September mama's 2010 deel 4 !!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Popkoorn, 18 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Daar heb jij dan weer een punt! Het is niet echt weer voor een bord andijvie! Alhoewel ik een bord rauwe andijvie stampot niet af zou slaan ;):D:p[/QUOTE]

Rauwe andijvie is ook lekker. Lekker met spekkies, maar na twee weken om de dag andijvie te hebben gegeten, was ik het toch wel beu :D
    Nu twee weken geen andijvie gegeten en het ligt daar maar te liggen he en ik vind het sneu om het weg te gooien, dus HUP lekkere soep van gemaakt. met genoeg spul er doorheen om het niet alleen maar op andijvie te laten lijken.

En eh ... soepie maken is eigenlijk best makkelijk.
    Wel ff snijden, maar het zit nu in de pan en moet ik netjes wachten.

Mees ligt ondertussen even te rusten en spelen in zijn bed.
    En Hijvandehoek belde nét op dat hij naar huis komt, dus die zie ik in dit geval over ca 10.
    Het huis van mijn ouders staat niet ver van de zaak vandaan, dus dat is ook weer een mazzel.

2. Mama van Sepp

Mama van Sepp Fanatiek lid

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Rauwe andijvie is ook lekker. Lekker met spekkies, maar na twee weken om de dag andijvie te hebben gegeten, was ik het toch wel beu :D
    Nu twee weken geen andijvie gegeten en het ligt daar maar te liggen he en ik vind het sneu om het weg te gooien, dus HUP lekkere soep van gemaakt. met genoeg spul er doorheen om het niet alleen maar op andijvie te laten lijken.

En eh ... soepie maken is eigenlijk best makkelijk.
    Wel ff snijden, maar het zit nu in de pan en moet ik netjes wachten.

Mees ligt ondertussen even te rusten en spelen in zijn bed.
    En Hijvandehoek belde nét op dat hij naar huis komt, dus die zie ik in dit geval over ca 10.
    Het huis van mijn ouders staat niet ver van de zaak vandaan, dus dat is ook weer een mazzel.[/QUOTE]

Lekker meid! Geniet even van de rust! en straks van HIJ en de soep .. ik ben jaloers moet nog een half uur werken en dan nog boodschappen doen en eten koken.. het enige voordeel is dat schoonmoeder vandaag heeft opgepast op zoontje dus die is lekker thuis en dan is mijn huis ook heerlijk schoon gemaakt :):)

3. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    *zwaai even naar Trishka* :)

4. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

10 mei 2007
    1.454
    0
    0
    Hallo allemaal daar ben ik weer ff..

Hoe gaat het voor de rest allemaal ... ik heb namelijk helemaal niks bijgelezen..
    Mijn mannetje heeft ook vakantie daarom ben ik hier deze week niet zoveel..

Maar ik wou toch even laten weten dat het opzich allemaal redelijk gaat ..

Helaas heeft mijn moeder vandaag het verlossende woord gehad.. ze heeft eierstokkanker.. ze wordt 16 juli geopereerd en dan hopen we dat het allemaal goed gaat na de operatie zal ook pas blijken of en kwaad of goed aardig is..
    en dan kijken de dokters wat verder te doen .. dus dat is weer even afwachten..
    maar we zijn positief en dat helpt al een heleboel gelukkig..

Ik heb wel erg veel last van de warmte en de bi ik kan weinig tot niks doen maar als ik een goeie dag heb dan doe ik weer teveel natuurlijk hahahaha..

Nou ik kom snel weer ff kijken en bijkletsen ga nu weer even film kijken ..

dikke kus voor allemaal

xxxx

5. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    *Zwaait terug naar Zij, je hebt me gespot ;) *

Was eveen aan t bijlezen hoe t hier gaat met de meiden van mn oude clubje, mis jullie af en toe wel hoor!

@ verhuizen naar Amerika: Das idd een hele onderneming meid, wel spannend en mooi dat ze daar je man willen toch.. groot compliment voor hem!

@ Soep maken: Euhhh wat is dat ;) ?

@ Patricia: pfff meid wat een nieuws... heel veel sterkte met je moeder...

@ Hier: hier alles goed hoor, moet een beetje rustig aan doen af en toe merk ik anders krijg ik bandenpijn maar voor de rest alleen de gewone kwaaltjes, en die vind ik op t moment ff helemaal niet erg :) .

6. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Gossie Patriciak,
    dat is heavy zeg. :(
    Heel veel sterkte voor je moeder en jullie. :)

7. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Yep, ik heb je gespot :D
    Fijn je hier te spreken :)

8. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    hahaha, wil jullie wel een beetje in de gaten houden hehehe :D , anders mis ik straks iets ;) .

9. Seth

Seth Niet meer actief

hou je op de hoogte hoor.... :D of je wil of niet.... hahahahaha.....

10. Seth

Seth Niet meer actief

Zo vent is naar de winkel... en kookt zo.... ofja.. wel iets makkelijks... maar toch :)

11. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    ;) 8) ...

12. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    @ zij van de hoek: nou haha dat was dan een behoorlijk lelijke vogel geweest haha. is ook geen mooie foto, maar ik vond hem zo grappig.
    @ pisum: nou ons konijn heeft een identiteitscrisis dus je zoontje zit er niet ver naast hoor. we hebben ook een poes en daar stoeit hij altijd mee. en hij ligt 's avonds in een hondenmandje. dus hij is wel een beetje van het padje haha

13. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    @ hadassa: nee ik ben geen enigskind. ik heb een oudere broer en een jongere zus. mijn broer werkt de hele week, maar als hij niet werkt is hij alles behalve behulpzaam. zo erg zelfs dat mijn ouders hem al nergens meer voor vragen. mijn zus woont een stadje verder en is wel hele dagen thuis. maar zij heeft geen rijbewijs dus is ze voortdurend afhankelijk van haar vriend om haar te brengen.

tis niet meer veilig als mijn vader autorijd, omdat hij zijn linkerbeen dan met zijn arm van het gaspedaal moet tillen. mijn man wil absoluut niet hebben dat straks de kleine bij hem in de auto zal zitten. maar vertel dat maar eens aan je vader als hij al je hele leven voor je klaar staat om je overal naartoe te brengen.

14. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    @ patricia: ik zag in het vluchtig lezen je berichtje staan. meid wat een nieuws. heel veel sterkte. dikke knuffel

15. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Dikke knuffel voor mijn buddy! Veel sterkte meid..

16. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83

haha... andijviesoep... Geef mij het recept haha... heb ook verse andijvie gegeten vanavond en was errug lekker!

17. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Heel veel sterkte patricia!
    Ik hoop op een goede uitslag.

18. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    @Patricia Sterkte!

19. Mama van Sepp

Mama van Sepp Fanatiek lid

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    @trishka Fijn dat je nog even komt kijken meid! Ik houd jou ook nog in de gaten hoor ;)

@patricia He wijfie! Fijn dat je weer even langs komt wippen! We missen je wel hier! Maar jeetje wat een klote nieuws van je moeder! Het blijft jullie ook niet bespaard met die kut ziekte (sorry voor mijn heftige taalgebruik maar zo zie ik die ziekte echt)

@zijvdh hoe was de soep?

@seth heerlijk dat sethman dat even doet (ook al is het iets makkelijks ;))

@all ik ga heerlijk op de bank hangen.. ben blij dat het vandaag even een beetje geregend heeft, is het tenminste iets afgekoeld, niet zo benauwd meer, misschien nu een beetje meer nachtrust voor ons allemaal. Tenminste buiten het gebruikelijke plassen om dan ;):(

20. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart

eigen praktijk in wat? :)

en thuismama is ook zwaar!

Deel Deze Pagina