http://www.littlebluebell.nl/ Ze maken de doeken speciaal op maat en als er geen bij staat die je leuk vind kun je ook zelf een stofje uitzoeken.
nee je weet het nooit.......maar als je de eerste keer niet overtijd liep heb je nu toch ook meer kans op op tijd bevallen he?
Zit er nu toch erg over te twijfelen.... vorige keer ook.... maar vriendlief vind het niets zo'n doek..... ga ff de site bekijken...
Eerste met 40+2..... tweede met 41+5..... shit... mn rijtje loopt op........ nouja er zal niet weer 1 week en 3 dagen langer duren....
@ Cindy; Ik ga er idd vanuit dat alles gewoon goed gaat en dit een beetje overdreven voorzorgsmaatregelen zijn... We gaan toch eerst een vaginale bevalling proberen, omdat je daarvan veel sneller hersteld. Voor mij brengt een keizersnee een heel groot risico op complicaties met zich mee. Door de buikwond kun je vaak niet goed ademen, waardoor de kans groot is dat ik een longontsteking zou krijgen. Maar als ze ook maar enigzins twijfelen wordt het toch een keizersnee. @Seth; vroeger lagen babietjes idd met zn allen op de babykamer, bespottelijk eigenlijk......Mijn moeder vertelde ook dat ze de kraamdagen verplicht in het ziekenhuisbed moest doorbrengen en dat je je kindje allen op de kamer kreeg tijdens de zogenaamde pappa-uurtjes. Toen waren ze ook niet zo van de borstvoeding Maar denk niet dat de rest van de IC patienten op een huilende baby zitten te wachten. En daarbij heeft de verpleging daar ook helemaal geen verstand van babies.
@Draagdoek vraag me alleen af of je er nu zoveel aan hebt in de winter? En thuis dragen is wel leuk maar kindje slaapt toch veel, en dat moet in bed vindt ik persoonlijk...
Sterker nog... de fles werd gegeven door zusters... en als de kleintjes sliepen.... deden ze net alsof ze de kleine lieten vallen... (dus boven je houden en snel naar beneden) zodat de kleintjes wakker werden door hun schrikreactie...... nou.... heb je toch al een jeugdtrauma voordat je het ziekenhuis uit bent.... nou was het bevallen ook op die manier hoor... mn moeder moest niet zeiken tijdens de weeen van de bevalling van mn broer..... mn vader werd nog niet gebeld, vonden ze niet nodig... en ze werd alleen op een kamer gereden.... maw. zoek het maar uit en ga hier maar lopen piepen.... Ze had toen ook gezegd, bij de volgende kom ik pas als ik 10cm ontsluiting heb.... en dat heeft ze ook gedaan....!!! Ze wist toen niet of ze weeen had, had de bevalling opgehouden omdat mn vader gewoon niet bereikbaar was.... was naar motorcross gegaan in Belgie.... nouja mn moeder was volgens echo eind juli uitgerekend... volgens haarzelf half augustus... en ben begin september geboren.....
Ja stom he, kan me daar nu helemaal druk over maken, wordt er helemaal emo van... @dragen; ik ben ook van plannom te gaan dragen. Ik zit veel in een rolstoel en met het kindje in de draagdoek heb ik mijn handen dan gewoon vrij om zelf de rolstoel voort te bewegen. Heb ook gekeken naar die ergonomische carriers en ben helemaal verliefd op de beco butterfly. Al zeggen ze op de site dat die al wel vanaf de geboorte kan, zeggen ze op het dragen en voeden forum, dat dat toch niet zo geschikt is voor de hele kleintjes. Wilde daarom eerst een elastische doek aanschaffen (want die kun je voorknopen) en als het dragen goed bevalt, later de beco.
ja maar en een jas en een doek? @Silkie is normaal toch dat je daar nu aan denkt meid....mischien is er wel een oplossing, kun je niet gewoon op de kraamafdeling dan?
@seth had nu ook niet anders verwacht dat je al eigenwijs was in de buik hahahaha.. Zo ben ook weg dochter komt zo thuis en moet nog de was ophangen enz...pfffffffffff Doei!!
Als alles goed gaat ben ik denk ik snel weer van de IC af, maar zoals het nu staat, moet ik op 2-3dgn rekenen. Ze kunnen me op de IC veel beter in de gaten houden en sneller ingrijpen dan op de kraamafdeling.
Ja ik ben ook genezen. Ook dit is echt de laatste keer voor mij, al heb ik lang niet zo veel klachten als jou. Het wordt je te moeilijk gemaakt Seth. En eh ... een keertje een bakootje drinken ... gezellig
Begrijp je helemaal dat je er zo tegenop ziet. Is er ook een mogelijkheid dat er een hele goede vriend in de buurt is, die je partner voor zover mogelijk kan steunen. Het is misschien een geruststelling, als zo iemand wel in de buurt is zeg maar. En als je geen zin hebt, je moeder zo dicht in de buurt te hebben, dan idd een andere oplossing hoor. Dat hotel idee vind ik geen stom idee! Verder prik ik liever in mijn buik dus en soms is dat lastig als ik een harde buik heb, maar dan zet ik toch maar even door. In mijn been zie ik het gewoon helemaal niet zitten. Een dag tevoren wist ik dat ik een keizersnee zou krijgen, dus toen idd geen fraxi gespoten. Moet wel ff zeggen. Veel was er toen naar mijn idee tegengevallen, maar dat spuitje (toen ik nog in het ziekenhuis lag en men bezig was mij op allerlei verschillende manier te ontsluiten, te strippen, te gellen etc etc) die ik 's avonds kon krijgen, om tot rust te komen (die wel heel pijnlijk was moest ik zeggen). Zoooooooo die was lekker zeg he. Verbaasd dat dat mag als je zwanger bent. Ik werd super high en begon vreemd te zwetsen en te kletsen. Hijvandehoek (die ook de hele week met mij in het ziekenhuis verbleef), was wel een beetje jaloers op mij op dat monument
hey meiden... ik zat een grote lollie te eten en bijt er in breekt mijn voortand... die is al gevoelig omdat hij al 2 keer eerder gebroken is... heb morgen een afspraak... had bij de vorige keer een kroon gemoeten maar stelde dat uit... nu maar wel een kroon laten zetten... heb ik weer. moet ik een dag met een halve tand rond lopen... maar wat minder praten als ik naar buiten ga... geen gezicht... @silke... jeetje meid... op de ic bevallen... dat lijkt mij ook geen pretje met al die toeters en bellen en dat maakt het ook wel een beetje extra eng of niet? Moet je naar een anders speciaal ziekenhuis of niet? Hopelijk mag je dan snel naar huis... @seth... voor mij ook geen zwangerschap meer... zou nog wel een kind willen maar wil niet zwanger meer zijn maar dat gaat dus niet... jouw klachten zijn zwaarder dan die van mij maar ik ben het ook goed zat...nog even vol houden meid... tijdens mijn opleiding van 2001-2003 heb ik 2 x bij gesprongen op de kraamafdeling en vond dat hardstikke leuk... mijn moeder was daar bevallen van mij en mijn zusjes en zag zelfs de gyn die mij op de wereld heeft gebracht maar heb niets tegen hem gezegt... daar hadden ze ook een grote zaal waar alle babys lagen en verzorgt werden... toen vond ik dat heel normaal maar nu niet meer... wil me kind lekker bij me hebben... ben veel te bang dat er wat gebeurd en me kind niet kan beschermen...