September mama's 2010 deel 4 !!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Popkoorn, 18 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

mee eens.:D

2. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    toch nog even een mooi rond getal maken :D

Seth vraagje aan joe. Misschien ook anderen, dat weet ik niet.
    Weet jij of Djaar inmiddels is bevallen?

3. Popkoorn

hahaha die is goed !!
    merk hier ook van veel mensen .... vooral van kennisen of fam van manlief of onbekenden ... een 2e doe je er zo even bij....:p

die van mij heb ik ook geleerd zelf in de ochtend zijn pap te maken,
    en zijn luier te verwisselen, appeltje eitje toch :D

4. Popkoorn

vosje is volgens mij het verst, en daarna volg ik volgens mij

5. Popkoorn

arghh wat zul je nu moe zijn ... hopelijk kun je vanmiddag nog wat rusten,

zoonlief was hier weer om half 6 wakker....
    die van mij heeft echt fases van goed slapen inplaats van slecht slapen,

het het liever andersom, maarja niets over te zeggen hé :p
    zul je zien dat de kleine meid zometeen om half 5 in de ochtend fles wil .... ben je eindelijk klaar met de fles, kleine meid weer schonene luier en in bed.... word meneer half6 wakker :p

6. Popkoorn

@mamavansepp, het wil niet echt vlotten hé die babykamer bij jullie:(

hopelijk gaat manlief er gauw wat aan doen, en anders misschien indd vriendelijk bedanken voor inzet wat hij tot nu toe geleverd heeft maar toch aangeven dat je het een keer klaar wil hebben en misschien slim is iemand anders te vragen.

7. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    goedemorgen meiden...

@amigo... gelukkig ben je weer thuis en was het redelijk goed met de baby... je bent nu in goede handen en maak je niet al te veel druk want iedere baby groeit anders....

@seth...jammer dat je al zo vroeg wakker bent en dan ook nog je bi... niet echt fijn...
    ik kan echt lachen om je verhalen... maar begrijp je wel hoor... een 3e kind nemen klinkt zo makkelijk maar is het niet hoor...

ik heb vannacht ook niet echt heel lekker geslapen... kon mijn draai niet vinden, buikpijn en alles plakt in mijn bed...en nog steeds die maagzuur... dat ga ik echt missen als kiespijn na de bevallen...vreselijk....

zoonlief naar de psz gebracht en straks weer ophalen verder alleen nog koken en neits doen... misschien proberen om een dutje te gaan doen vanmiddag...

8. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    merkdat veel kids van jullie zo vroeg wakker zijn... terwijl je je slaap zo hard nodig heb en nu zeker... slapen de kids van jullie nog in de middag? mijn zoontje slaapt sinds een aantal maanden niet meer in de middag omdat hij anders laat slaapt of vroeg wakker is... nu slaapt hij zo rond half 7 en is hij 7 uur wakker... manlief maakt een boterham voor hem en gaat naar zijn werk... ik kom zo ongeveer om 8 uur mijn bed uit... zoonlief kijkt dan een uurtje tv...

9. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83

Ja dat kan ik begrijpen dat je dan een andere wagen wilt hebben, niks zo vervelend als een wagen die niet normaal in wil klappen. De Mura klapt makkelijk in gelukkig, is niet de lichtste wagen, maar ook niet erg zwaar. Vooral lekker sterk en degelijk, rijd super lekker, dus ik ben er tevreden en blij mee.

Wat doe jij eigenlijk voor werk Daantje, en wanneer gaat je verlof in eigenlijk? Ga je nog op vakantie trouwens?

Hadassa

10. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83

Krijg je geen groeiecho Pisum...? Anders misschien eens om vragen... nee heb je ja kan je krijgen he!

Knuf,

Hadassa

11. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Hoi Liesje, welkom hier meid! Gezellig dat je mee komt schrijven! Vervelend dat je je zo naar hebt gevoeld in het begin van de zwangerschap en in het zhs hebt gelegen. Hopelijk is alles nu goed en voel je je goed.... Veel plezier morgen met de pretecho en we zijn benieuwd naar de plaatjes!

Groet,

Hadassa

12. Mama van Sepp

Mama van Sepp Fanatiek lid

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    zo hier lees ik mijn eigen nacht ;):D ik voel me wel gesteund dat jullie hetzelfde doormaken al gun ik het jullie natuulijk niet ;):D

Hier ook om 22.30 naar bed pfff niet kunnen de slapen van de warme voeten om 23.00 begint zoontje te huilen en om een fles te roepen :(;) (2 jaar hoor) dus uiteindelijk maar gezwicht en hem een fles gegeven om 01.00 :$ zodat mama misschien toch nog iets kan slapen ;) toen moest ik voor de 10e keer plassen weer warme voeten en handen weer plassen pffff zoontje weer huilen om 06.00 ;) ... en toen om 07.45 eruit om te gaan werken ... lekker hoor ;)

13. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    niet iedere vk vraagt een groei echo aan... had het bij mijn zoontje ook niet gekregen... wat ik wel jammer vond... was hebben toen zelf een pret echo laten maken omdat we wel nieuwsgierig waren na de 20 weken echo en tot 40 weken vonden we wel eerg lang...

bij deze zwangershcap krijgen we wel een groeiecho maar zit dan wel bij een andere vk... ben er wel blij mee..

14. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0

15. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    :D:D:D:D hahahahahaha als het allemaal toch zo eens zou kunnen.... ;)

16. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    ook al zo brak... hoe kan je het vol houden meid... nog even en dan heb je verlof

17. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    :D;) en het scheelt dat ik verder ook totaal niet hormonaal ben ofzo :p;) .. dus ik vraag het ook zoooo vriendelijk en totaal niet dwingend ;)

18. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Ja ik hoorde het van de TNT... vind het echt heel erg voor al die mensen. Vroeger was postbode zijn een respectabel beroep, maar de tijden zijn veranderd! Erg voor al doe mensen die er misschien al zoveel jaren werken

Ja het nestje schiet op, mijn vent zei, zo.. nu kan hij/zij landen he hahaa... nee dank je, liever nog niet! Ik geniet nog teveel van dat kleintje in mijn buik.... Ik drink idd niet genoeg, mijn glucosewaarden zijn ook aan het rommelen momenteel en ik moet er echt bovenop zitten, Doe ik ook wel, want wil liever geen 10 ponder krijgen...

Hoe'st met jou nu dan? beetje vol te houden met die warmte...? Ik klaag niet snel hoor, het hoort erbij en we kunnen niet zeggen dat we geen zomer hebben in ieder geval. Vind het wel lekker dat de kids zo vakantie hebben... lekker relaxed!

Knuf!

19. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    hahahahaha zo heeft iedereen z'n favorieten! Misschien stiekum toch een beetje moe ;)

20. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    ga proberen een dutje te doen op de bank.. nu is het nog niet zo warm en zoonlief is toch op school...

xxx

Deel Deze Pagina