Amigo ik kan ook niet rusten want ik werk de ene week 40 uur en de andere week 32 uur en dan komt het huishouden er nog bij. Het scheelt wel dat ik een kantoorbaan heb en dus de hele dag rustig aan kan doen dus op mijn kont kan blijven zitten. Meiden ik heb verder nog niet echt bijgelezen want kwam ff spieken naar amigo op mijn werk Maar vandaag 30 weken!!!!
ik ben voorlopig ook een housewife... vind het heerlijk maar ben van plan om weer te gaan werken als de baby zo rond de 6 mnd oud is... wil dan weer gaan solliciteren...
In Las Vegas heeft hij eind juli een gesprek met een hooggeplaatst persoon bij Microsoft staan, dus ik denk dat het maarzo zou kunnen ja dat ze hem aannemen. Eerder dit jaar had die man ook al interesse in hem hahaha.... Wel leuk ja, maar ook (om Gerard Joling's woord te gebruiken) RETESPANNEND haha
ja klopt, aan de hand van de eerste echo met 9 weken werd ik op 30 aug gezet. maar ik denk zelf dat ik mijn ei vrij duidelijk gespot hebt en dat dat een dag later was, dus ik ga uit van 31 aug. alleen ik heb een gevoel dat deze beeb later komt, net als broertje. en bij de 20 weken echo was mijn datum ineens 3 sep. we zien wel
Wauw Super mooie buik! En ook nog zoo strak bij de billen (en hier bedoel ik niks raars mee hoor Seth )
toen we er net woonden vond ik het ook een mooie kleur maar nu... heb er wel spijt van... volgend jaar gaan we verhuizen en dan doen we bijna alle muren wit... geen kleur meer voor mij
er is weer veel gekletst. heb ook aantal pagina's niet gelezen. maar goed de laatste par wel. heb wel mooie echo foto's en buikfoto's voorbij zien komen. @amigo: jeetje zeg, balen dat je kindje niet echt goed groeit. maar idd wel fijn dat je nu goed in de gaten gehouden word. @hadassa: jeetje dat is spannend. Nou ben benieuwd wat je uiteindelijk (nou ja jullie) gaan beslissen. Het is idd wel een mooie unieke kans. @ all: ben met deze warmte gewoon heel weinig online. Geen puf voor. sorry! en ook dat ik niet op iedereen reageer sorry! maar goed hier gaat alles goed. gister weer bij gyn geweest. de kleine meid groeit goed. ook kan ik nu sinds een aantal dagen zien als de kleine meid beweegt. dan is me buik soms net een golfslagbad. hahahahha. ze ligt met haar hoofdje beneden. maar ja dat kan ook nog weer alle kanten op. over 3 weken weer terug komen. en daarna staan er al weer 2 afspraken gepland. maar dan om de 2 weken. gaat nu echt snel. nou ik ga er van tussen. ga even een duik nemen in het zwembad. we hebben hem toch maer opgezet. hahaha. maar hij staat onder de partytent (daar kan onze jongste hond dan niet bij want er staat hek omheen), alleen nadeel is wel dat water nu niet verwarmd word door de zon. maar ja effe doorbijten dan maar. hahahah. fijne dag verder allemaal. groetjes
moet daar niet een aanleiding voor zijn? maar goed, misschien maar eens vragen idd, volgende week weer naar de vk.
tip: ga erbij huilen daar kunnen de meeste mannen niet tegen. en zo gebruik je de hormonen op een goede manier
He meiden.... Jeetje er is teveel gekletst om terug te lezen hoor!! Hebben jullie ook zo`n last van de warmte?! AAhh hier begint het net te regenen!!!! Heerlijk!! Had bij dochter niet zoveel last van de warmte, maar deze zwschap wel, het wordt me echt niet goed bah!! Ook vindt ik de baby iets minder actief nu met de warmte?
mijn zoontje noemt alle dieren op het moment poes, dus jouw konijn was net ook een poes (hij zit ff lekker op schoot mee te lezen)
Ten eerste: wat een verhaal over die hond! zou ik ook bang voor zijn! En dat verhuizen: spannend, maar klinkt wel heel leuk! maar goed, ik ben ook wel een avontuurlijk type, heb zelf 3 jaar in het buitenland gewoond.
haha ja dat vind ik ook als je hem vergelijkt met de foto van Tim die in mijn ticker staat...Tim is nu wel weer wat verandert die foto was van dec '09 nl