Het was niet echt een makkelijke echo omdat ze helemaal dubbel geklapt lag maar dan bedoel ik ook echt dubbel haar beide beentjes strak omhoog en haar tenen op haar hoofd nou weet niet wat ik daar nu van moet denken, wordt denk ik een turnster . We hebben uiteindelijk nog wel een paar mooie foto's gelukkig (ik zal ze zo snel mogelijk plaatsen) ze lijkt precies op haar vader grappig he terwijl je bij zoonlief al kon zien dat hij op mij lijkt! ze hebben alleen dezelfde kin maar verder echt heel anders! Ben zo benieuwd naar hoe ze er straks uitziet bij de geboorte! Nou meiden fijne dag vandaag ik zit lekker buiten in de schaduw! Wendy en Blinky veel plezier met de echo!
leuk he!!! Hier dus ook dat je zei ze lijken op elkaar maar ook weer niet!! Wij zijn nu dus ook erg nieuwscheirig!! En wat een ligging hahahaha...
Hee meiden ff snel want we hebben visite. De 3D echo was echt geweldig!! en ons meisje is weer helemaal goed gekeurd. We zijn zo blij Foto's volgen snel!! Iedereen een fijne dag! xxx
Ben benieuwd naar jullie plaatjes! Wij mogen vanmiddag om 16.30 uur, en ik hoop dan betere plaatjes te hebben dan bij de verwachtkamer in Nijmegen. Ik heb verder geen mail meer teruggehad van de verwachtkamer, babyview heeft mij wel gegarandeerd dat als het vandaag niet lukt we zeker een andere keer nog eens mogen komen
Ohhh ben zooo benieuwd naar jouw foto's! ik zag gisteren bij babyvieuw een aantal 3d echo's staan van een tweeling zooooo schattig!
Nou ik ben zo blij dat we toch gegaan zijn naar babyview, als ik dat eerder had geweten waren we niet naar het echobureau in Nijmegen geweest. Ik ben echt super tevreden! Heel duidelijk ondanks dat het met een tweeling best moeilijk is om alles duidelijk in beeld te krijgen. Voetjes van de meisjes waren nu 5,41 en 5,39 cm dus redelijk gelijk, ze hadden ook al wat haar. Hier een paar echo's de rest heb ik net in mijn album gezet voor de nieuwsgierigen onder ons
mooie foto's jane !! deze zijn een stuk duidelijker dan de foto's van de ... ehh wachtkamer was het ?? nou het ziet er iig een stuk beter uit, !!
de pretecho was geweldig. zo heerlijk om die kleine eindelijk eens goed te kunnen zien. ben echt helemaal verliefd. fib lijkt vooral ontzettend veel op mijn man. er volgen gauw foto´s. @ wendy: gaaf dat jullie echo ook zo goed was. leuk he. ben benieuwd naar de plaatjes. @ mama van sepp: ook een geslaagde echo. super!! ben ook benieuwd naar jou foto's de droger is trouwens goed aangekomen en gelijk in gebruik genomen. xxx
mooie fotos jane...super... fijn dat de andere echos ook goed zijn gegaan... vandaag een lekker dagje uit... heb dat gemist sindsm ijn man zo ziek is geweest... de mannen zijn in een opblaasboot het water in gegaan... zoonlief had het reuze naar zijn zin in het water en is ook een beetje bruin geworden... daarna lekker uit eten en naar huis... huishouden gedaan en 2 wasjes gedraaid.. gelijk de laatste baby wasgoed gedaan die ik gisteren heb gekocht... zo lief die klein sokjes... kan je niet voor stellen dat daar de voetjes in gaan zo klein... morgen lekker uitrusten en bbqen... heb wel last van mijn rug moet eigenlijk rustig aan doen voor me rug maar kan gewoon niet stil zitten... jullie zullen ook wel een leuke dag hebben want het is zo stil hier