September mama's 2010 deel 4 !!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Popkoorn, 18 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    ik kijk deze niet maar vind het irritant als er een zomerstop is... niet alleen in nederland maar ook de turkse soaps hebben een zomerstop.. gevolg... je verveelt je heel erg en er is niets op de tv...:x:x

2. sebasel4a

sebasel4a Fanatiek lid

23 dec 2009
    1.000
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja maar toch kijk ik in de zomer veel minder tv. Volg altijd Gtst en als het zomerstop is mis ik het de 1e week wel maar zodra het mooi weer is zitten we toch lekker buiten of zijn we ergens naartoe.

Wat was het heerlijk vandaag!! Dochter heeft lekker in een badje gespeeld buiten en daarna gebbqt. Mannetje is nu gaan werken heeft nachtdienst.
    Morgen geven ze hier ook nog redelijk weer af is wel lekker want er is markt hier in het dorp dus ga daar maar eens een rondje over doen.

3. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Hier een hele leuke dag gehad. We zijn bij een vriendin van mij geweest. Ik heb haar 3 jaar geleden via ZP leren kennen.

4. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

goeiemorgen :)

5. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Goedemorgen allemaal, kwam ff spieken hier... heb vandaag een drukke dag, dus ben weer weg! patricia. heftig joh dat inelkaartrap verhaal.. sommige mensen willen gewoon niet geholpen worden schijnt. Maar wees maar trots dat jullie er iets aan deden, zoveel mensen staan aan de zijlijn en kijken toe! Je had het jezelf nooit vergeven als haar echt iets overkomen zou zijn, en jullie niets gedaan hadden!

Mejojo, schrikken van je zoontje meis, kan me indenken ja. Gelukkig viel het uiteindelijk mee, dit zijn nooit leuke dingen!!

Allemaal een dikke knuffel,

Hadassa

6. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Karagoz waar kijk jij die afleveringen van ghost wispherer dan online?

7. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    goedemorgen meiden...

vannacht had ik me zoon naast me liggen...vind het wel fijn zo af en toe... maar is dat kind actief zeg... hij heeft de gewoonte om met zijn hoofd heen en weer te gaan om zo in slaap te vallen... dat doet hij al jaren en ben het wel gewend... maar vannacht... heel veel en hij gooide zijn kussen naar me hoofd... heb hem om 3 uur in zijn eigen bed gelegd zodat ik tenimnste nog kon slapen... whahaha

huis is weer lekker schoon en nu lekker uitrusten...

@jane... via deze site kijk ik de afleveringen... je kiest de aflevering dan kies je "search for links" en dan kies je megavideo... want dat is de beste kwaliteit om te kijken... de aflevering voor volgende week die je te zien krijgt op net 5 staat er ook...

http://www.yidio.com/show/ghost-whisperer

8. Popkoorn

@karagoz
    haha kan me voorstellen dat je hem dan even weglegt zodat je zelf kunt gaan slapen:p

ga zo even boodschapjes doen,
    manlief heeft lange dienst vandaag dus lekker voor eten zorgen als hij thuis komt,
    met een zelfgemaakte milkshake erbij ( als me dat gaat lukken tenminste :p:p)

geniet van het mooie weer meiden,

9. Mama van Sepp

Mama van Sepp Fanatiek lid

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Morgen Dames!

Lola wat een mooie echo foto's!!! Super joh!

Patricia jeetje wat een verhaal! Tja er is van beide kanten iets te zeggen (ik bedoel wel of niet helpen) maar dat hangt inderdaad helemaal van de situatie af.. ik denk wel dat mijn vriend ook zou gaan helpen en ik eigenlijk ook we.. ben zelf vrij opgewonden standje :) dus ik kan me vreselijk kwaad maken over dat soort dingen!

mejojo rot dat je zoontje nu zo lastig is met slapen hebben we hier ook wel gehad met zoonlief van dat soort periodes gelukkig gaat dat nu weer goed.. het zal wel over gaan denk ik :)

At all! Wat een heerlijk weer he de fagelopen dagen! Wij komen de tuin bijna niet uit! Heerlijk hoor! Aanstaande zondag vieren we de verjaardag van mijn zoontje! Ik kijk er nu al naar uit! Wel hopen dat het weer zulk lekker weer wordt kunnen we allemaal in de tuin zittten!

Gisteravond even op de weegschaal gaan staan en wat denk je 9 kilo aangekomen :$ jeetje aardig gek! mijn buik heeft ook een flinke groeispurt gemaakt! ik zal snel weer eens een buikfoto plaatsen :)

Iedereen:geniet nog van het mooie weer! Dit is mijn laatste vrije dag morgen moet ik weer hard aan de slag :( ECHT HELEMAAL GEEN ZIN IN!

10. Popkoorn

geniet nog van de laatste uurtjes van je vrije dag,
    vandaag was manlief zijn "laatste" werkdag, hij heeft er nu weer even lekker een paar vrij :D

zoonlief en manlief zijn nu lekker aan het douchen, zoonlief is de hele dag al hangerig en moe, dus die gaat optijd naar bed, en dan liggen wij er hopelijk ook om half 9 in :p

fijne avond :)

xxx

11. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Danku voor de links van GW, dit zal wel niet ondertiteld zijn denk ik. Niet dat ik het niet kan verstaan hoor maar ben soms te lui om te luisteren :p

Net nog maar even een buikfoto gemaakt, was goed te zien in deze zomerjurk. Volgens mij groei ik nu met de dag

Jeetje mama van sepp 9 kilo alweer, ik zit nu 2 kilo boven mijn start gewicht.

12. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    mooie buik meid...super... en maar 2 kilo... super... doe mij er maar nog is 10 kilo er bij

13. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg

Mooi:D.. Idd goed gegroeid!

14. Popkoorn

20.00 uur zijn we naar bed gegaan om om 21.00 lekker te gaan slapen,

kan de slaap niet vatten... draaien doet deed, het is warm, en heb last van me rug,

ga nu maar eens een warme douche nemen, hopelijk helpt het.

15. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Jane, mag ik vragen welk programma jij gebruikt om die foto's zo mooi te bewerken? Vind het echt super mooi..

16. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg

Bah, denk je lekker op tijd te gaan slapen, kun je niet slapen.. Irritant is dat he.. Hopelijk helpt een lekkere douche je en kun je daarna lekker de slaap vatten..

Slaap lekker alvast..

17. Popkoorn

draaien doet deed moet trouwens zijn draaien doet pijn:p
    haha geen idee hoe ik bij deed kom :p

kom iig net lekker van een warme douche, voel me wel een stuk beter, hopelijk doet de rug nu ook iets minder pijn met liggen zodat ik iig de slaap kan proberen te vatten...

slaap lekker :) doeii doeii xx

18. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    @ hadassa: ik heb al 3 dagen niets gelezen, maar zag in de kalender dat je jarig bent vandaag. nou dan ben ik nog net op tijd. GEFELICITEERD

19. Lola82

Lola82 Bekend lid

28 okt 2009
    852
    0
    0
    goeiemorgen meiden!

vroeg uit de veren vandaag pff werk thans van thuis uit maar kon niet meer slapen! heb met dat warme weer ontzettend moeite om de slaap te vatten en ook om door te slapen! word zelfs snachts wakker van de misselijkheid.. hoop niet dat die periode terug aangebroken is :(

we gaan nog zware maanden tegemoet denk ik! ;)

ik ga lekker ontbijten en dan vlieg ik er in!

tot later

Deel Deze Pagina