he.... heb een ander plaatje..... ben weer een weekje verder... Nog 9 weken.... staat er.... dat is niets!!!
Yep Seth, nu even een paar dagen adem pauze, want vanaf woensdag wordt het weer heter en in het weekend tropisch. Neem dus gewoon de rust en houd je lijstjes kort, dan ben je blij met hetgeen wat je hebt kunnen doen. DUS NIET TE VEEL DOEN HE !
hahahaha in china ook nog.... Mijn vent had hier bij de chinees zo'n chinese naakt kalender gehad met nieuwjaar... nouja NAAKT-kalender...... ze hadden allemaal een flink "bontje"..... hahahahahahaha...... niet echt libidoverhogend dus....
Nee..... heb bepaalde dingen naar morgen geschoven..... al vind ik dat wel moeilijk.... want ik ben iemand die graag doorwerkt...
Ik werk ook graag door, maar ik heb mij er toch bij neergelegd en doe wat ik kan, dan valt het niet zo tegen. Ik ben maar eens braaf naar mezelf geworden Die tijd komt wel weer, dus ik laad liever mijn batterijen op voor die tijd.
Ja voor bekenden..... zeg maar.... dus niet standaard voor iedereen.... Mn vent komt al jaaaaaaren daar.... ging er vroeger ook vaak uit eten enzo..... (voor mijn tijd) we kregen dus een klassieke chinese kalender en hij nog zo een erbij.... ik stond er ook van te kijken hoor..... hahahahaha maar moest wel lachen om die harige gevallen.... "ja schat,..... ik sta dan wel niet op zo'n kalender, maar zo slecht hebbie het toch niet".....
nouja zie je iig een keer geen piemels erin..... ik zie niet zoals jij het ziet..... hahahaha maar je komt wel weer lekker uit de hoek...
hahahahaha...... zijkomtlekkeruitdehoek...... was idd beetje lang geweest om elke keer te typen.... nouja misschien hou ik die wel erin....
hahahahaha misschien alleen dat anderen gek worden van ons..... ja buddy's..... helemaal spannend die "pieperdienst".....
Hoi Trishka, Ja de dames zijn weer lekker bezig En Seth, zullen de andere dames wel van terug schrikken misschien Trouwens ik ga ff wat doen voor de kleine man wakker wordt. Dus eh ... tot later dinnetjes
Och.... slaan ze onze dialogen maar over... doei..... ben ook zo pleite.... probeer nu maar weer eens mn rustuurtje te pakken zo...
Even snel terug. Zou het zh ff bellen voor afspraak te maken controle en echo, die ik van de week zou doen én ik ben ook vergeten een nieuw receptje aan te vragen, wat de fraxiparine prikjes betreft. DUH, kan bellen na 13.30u. Lekker op tijd Zijvandehoek! Mijn rust uurtje heb ik dus weer es overgeslagen. Ook zo'n slimme zet, maar ik wilde ook even hier babbelen. Doei doei
ik heb de laatste dagen met de hitte niet gerust.... wij hebben onze slaapkamer op zolder... dus zou niet echt relaxen zijn.... kan ik wel op de bank gaan liggen, maar denk dat dat mn botten nu niet ten goede komt.... idd lekker slim... maar de arts weet toch ook hoeveel hij voor geschreven heeft.... die had het ook even kunnen vragen... nouja.. je moet echt alles zelf in eigen hand houden... het is zo 13.30 uur.... nog kwartiertje... ga ik hier afsluiten.. meisje naar bed brengen en hopen dat peuter mij niet lastig valt.... als hij boven op bed tv kijkt... vorige keer vroeg hij om de 5 minuten: slaap je al... Daarna sliep hij.... werd zusje wakker......