Bedoelde WIJ samen tegelijk...... ben vorige keer ook met mn buddy tegelijk bevallen..... zij voor de 40 weken.... ikke stuk later.... ennuhhh er is er altijd 1 die de traditie moet doorbreken... dus dan jij maar.... toch???!! tja gewoon bevallen lijkt me wel ff anders.... MAAR wat mij vreselijk zou lijken is dat het herstel van een ks vaak langer duurt, en dat is toch niet te doen als je al kindje(s) hebt.... tja... en zou er niet aan moeten denken dat ik hier iemand in huis zou moeten nemen..... mn schoonma liet al weten dat ze dr vakantie zo gepland heeft dat ze er kan zijn met de bevalling.... en daarna.... Heb dus al iemand anders geregeld... voor oppas..... een lief vriendinnetje die ik ken via hier.... mits ik in de week van 6-9 beval.... want dan is ze net een midweek weg.... dus hoop of een week eerder...of desnoods een week later..... iig schoonma hoeft hier ECHT niet te komen dag in dag uit.... en mocht ze moeten oppassen is het .... kindjes daar brengen.. en ALLEEN kindjes ophalen..... hmmmm nu ik er over nadenk.... hoeft zij kindjes ook niet in te lichten of het een jongen of meisje is......... Want als we haar laten weten dat het geboren is.... weet ik zeker dat zij gelijk al het nieuws gaat melden.... nouja....
Ik merk trouwens sinds vandaag en eigenlijk gisteren al een beetje, dat mijn voeten meer vocht gaan vasthouden. Dat wordt dus meer drinken ZIJVANDEHOEK ! :x De hitte valt hier nog steeds mee in vergelijking bij jullie denk ik. Ik zit wat meer tegen de kust aan, dus dat zal de reden zijn. Toch is het al benauwd, maar minder erg dan ik dacht dus. TOT NU TOE Sterkte meiden
duidelijke 3 d hoor..... doet toch heel anders aan, van die andere kleurinstellingen.... Ben benieuwd hoe het straks nu zit met die "schattingen"..... en als de kindjes er zijn..... (mn internet doet opeens raar.... gisteren ook al geen telefoon.... klote-upc!!)
Afspraken: 09-07 14.30u; mamavansepp controle vk 12-07 18.00u; Zijvandehoek, 30 weken 'groei' echo 13-07 10.30u; Amigo, controle vk 05-08 18.45u; Sabbe, afspraak gyn Uitgerekende data: 04-09-10: Amigo 06-09-10: Seth 18-09-10: Zijvandehoek 20-09-10: Sabbe 29-09-10: MamavanSepp Bevallen: Mezelf erbij gezet en de datums van de afspraken op volgorde gezet..
Dito..... Gekke... mn voeten valt wel mee.... maar gisteravond deden mn onderbenen wat zeer.... en lijken ze wat blauwig..... als ik er op druk, komt er echt een witte afdruk op..... herkenbaar? weet dat ik met dochter op het laatst paarse pootjes had.... terwijl je het niet echt in kon drukken, zoals je bij sommige ziet..... maar ze deden wel zeer....
hahaha dat is opzich inderdaad wel zo overzichtelijk... kan echt merken dat ik zwanger ben normaal altijd een pietje precies, nu vallen sommige dingen me gewoon blijkbaar niet op
Hihi dacht al dat je dat bedoelde hoor. Zijvandehoek zit een beetje te geinen. Zij van de hoek is soms zooo leuk En je schoonmoeder ... hoezo 'opdringen' ook al is het waarschijnlijk met de goede bedoelingen bedoeld. Ik heb mijn ouders gevraagd of zij rond de tijd van bevalling vrij kunnen nemen van hun werk. Hijvandehoek wilde ook al zijn moeder vragen, maar dat gaat mooi niet door. Zij is best lief, maar een claimer dus (dat weet jij al, dat weet ik) én het zal mij niet verbazen dat zij haar ex (de vader van HIJ dus) ook binnen laat en anders wel even snel buiten de deur. NOU ... dan lig ik niet relaxt. Dus of Mees gaat een weekje naar mijn ouders, of mijn vader of moeder past op bepaalde tijden op in ons eigen huis (5 minuten van het ziekenhuis vandaan). Nee, dat heb ik alvast gepland. En hoop idd niet op de KS. Een gewone bevalling kan verrot zeer doen, maar de KS heeft bij mij ook verrot zeer gedaan en volgens mij heeft dat veel langer aangehouden, dus ... wat is er erger. ... Tja, en daar kan ik nóg niet over oordelen dus ... Misschien wel nooit. Bij ieder is het weer anders.
hier ook nog niet zozeer dikke voeten maar wel harde zere onderbenen een beetje of mijn kuiten helemaal gespannen zijn erg oncomfortabel ...
Mijn schoonouders komen bij mij thuis voor de honden en zoontje als ik moet bevallen.. of als het overdag is nemen ze het hele zooitje mee naar hun huis.. op zich wel een prettig gevoel, hier verder helemaal niet opdringerig gelukkig .. enne ik wil mijn moeder eigenlijk wel gelijk na de bevalling in het ziekenhuis hebben dus zo heeft zij haar handen vrij
Afspraken: 09-07 14.30u; mamavansepp controle vk 12-07 18.00u; Zijvandehoek, 30 weken 'groei' echo 13-07 10.30u; Amigo, controle vk 20-07 10.15u; Amle, controle vk 05-08 18.45u; Sabbe, afspraak gyn Uitgerekende data: 04-09-10: Amigo 06-09-10: Seth 18-09-10: Zijvandehoek 20-09-10: Sabbe 23-09-10: Amle 29-09-10: MamavanSepp Bevallen: Mezelf erbij gezet. Ik lees elke dag mee; alleen het reageren is een beetje een zooitje
moet je eens op je knieen gaan zitten...... (kon dan daarna al niet overeind komen) maar nu kan ik niet eens even erop zitten...omdat mn kuiten dan zo zeer doen.....
Mijn voeten zijn wel opgezet. En NIET TE VERGELIJKEN met de zwangerschap van Mees toen. Toen begon het vocht al met de zwangerschap van eind 2e maand. Maand 3 was ik al één grote spons. Het eind van het liedje stond ik echt heel erg OP KNAPPEN. Mijn huid is daadwerkelijk op plekken gescheurd. Niemand durfde mij aan te raken en Hijvandehoek smeerde mij zo veel hij kon en zo voorzichtig mogelijk in. Het was echt niet normaal. Niemand hoefde van mij een foto te maken, want die brak ik dan hun benen wel. En nu hoeft het ook iet. Dik tromp is er niets bij. Helaas groeit alles in het rond. Hoop na de bevalling in ca 3 jaar weer mijn figuur terug te krijgen. Ik heb er lang de tijd voor nodig en misschien heeft het ook wel met leeftijd te maken. (Ben 38 jaar dus ). p.s. fijn dat jullie het lijstje waarderen.
Ach het probleem is dat mn schoonma niet echt op de "achtergrond" blijft.... Weet zeker dat ze zich gaat bemoeien met de "relatie tussen broer zus en brusje"..... en IK wil dit heel goed aanpakken.... want het eerste contact tussen kinderen en baby is zooooooo belangrijk!!!! en inderdaad... Dat ze op eigen initatief er al (WEER!!) vanuit gaat dat ze hier moet komen.... zegt genoeg.. normaal zou je vragen hoe ik het geregeld zou hebben..... "heb trouwens geantwoord: "ach we zien wel hoe het loopt".... en ik heb geen hulp nodig, moet het daarna ook alleen doen.....
Afspraken: 09-07 14.30u; mamavansepp controle vk 12-07 18.00u; Zijvandehoek, 30 weken 'groei' echo 13-07 10.30u; Amigo, controle vk 20-07 10.15u; Amle, controle vk 05-08 18.45u; Sabbe, afspraak gyn Uitgerekende data: 04-09-10: Amigo 06-09-10: Seth 18-09-10: Zijvandehoek 20-09-10: Sabbe 23-09-10: Amle 29-09-10: MamavanSepp Bevallen: Ff kleuren weer aangepast. Tja, heb o.a. ook een Grafische school achtergrond Pietje precies en overzichtelijk zij de Steenbok Gaat lekker meiden. Er zal nog veel aanvullingen plaats gaan vinden denk ik YEAH
hebben ze daar nog een reden voor gevonden, voor het grote vocht vasthouden... want zo vroeg is toch echt niet normaal!!! 3 jaar.... kom op zeg.... dat gaat wel eerder lukken... je krijgt het hartstikke druk met 2 ukkies..... die kilo's vliegen eraf.... ennuhhh we gaan gewoon door met het cluppie: septembermama's 2010....terug slank en fit....
Voor de nieuwe film 'Dik Trom', die deels in Limburg wordt opgenomen, wordt een groot aantal dikke volwassenen en kinderen gezocht. Voor de draaidag in augustus is de Dutch Casting Agency uit Amsterdam, op zoek naar figuranten uit Limburg. Vrouwen die in aanmerking willen komen voor een rol moeten zeker kledingmaat 48 hebben, mannen minstens maat 58. Ook worden er kinderen gezocht die voller zijn dan gemiddeld. Groepen dikke mensen kunnen ook meedoen. Het verhaal van de film speelt zich voor een groot gedeelte af in Dikkedam. Dat is een stad waar iedereen dik en gelukkig is. Ze houden daar van gezelligheid, genieten, en daar hoort natuurlijk lekker eten bij. De inwoners van Dikkendam worden niet belachelijk gemaakt. Ze zijn in de film juist mensen die weten hoe ze van het leven moeten genieten. Dit in tegenstelling tot de inwoners van Dunnendam, waar iedereen dun en chagrijnig is.