Ah meissie dat is niet leuk nu opeens allemaal.....gelukkig was de ctg wel goed!! Mischien zit het gewoon allemaal goed hoor, bij mijn broer en schoonzus hebben ze toen ook in heerlen gezegd dat het kindje te klein was. Toen mijn neefje werd geboren was hij 1000gram zwaarder dan hun hadden gemeten Mischien hebben ze nu ook niet goed kunnen meten omdat de kleine niet goed lag.... Fijn dat ze je nu in de gaten houden!!
zo dat klinkt ideaal! Maarre ik vind het stiekum toch ook nog wel lekker dat zoonlief 's middags nog slaapt
Hoe origineel kan je zijn.... Keano... Ik persoonlijk zou het mijn kind niet aan willen doen, ja... ik ben geboren in het Keano tijdperk, dus daarom heet ik ook zo.... tja mijn buurman en overbuurman heten ook zo... en ik geloof nog een stuk of 10 in deze straat.... Duhhh..! Ach, ieder zijn smaak... wil niemand kwetsen hoor, echt niet! Ieder heeft een eigen keuze natuurlijk! En ga jij idd maar eens vragen vandaag aan vk wat de reden is van deze weeachtige ongemakken... Is je vriend op zulke momenten niet heel erg bezorgd over je.... heb het idee dat het zo'n nuchtere kerel is die zich niet snel van de wijs laat brengen... Knuf..!
ik tel de dagen ook af .... en nou blijkt het dus zop te zijn dat mijn verlof wel erg lang gaat duren
Lieffff... ennuh... als ik moest gokken wat het was, zou ik een jongetje denken....! haha.... Geniet er lekker van.... Hoe'st met je pa eigenlijk nu?
Gelukkig dat CTG goed was joh... zeiden ze nog iets over je harde buiken trouwens? Ik ben benieuwd naar je schilderijtjes..... kan zelf geen inspiratie bedenken momenteel wat ik aan de muur wil....
Mama van Sep: Nee hoor Mees is nog niet moe. Helaas maar waar, hij is al vanaf het begin een reclame junk. Dan is hij vrijwel onbereikbaar. Het is wel weer een mooi moment om zijn nagels te knippen Hormonaal: Nee heb jij er ook al NIET zo'n last van . Ken er hier nog één. Alhoewel ik merk dat het nu beter gaat dan de vorige zwangerschap. En eh ... niet vragen, maar plannen bespreken. Wat gaan we doen, hoe gaan we het doen en wanneer gaan we het doen. Ja sorry hoor, ik ben een echte Steenbok en die wil alles geregeld hebben hihi. Hadassa: genoeg drinken hoor. Zet desnoods (doe ik ook) een flesje water voor je neus. Het zorgt ook voor het beter afdrijven van vocht Middag slapen kids: Mees slaapt van ca 11u tot ca 12 á 13.30u. En dat vind ik nog wel zo fijn. 's Middags rond een uur of 16u is hij ook weer een beetje moet en leg ik hem even in zijn bed met wat speeltjes. Dan ligt hij gewoon een beetje te suffen en te spelen. En kan ik gaan koken. Wij eten altijd rond 17u. Lekker vroeg. 19.30u gaat Mees zijn bed in. Groei echo: Idd die krijg je niet altijd bij een VK heb ik begrepen, maar ook niet altijd in het ziekenhuis hoor. Bij Mees heb ik die volgens mij ook niet gehad. Heb het gisteren nog gevraagd aan mijn gyn, dat ik mij niet kon herinneren dat ik het bij Mees heb gehad. Haar antwoord: meestal doe ik dat zelf, maar dat doe ik ff snel en de echoscopiste, die neemt wat langer de tijd. (Ja dat is wel duidelijk, mijn gyn neemt zo goed als GEEN tijd. Ben ik toch blij dat ik de vorige keer een andere nieuwe gyn had en mij een afspraak heeft laten maken voor een 30 weken groei echo. YEAH. Ik vind het slordig hoor, dat de één het wel doet en de ander niet. In mijn geval heb ik bij de normale echo's dus een heel heel snel echootje en geen of hele slechte foto, omdat zij geen tijd ervoor neemt. Het is zo belangrijk voor ons vrouwen toch! En voor de mannen ook trouwens. Mijn HIJ vindt het ook stom, dat hij zo weinig te zien krijgt. En eh, zomaar of iedere keer vrij nemen voor 5 á 2 minuten echotijd, is niet echt handig zeg maar. Dagen aftellen: Daar ben ik nog niet mee begonnen hoor. Dat doe ik vanaf een week of 35 denk ik. Oeps, terwijl ik dit zit te schrijven denk ik dat je het over het verlof hebt schaam schaam. Lekker aftellen hoor!
Hee meis, fijn dat je de verhuizing nu achter de rug hebt en ff lekker kan ontspannen deze laatste maandjes.... Fijn dat het met je moeder goed gaat meid, naar omstandigheden dan he.... en dat moe zijn komt zeker ook door de chemo hoor, het is allemaal best heftig. Knuf...!
Hee meidd, ik mis je gezellige aanwezigheid wel hier hoor! Maar goed dat je het ff lekker rustig aan doet! Inmiddels gewend aan je nieuwe telefoontje...?? En ja, ik ben ook blij dat de boel een beetje op schiet hier, hoewel er nog genoeg moet gebeuren.... Heb jij alles al klaar verder?? Liefs, Hadassa
Tja... haha, dan zal je het weten ook.... hier kunnen we er wat van hoor! HAHAHAHA.... En idd. huisvrouw vind ik ook een naar klankwoord..., thuismama klinkt beter ja...
[QUOTE=Zijvandehoek;7659072]Mama van Sep: Nee hoor Mees is nog niet moe. Helaas maar waar, hij is al vanaf het begin een reclame junk. Dan is hij vrijwel onbereikbaar. Het is wel weer een mooi moment om zijn nagels te knippen Hormonaal: Nee heb jij er ook al NIET zo'n last van . Ken er hier nog één. Alhoewel ik merk dat het nu beter gaat dan de vorige zwangerschap. En eh ... niet vragen, maar plannen bespreken. Wat gaan we doen, hoe gaan we het doen en wanneer gaan we het doen. Ja sorry hoor, ik ben een echte Steenbok en die wil alles geregeld hebben hihi. Dagen aftellen: Daar ben ik nog niet mee begonnen hoor. Dat doe ik vanaf een week of 35 denk ik. Oeps, terwijl ik dit zit te schrijven denk ik dat je het over het verlof hebt schaam schaam. Lekker aftellen hoor! [/QUOTE] hahaha een reclame junk grappig .. hier krijg ik de mijne hooguit 5 minuten rustig voor de tv .. hij heeft er niet zoveel mee alleen als hij er moe is .. Wat betreft het af hebben .. ik ben een echte maagd en ben dus een pietje precies en kan hier dus ook heel slecht tegen .. nu probeer ik het ook wel rustig te bespreken en manlief begrijpt het wel maar heeft een eigen bedrijf etc dus niet zeeen van tijd kijk en daar heb ik dan wel weer begrip voor maar nu even niet meer en inderdaad de dagen af tellen tot aan mijn verlof maar stiekum ook wel tot aan de 40 weken hoor